tong als modquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
Tong.
Ben 46 en drie keer in de puberteid geweest.
*maakt account aan met naam Mezelf*quote:
Ik zal NOOIT maar dan ook NOOIT mod willen zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[..]
Maar Owee als Kev en Bart minder tof worden door modschap. Dan word ik boos.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zal NOOIT maar dan ook NOOIT mod willen zijn
Jammer dan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:55 schreef RoBro het volgende:
ik zou een goede mod zijn maar ik voel me op dit moment niet geroepen helaas pindakaas voor de community
Ben je nog steeds boos op mijquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[..]
Maar Owee als Kev en Bart minder tof worden door modschap. Dan word ik boos.
jij bent ook goed mod 4 ckrzquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef Daniane het volgende:
Daniane, duh.
grapje. zou wel leuk zijn
Maar ik denk Bart ja.
Maar op meets niet toch? En ik rel misschieni etsm inderquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos op je geweest. Maar ik vind je nog steeds anders nu je mod bent.
Nee Ja Jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar op meets niet toch? En ik rel misschieni etsm inder? Zal ik weer terug veranderen naar hoe k waS
?
Wehehehe leuk, maar ga maar weer wegquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef technojunk het volgende:
moed je n sollesietaati gnaa sgrijve of kun je ok gwoon imant op msn zegge dat je bes wel gaarg ok modt wil worde :S
quote:
hoe wist je dat ik hier wasquote:
quote:
Nu SF op KLB zit, heb je toch nog wel tijd vrij voor PUB, ofniet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe wist je dat ik hier washoi terug
True.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:33 schreef -SG- het volgende:
Fietsj! Naast KLB en PR kan hij PUB ook wel aan.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef nijnja het volgende:
Ik weet niet wie ik als collega wil, jullie zijn allemaal zo goed O
misschien moet ik mijn eerdere bekentenis eens reviserenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef nijnja het volgende:
Ik weet niet wie ik als collega wil, jullie zijn allemaal zo goed O
Ik haal mijn tekst terug... Iedereen behalve robro en sokquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
misschien moet ik mijn eerdere bekentenis eens reviseren
zondequote:Op dinsdag 8 september 2009 23:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik haal mijn tekst terug... Iedereen behalve robro en sok
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
kom dan, 1 op 1.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
QFT !quote:
quote:
PUBquote:
Die is al mod. Al heb ik geen idee waarvan.quote:
Ik post gewoon in PUB hoor, alleen niet in de SC.quote:
S&S toch...quote:Op woensdag 9 september 2009 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die is al mod. Al heb ik geen idee waarvan.
Dat bedoel ik met "PUBquote:Op woensdag 9 september 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik post gewoon in PUB hoor, alleen niet in de SC.
Dat zijn GM en Renesite toch?quote:
Al kunnen we daar nou niet zeker van zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:04 schreef Remsjo het volgende:
Lautje
Vrouwelijke mods = verfrissing!
Waar is Gris dan wel van?quote:
No shit.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die is al mod. Al heb ik geen idee waarvan.
ondergang van pubquote:Op woensdag 9 september 2009 16:04 schreef Remsjo het volgende:
Lautje
Vrouwelijke mods = verfrissing!
Diegene die dicht is?quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef ImTheBase het volgende:
En een echte mod heeft een foto van z,n Guido spieren in zijn Fobo
Dus eigenlijk, is Gris mod, van een forum wat een maand of 3 per jaar open is, maar heeft het hele jaar door rechten en zn kleurtje?quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk, is Gris mod, van een forum wat een maand of 3 per jaar open is, maar heeft het hele jaar door rechten en zn kleurtje?
quote:
quote:
Nee. Jij bent gek op haar, en zij niet op jou.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:19 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Hoezo zou Lautje geen Mod kunnen zijn? Zij hosselt ons allemaal
Twee mannelijke PUB moderators gaat hem niet worden...quote:
Krentenbol was ook een ventquote:Op woensdag 9 september 2009 19:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Twee mannelijke PUB moderators gaat hem niet worden...
Had het dan eerder gezegd.quote:
Ik ben hier niet welkom omdat ik een KLB verleden heb en ik me WEL kan gedragen?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wie zegt dat? En ga lekker terug naar KLB.
Ja. Nee jij bent zo'n machtsgeil ventje die ziet dat er een modplekje vrij is dus momenteel hier komt posten. Als iemand anders dat modplekje krijgt ga je gauw weer naar KLB toe.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ben hier niet welkom omdat ik een KLB verleden heb en ik me WEL kan gedragen?
Cerror op PUBquote:Op woensdag 9 september 2009 19:09 schreef RacerDKB het volgende:
Cerror lijkt me wel de geschikte persoon trouwens.
Kusje eropquote:Op woensdag 9 september 2009 19:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja. Nee jij bent zo'n machtsgeil ventje die ziet dat er een modplekje vrij is dus momenteel hier komt posten. Als iemand anders dat modplekje krijgt ga je gauw weer naar KLB toe.
Je kan ontkennen, maar veel zin heeft het niet.
Niks beters te zeggenquote:
Ontkennen had toch geen zin, en ik blijf zolang ik wilquote:Op woensdag 9 september 2009 19:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Niks beters te zeggen? Kan je net zo goed nu meteen terug naar klb gaan
.
Ja, jou geloven we natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:10 schreef livalo het volgende:
Ik stem voor ImTheBase! Zeker weten dat PUB dan het nieuwe ONZ wordt.
En ik dan?!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:10 schreef livalo het volgende:
Ik stem voor ImTheBase! Zeker weten dat PUB dan het nieuwe ONZ wordt.
quote:
Als dat gebeurt, dan kom ik nooit meer in PUB.quote:
Dat zei ik ook bij Kb.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan kom ik nooit meer in PUB.
Het scheelt wel een hoop gejank in Feedback; nu kan hij tenminste gelijk zelf die reacties editten.quote:
Dat gejank in de FB is anders wel een vorm van entertainment.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het scheelt wel een hoop gejank in Feedback; nu kan hij tenminste gelijk zelf die reacties editten.
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat gejank in de FB is anders wel een vorm van entertainment.
Ah, alleen maar meer motivatie voor mij om modje te worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is het overwegen zeker waard!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben ik het mee eensquote:
Omdat je de kleur-instellingen van je beeldscherm verkeerd hebt staanquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:15 schreef ImTheBase het volgende:
Waarom is mijn naam nog niet blauw? kthx.
Anders kunnen we altijd 'adviseren'quote:Op donderdag 10 september 2009 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben ik het mee eensEr valt amper wat te modden en er zijn zat mods + nijnja die af en toe langskomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |