tong als modquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
Tong.
Ben 46 en drie keer in de puberteid geweest.
*maakt account aan met naam Mezelf*quote:
Ik zal NOOIT maar dan ook NOOIT mod willen zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[..]
Maar Owee als Kev en Bart minder tof worden door modschap. Dan word ik boos.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zal NOOIT maar dan ook NOOIT mod willen zijn
Jammer dan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:55 schreef RoBro het volgende:
ik zou een goede mod zijn maar ik voel me op dit moment niet geroepen helaas pindakaas voor de community
Ben je nog steeds boos op mijquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[..]
Maar Owee als Kev en Bart minder tof worden door modschap. Dan word ik boos.
jij bent ook goed mod 4 ckrzquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef Daniane het volgende:
Daniane, duh.
grapje. zou wel leuk zijn
Maar ik denk Bart ja.
Maar op meets niet toch? En ik rel misschieni etsm inderquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos op je geweest. Maar ik vind je nog steeds anders nu je mod bent.
Nee Ja Jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar op meets niet toch? En ik rel misschieni etsm inder? Zal ik weer terug veranderen naar hoe k waS
?
Wehehehe leuk, maar ga maar weer wegquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef technojunk het volgende:
moed je n sollesietaati gnaa sgrijve of kun je ok gwoon imant op msn zegge dat je bes wel gaarg ok modt wil worde :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |