Bij de ps3 versie zitten usb-hubs.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind de Wii-Graphics toch wel behoorlijk goed eruit zien voor deze gameTevens schijnt het ook dat je met meerdere tegelijkertijd de vocals kan doen. Dan zie je 3 van die microfoontjes, maar zover ik weet heeft de Wii maar 2 USB poorten..
Overigens is de game gewoon te bestellen bij play.com
opbrengsten van All you need is love gaan naar een goed doel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:26 schreef speknek het volgende:
Wel onvergeeflijk eigenlijk dat je All you need is love en Let it be later nog moet kopen.
Ik heb ze in Nederland ook nog niet gezien, maar gisteren wel besteld bij Amazon.de. Als het goed is zijn ze deze week nog in huis en ze verzenden gratis.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:07 schreef AidenBurn het volgende:
Zijn de instrumenten van Beatles Rockband trouwens ook al direct verkrijgbaar in Nederland? Ik zag ze op Play.com wel al in de losse verkoop, maar in Nederland heb ik er nog niets over gezien...![]()
Die Gretsch guitar controller
Ik meen dat ik de volledige set bij de media markt heb gezien, ik kan mij niet herinneren of daar ook losse instrumenten te koop waren eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:07 schreef AidenBurn het volgende:
Zijn de instrumenten van Beatles Rockband trouwens ook al direct verkrijgbaar in Nederland? Ik zag ze op Play.com wel al in de losse verkoop, maar in Nederland heb ik er nog niets over gezien...![]()
Die Gretch Guitar en die RickenBacker Guitar controller zijn me toch een potje duur ¤110,50quote:Op woensdag 9 september 2009 11:07 schreef AidenBurn het volgende:
Bij Amazon.de zijn ze 89 euro per stuk zonder verzendkosten.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die Gretch Guitar en die RickenBacker Guitar controller zijn me toch een potje duur ¤110,50
Nog teveel geld..quote:Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij Amazon.de zijn ze 89 euro per stuk zonder verzendkosten.
Stond er de hele tijd al.. vandaar dat ik hem gewoon lekker hier in de buurt had besteld, en nu al eigenaar ben!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef Jane het volgende:
Godver! Op de site van bol.com staat nu dat de Xbox en de Wii-versies pas morgen beschikbaar zijn.![]()
Oké, NOOIT meer iets bestellen bij Bol dus!
Duh, het is vandaag pas uitquote:Op woensdag 9 september 2009 15:13 schreef Lexie het volgende:
Gisteren heb ik het hele winkelcentrum afgestruind, nergens verkrijgbaar
Vaak worden games al eerder in de week geleverd en verkopen ze hem al voor de officiele launchdag. Maar ik denk dat Rockband samen met de nieuw uitgebrachte cd's onder streng embargo viel en dat ze hem echt pas vanaf vandaag leveren.quote:
Als er een winkel was die 'em voor de launch datum zou verkopen, kwam Paul McCartney persoonlijk een baksteen door je ruit gooien denk ik zoquote:Op woensdag 9 september 2009 15:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Vaak worden games al eerder in de week geleverd en verkopen ze hem al voor de officiele launchdag.
Helemaal niet, heb ik niks van gemerktquote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als er een winkel was die 'em voor de launch datum zou verkopen, kwam Paul McCartney persoonlijk een baksteen door je ruit gooien denk ik zo
Hij is al een week te koop bij Mediamarkt.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:36 schreef Honky het volgende:
[..]
Hij is al een week te koop bij Mediamarkt.
Er zijn in totaal 3 gitaren verkrijgbaar, maar die zitten niet allemaal in het pakket. In de grote bundel zit de basgitaar, het drumstel, een microfoon en het spel. De 2 overige gitaren zijn los te koop.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:14 schreef DrDurden het volgende:
Ik kan me vergissen, maar overal stond toch vermeld dat er drie gitaren in het pakket zaten? En nu blijkt alleen die basgitaar erin te zitten. Zal wel goed zijn, verder (staat ook op de doos immers), maar ik vroeg het me af.
Ik heb hem sinds zaterdag aangezien ik het pas vrijdagavond las.quote:
Een Guitar Hero gitaar is ook primaquote:Op zaterdag 12 september 2009 07:24 schreef NeonPanda het volgende:
Misschien een domme vraag. Kun je dit spel ook spelen met de GH:WT gitaar? Of moet ik een Rockband gitaar halen? Ik heb een Wii.
Ze staan wel te koop op EBay, zag ik. Maar misschien kun je dan nog beter het hele pakket kopen en zelf proberen de rest op EBay te verkopen. Ik zag dat er op 1 Hofner bass al 150 dollar geboden was.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:00 schreef satecl het volgende:
Nou ik wil super graag Beatles drumstel.. maar de rest heb ik al.![]()
![]()
Dat is dus de Rockband 1 set die ZWAAR inferieur is. De drums maken keiveel lawaai en zijn zeer gebrekig en de gitaar schijnt nog minder te zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Een Guitar Hero gitaar is ook prima.
Als je nog een drumstel, gitaar of microfoon zoekt, amazon.de heeft een pakket met ze alledrie voor 43/44 euro:
http://www.amazon.de/s/ref=nb_ss?__mk_de_DE=%C5M%C5Z%D5%D1&url=search-alias%3Daps&field-keywords=rock+band&x=0&y=0.
Erg goede aanbieding, gisteren zelf besteld.
Het ging me niet eens om de story-mode. "Medium" is gewoon zowat "Easy" als je dit vergelijkt met Guitar Hero. Hard is nog vrij goed te doen i.v.g Hard in Guitar Hero. Dus ik heb het idee dat het niveau hier om de liedjes te bespelen een stuk lager is, dan oudere Rock Band en Guitar Hero games.quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:24 schreef emokid het volgende:
De story mode is ook maar een extra he, dit soort games draaien niet om een verhaallijn.
Aan de andere kant.... als die dingen over een tijdje misschien niet meer gemaakt worden, gaan ze goud geld opleveren op Beatlesveilingen. Interessant voor mensen met een lange adem.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze staan wel te koop op EBay, zag ik. Maar misschien kun je dan nog beter het hele pakket kopen en zelf proberen de rest op EBay te verkopen. Ik zag dat er op 1 Hofner bass al 150 dollar geboden was.Wel een gok.
Dat zou zomaar sneller kunnen zijn dan je denkt, het is ten slotte een limited editionquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:08 schreef Jane het volgende:
[..]
als die dingen over een tijdje misschien niet meer gemaakt worden
En daaronder de drums los voor slechts 100 euroquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:28 schreef Lexie het volgende:
Als je nog een drumstel, gitaar of microfoon zoekt, amazon.de heeft een pakket met ze alledrie voor 43/44 euro:
http://www.amazon.de/s/ref=nb_ss?__mk_de_DE=%C5M%C5Z%D5%D1&url=search-alias%3Daps&field-keywords=rock+band&x=0&y=0.
Ik zou hier nog eens goed naar kijken, want ik dacht juist dat voor de Wii de instrumenten niet inwisselbaar waren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:28 schreef Lexie het volgende:
De focus ligt bij The Beatles ook niet zo op de gitaarpartijen. Wees eens Paul McCartney: ga op hard of expert bassen en daarbij tegelijkertijd zingen. Eens kijken of je het dan nog zo makkelijk uitspeeltquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het ging me niet eens om de story-mode. "Medium" is gewoon zowat "Easy" als je dit vergelijkt met Guitar Hero. Hard is nog vrij goed te doen i.v.g Hard in Guitar Hero. Dus ik heb het idee dat het niveau hier om de liedjes te bespelen een stuk lager is, dan oudere Rock Band en Guitar Hero games.
Bedoel je niet All You Need Is Love?quote:Op maandag 14 september 2009 08:44 schreef Tokus het volgende:
ik zag op de Xbox marketplace nu alweer de eerste downloadable content. It Must Be Love, geloof ik.
Ja, All You Need Is Love is op dit moment te downloaden voor XBOX360. Het geld wat ze ermee ophalen gaat naar Artsen Zonder Grenzen.quote:Op maandag 14 september 2009 09:57 schreef Tokus het volgende:
zou ook goed kunnen. Het was in ieder geval iets met love.
En nu nog een keer en dan heb je de Day Tripper Achievement in handen..quote:Op maandag 14 september 2009 16:59 schreef Leonos het volgende:
Ik heb hem vanmiddag om 1 uur gekocht. En nu zit ik alweer tegen de aftiteling aan te kijken
Dan heb je vast niet op hard of expert gespeeld en alle foto's unlocked.quote:Op maandag 14 september 2009 16:59 schreef Leonos het volgende:
Ik heb hem vanmiddag om 1 uur gekocht. En nu zit ik alweer tegen de aftiteling aan te kijken
Easy jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet op hard of expert gespeeld en alle foto's unlocked.
Met de drum trainer kun je dat goed oefenen. Is trouwens ook nog een achievement als je alle Beatle Beats haalt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:42 schreef Leonos het volgende:
Dat drummen is trouwens belachelijk moeilijk met die voet erbij
Staat ook gewoon bij de mediamarkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:39 schreef S1nn3rz het volgende:
Nou, maar even wachten tot Nedgame de Limited weer op voorraad heeft, dan hoef ik tenminste geen verzendkosten te betalen.![]()
Dimplus en Bol vragen beide gewoon verzendkosten.
Ben het nu naar 4 sterren aan het werken. Daarna allemaal 5.quote:
Zie je nou wel dat je het nog lang niet hebt uitgespeeldquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ben het nu naar 4 sterren aan het werken. Daarna allemaal 5.
Ik weet dat ik een stuk beter ben op de gitaar maar vind dat drummen wel tof
Maar wel alle liedjes al gehad. Dat vind ik wel weer minder.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je het nog lang niet hebt uitgespeeld
Die is niet zo leuk om te drummen.quote:
De complete albums Abbey Road, Rubber Soul en Sgt Pepper komen nog als DLC. Ook verwacht ik nog wel een paar singles, waarvan de eerste (All You Need Is Love) al op XBOX Live te krijgen is.quote:en ik mis er nog wel veel
All you need is love heb ik al gedownload.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die is niet zo leuk om te drummen.
[..]
De complete albums Abbey Road, Rubber Soul en Sgt Pepper komen nog als DLC. Ook verwacht ik nog wel een paar singles, waarvan de eerste (All You Need Is Love) al op XBOX Live te krijgen is.
Dit is echt 1 van de weinige nummers die ik altijd skip bij het beluisteren, liedje met enkel akoestisch gitaartje, die hoef ik dan ook niet in het spel te hebben. Wat een grafnummer..quote:
Wel leuk om te zingenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dit is echt 1 van de weinige nummers die ik altijd skip bij het beluisteren, liedje met enkel akoestisch gitaartje, die hoef ik dan ook niet in het spel te hebben. Wat een grafnummer..
Neu ook niet, van die prentieuze sentimentele rommel..quote:
Die heb ik jammer genoeg niet meer heel dicht in de buurt zitten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Staat ook gewoon bij de mediamarkt.
[..]
Ben het nu naar 4 sterren aan het werken. Daarna allemaal 5.
Ik weet dat ik een stuk beter ben op de gitaar maar vind dat drummen wel tof
Stond 189 op het bordje, toen ik bij de kassa kwam moest ik 155 af rekenenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Die heb ik jammer genoeg niet meer heel dicht in de buurt zitten.![]()
Weet je trouwens de prijzen bij de mediamarkt?
Welke MM was dat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Stond 189 op het bordje, toen ik bij de kassa kwam moest ik 155 af rekenen
Dusja, 1 van die 2 prijzen dus
Ik meen gelezen te hebben dat op lange termijn alle albums beschikbaar gingen komen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:59 schreef Tijn het volgende:
De complete albums Abbey Road, Rubber Soul en Sgt Pepper komen nog als DLC. Ook verwacht ik nog wel een paar singles, waarvan de eerste (All You Need Is Love) al op XBOX Live te krijgen is.
Nee, dat is juist ontkend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat op lange termijn alle albums beschikbaar gingen komen?
Jah dat kan.. dat is op het begin wennen(zie mijn reacties in eerder in deze topic). Maar ben er nu aan gewent en vind het gewoon supervetquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:05 schreef Splobber het volgende:
Je kon toch een GHWT drumkit met Rock Band verbinden? Zoja, dan ga ik er eens heel diep over na denken The Beatles aan te schaffen
Ik heb hem binnenquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:52 schreef speknek het volgende:
[..]
En daaronder de drums los voor slechts 100 euro.
Ik heb alleen de drums nodig, gitaar en mic heb ik al.
Mijn drumstel moet in de schoonmaakkastquote:Op woensdag 16 september 2009 12:58 schreef speknek het volgende:
Ik ben pussywhipped, ik mag geen drumstel van m'n vriendin.
(alhoewel haar argument dat onze huiskamer al volstaat met een gewone piano en gitaar die we ook nooit gebruiken wel redelijk klopt).
Pff, maak ons nog wat jaloers jaquote:Op woensdag 16 september 2009 22:13 schreef Jane het volgende:
Ik heb de Rickenbacker en de Gretsch binnen!Ze zijn mooi!
quote:A few months back, MCV claimed a SingStar: Beatles game was on the way. Harmonix then said it was a "misheard rumour". Turns out they were both right.
Meet The Beatles: Rock Band: SingStar, for the PS3. It's a mouthful, we know, but it's also real, and constitutes one of the strangest franchise couplings we've ever seen, what with the two franchises being competitors and all.
It includes a regular copy of The Beatles: Rock Band and a pair of wired microphones, all the while carrying the branding of both music franchises. You want extra instruments? You go get them yourself.
It's out later this month, is definitely targeted at the older crowd who are more likely to sing than hold a plastic guitar, and is most likely for PAL regions only.
Die gitaren waren 89 euro per stuk bij amazon.de. En dan dus nog de box à 200 euro.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Pff, maak ons nog wat jaloers jaHoeveel kostte het in totaal?
Wat ik doe is de laatste toon, dus het laatste woord, die zich nog voor het gemarkeerde deel zit iets langer door te blijven zingen tot in het gemarkeerde deel. Als het goed is activeert ie 'Beatlemania' dan ook.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:45 schreef Jane het volgende:
Maareh... wat wel een beetje irritant is bij dat zingen - althans bij mij - is dat het zo moeilijk is om Beatlemania te activeren.De instructie is dat je dan tijdens de gemarkeerde gedeelten gewoon 'iets' moet schreeuwen of zingen, maar dat werkt niet zo lekker. De enige manier waarop ik het soms aan de praat krijg is door op een hele lage toon een soort oer-grunt te slaken. Klinkt niet echt tof als je een gevoelig nummer als 'Something' aan het zingen bent, zoals ik net.
![]()
En de buren zullen zich inmiddels ook wel afvragen wat ik in godsnaam aan het doen ben.
Het enige dat ik tot nu toe op internet heb gevonden is dat het soms beter werkt met een andere microfoon, maar ja, ik heb er maar 1. Iemand anders hier ook last van? Of misschien een goede tip?
Wel jammer, want dat zingen is nu net het enige wat ik tot nu toe kan op Hard/Expert. Met de rest kom ik nog niet boven medium uit.
Pics!!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:13 schreef Jane het volgende:
Ik heb de Rickenbacker en de Gretsch binnen!Ze zijn mooi!
Hier zijn ze, samen met McCartneys bas. (voor betere foto's verwijs ik graag naar Googlequote:
Tvpquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
ont-tvpquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:58 schreef Honky het volgende:
[..]
Dat is dus de Rockband 1 set die ZWAAR inferieur is. De drums maken keiveel lawaai en zijn zeer gebrekig en de gitaar schijnt nog minder te zijn.
Ik ben voornamelijk benieuwd of ze ook fijn spelen. Zelf zou ik die Rickenbacker wel graag willen, maar om zoveel neer te tellen enkel omdat ie er leuker uit ziet dan m'n Guitar Hero-gitaartje vind ik nog niet genoeg reden tot aanschaf.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Hier zijn ze, samen met McCartneys bas. (voor betere foto's verwijs ik graag naar Google)
[ afbeelding ]
Voor plastieken gitaarkes, vind ik het wel mooie dinger..quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Hier zijn ze, samen met McCartneys bas. (voor betere foto's verwijs ik graag naar Google)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef Jane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zelf maar een klein beetje ervaring met GH (een paar keer gespeeld bij een vriend), maar wat ik me kan herinneren maakten die gitaren nogal wat lawaai tijdens het spelen, van het aanslaan en het indrukken van de knoppen. Dat hebben deze helemaal niet. Het voelt allemaal sowieso wat steviger en robuuster.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:38 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk benieuwd of ze ook fijn spelen.
Hee, er zitten ook metalen stukken op, hè!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Voor plastieken gitaarkes, vind ik het wel mooie dinger..
1 heel nummer, als ik het goed gezien heb.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:58 schreef Tijn het volgende:
Big spenda'
Ik zag trouwens op XBOX Live dat ze nu Guitar Hero 5 aanprijzen met de opmerking dat er nummers van de Rolling Stones in zitten![]()
yep.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:33 schreef Jane het volgende:
[..]
1 heel nummer, als ik het goed gezien heb.
Heb je net toegevoegd, al heeft het niet veel zin bedenk ik me juist want ik heb geen goldquote:Op zondag 20 september 2009 15:49 schreef Chrizs het volgende:
Ik kan nog wel wat Beatles/RB2 vrienden gebruiken op XBL username is het zelfde als hier
Holy shitquote:Op zondag 20 september 2009 20:31 schreef Jane het volgende:
Na heel wat pogingen sta ik nu worldwide 23ste voor vocals voor Something (op de Wii).
Ik had 100% op Expert, dus ik denk dat de enige mogelijkheid om meer punten te scoren is om Beatlemania slimmer in te zetten ofzo...quote:
Something is het nummer wat ik ook het beste kan zingen. Alle Harrison nummers eigenlijkquote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had 100% op Expert, dus ik denk dat de enige mogelijkheid om meer punten te scoren is om Beatlemania slimmer in te zetten ofzo...
Maar goed, ander keer. Had wel weer genoeg gezongen voor vandaag.
Ik 230equote:Op zondag 20 september 2009 20:31 schreef Jane het volgende:
Na heel wat pogingen sta ik nu worldwide 23ste voor vocals voor Something (op de Wii).
Inderdaad! En dat terwijl ik toch altijd dacht dat Ringo de matigste zanger van de groep was.quote:Op zondag 20 september 2009 22:19 schreef Arn0 het volgende:
Something is het nummer wat ik ook het beste kan zingen. Alle Harrison nummers eigenlijk![]()
quote:'THE BEATLES 'ZIJN GROTER DAN JEZUS' OP GOOGLE
dinsdag 22 september 2009
The Beatles zijn echt groter geworden dan Jezus doordat meer mensen afgelopen maand via Google zochten naar de band, dan naar de zoon van God.
Meer dan 40 jaar nadat John Lennon de woede opriep van Christenen door te beweren dat zijn band groter dan Jezus was, heeft hij uiteindelijk gelijk gekregen door een analyse van de zoekopdrachten op zoekmachine Google.
De afgelopen vier weken hebben meer computergebruikers het zoekwoord 'Beatles' ingevoerd dan 'Jezus'. De populariteit van the Beatles is in september aanmerkelijk vergroot dankzij de re-release van al hun digitaal geremasterde albums.
Afgelopen maand kwam ook de videogame The Beatles Rock Band uit, waarin spelers Paul, John, George of Ringo kunnen zijn door mee te spelen met hun liedjes op plastic (replica) instrumenten, terwijl ze kijken naar cartoonversies van de band op TV.
In maart 1966 veroorzaakte Lennon oproer toen hij de Evening Standard vertelde: "I do not know what will go first, rock 'n' roll or Christianity … we're more popular than Jesus now". ( "Ik weet niet wat op de eerste plaats komt, rock 'n' roll of het Christendom... momenteel zijn we populairder dan Jezus".)
Door heel Amerika verbrandden woedende Beatlefans hun platen van de Fab Four als protest en Lennon werd gedwongen een verward excuus te geven: "Ik heb niet gezegd wat zij zeiden dat ik gezegd heb. Het spijt me echt dat ik het gezegd heb. Het was nooit mijn bedoeling om iets antireligieus te zeggen. Ik bied mijn excuses aan als iedereen daar gelukkig van wordt. Ik weet nog steeds niet precies wat ik nou gedaan heb. Ik heb het geprobeerd uit te leggen, maar als iedereen wil dat ik mijn excuses aanbied, als iedereen daar blij van wordt, nou oké, dan zeg ik het spijt me."
Computergebruikers kunnen uitzoeken naar welke onderwerpen mensen zoeken op Google door gebruik te maken van de Google trends website, waar je tot in detail kunt analyseren welke woorden mensen typen, vanuit verschillende landen, en gedurendeverschillende periodes.
Hoewel de feiten duidelijk aantonen dat the Beatles in september meer opgezocht werden dan Jezus, tonen videogame-experts aan dat the Beatles Rock Band in de winkels niet zo goed verkocht werd als verwacht.De rivaliserende videomuziekgame Guitar Hero 5 wordt beter verkocht.
(bron: telegraph.co.uk)
(Vert.: Ruby Van Den Bergh)
quote:Rock Band: The Beatles verkoopt goed
Nieuws | 17 september 2009 - Ondanks dat Guitar Hero 5 de lijst van de best verkochte spellen in Engeland aanvoert zijn ze bij Viacom erg tevreden over de verkoopcijfers van Rock Band: The Beatles. Volgens topman Philippe Dauman heeft het bedrijf in de eerste week zelfs al 25% van de voorraad verkocht en overstijgt dit hun verwachtingen ruimschoots.
Quote:
It's been terrific. The sales have exceeded our internal expectations. In the first week we've sold about 25 per cent of our inventory, and we've had tremendous excitement around this game. The reviews have been incredible... It really is a work of art. The game delivers in all respects and we think it's going to have legs.
Hij is ook erg in zijn nopjes met de goede reviews die het spel krijgt, ook bij ons heeft het spel een goed cijfer gekregen zoals je hier kunt lezen.
Psonly.nl
Het wordt prima verkocht, maar Guitar Hero 5 loopt beter. Die twee dingen sluiten elkaar toch niet uit?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:07 schreef satecl het volgende:
[..]
[..]
Jah wat is het nou!!?? Wordt de game nou wel goed verkocht of niet..?
Wereldwijde verkopen van VGchartz.quote:1 Pokémon Heart Gold / Soul Silver (DS) 1,446,090
2 The Beatles: Rock Band (Wii) 278,585
3 The Beatles: Rock Band (Xbox 360 )269,670
4 Wii Sports Resort (Wii) 255,949
5 The Beatles: Rock Band (PS3) 158,658
6 Wii Sports (Wii) 156,014
7 DiRT 2 (Xbox 360 )153,011
8 Guitar Hero 5 (Xbox 360) 132,090
9 Wii Fit (Wii) 131,201
10 Batman: Arkham Asylum (PS3) 125,847
Dat zijn de worldwide sales. Met name vanwege de VS staat TB:RB erg hoog, maar in Europa (en dus ook Engeland) verkoopt GH5 beter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:24 schreef Honky het volgende:
[..]
Wereldwijde verkopen van VGchartz.
foutloosquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:07 schreef satecl het volgende:
Ik denk dat de mooiste nummers voor de instrumenten wel lossless te downloaden zijn. Hoe wil je bijvoorbeeld revolution #9 spelen
quote:Op zondag 27 september 2009 23:19 schreef nomar83 het volgende:
Sommige noten zijn zo laag of hoog dat ik ze onmogelijk kan halen, behalve als ik mijn stem echt ga verheffen of rare pieptonen ga maken.En met drummen kom ik bij de meeste nummers ook niet verder dan easy.
Maar in tegenstelling tot eerdere Guitar Hero-games die ik heb blijft dit muziekspel me gewoon boeien. Ik kan niet wachten tot er hele albums als DLC komen.
Ikzelf, als zogeheten noob, vind het verschil tussen easy en normal al grootquote:Op maandag 28 september 2009 20:16 schreef speknek het volgende:
Irritant toch dat er zo'n gigantisch verschil tussen Normal en Hard zit, bij RB2 was dat ook al zo. Op normal kan ik de liedje met m'n neus spelen, op hard moet ik elk liedje twaalf keer overdoen, doen m'n klauwen na afloop retezeer en klonk het liedje ook voor geen meter.
Ik begin nu net op normal te spelen en ik heb al problemen met 2 buttons tegelijk in te drukken.quote:Op maandag 28 september 2009 20:20 schreef speknek het volgende:
Ja is het ook met de extra knop, maar dan blijft de snelheid nog wel te doen, bij hard kun je je vingers niet meer op hun plaats houden (5 vingers, 6-string) en gaat het ook nog eens een stuk sneller. Van die noten heel snel achterelkaar, die haal ik wel met m'n fret-hand, maar niet met het strummen, vraag me echt af hoe ik dat moet gaan doen.
Je kan omhoog en omlaag strummen. Op die manier kun je makkelijker snelle stukjes doen. Bovendien hoef je niet elke noot te strummen, vanwege de hammer ons en pull offs.quote:Op maandag 28 september 2009 20:20 schreef speknek het volgende:
Ja is het ook met de extra knop, maar dan blijft de snelheid nog wel te doen, bij hard kun je je vingers niet meer op hun plaats houden (5 vingers, 6-string) en gaat het ook nog eens een stuk sneller. Van die noten heel snel achterelkaar, die haal ik wel met m'n fret-hand, maar niet met het strummen, vraag me echt af hoe ik dat moet gaan doen.
Was de PS3-versie niet de slechtst verkochte versie? Op de Wii heb ik er anders weinig last van, er lijkt altijd wel iemand online te zijn bij de band-mode.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:41 schreef satecl het volgende:
Heb gister de 'My Guitar Gently Weeps' trophy gehaald(speel beide solo's van While my guitar gently weeps op expert 100% in 1x)
Ps.. Ik wil graag online tegen anderen.. Maar het is altijd heel rustig op het netwerk. Hebben jullie dat probleem ook(heb een PS3)??
Voor de echte experience speel je linkshandig bas en zing je tegelijkertijd terwijl een vriend gitaar speelt en 2e of 3e stem zingt. Als je dan nog niet faalt op expert, ben je pas goed bezigquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Dit spel viel me wel een beetje tegen eerlijk gezegd. Zonder ook maar één keer te falen haalde ik de nummers uit de moeilijkste categorie op expert alweer, daar is toch ook geen uitdaging meer aan
Hm, heb m'n Guitar Hero wel eens een nummertje met m'n voeten uitgespeeld...quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor de echte experience speel je linkshandig bas en zing je tegelijkertijd terwijl een vriend gitaar speelt en 2e of 3e stem zingt. Als je dan nog niet faalt op expert, ben je pas goed bezig
Wut? Toch maar eens een tutorial doen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:11 schreef Tijn het volgende:
Bovendien hoef je niet elke noot te strummen, vanwege de hammer ons en pull offs.
Ja, dat lijkt me een goed ideequote:Op dinsdag 29 september 2009 13:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Wut? Toch maar eens een tutorial doen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | | | | | | | | | X | X | | | | | | | | | | | | | O | | | | | | | | | | X | X | | | | | | | | | | | | | O | | | | | | | | | | X | X | | | | | | | | | | | | | O | | | | | | | | | | X | X | | | | | | | | | +-----+-----+-----+-----+-----+ G R B Y O |
Oktober: Abbey Roadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:31 schreef versabommie het volgende:
is er trouwens al bekend wanneer die andere albums te downen zijn ?
Details for the Three Downloadable Albums Coming to The Beatles™: Rock Band™ Music Store Revealedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Oktober: Abbey Road
November: Rubber Soul
December: Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band
Ik dacht dat dit het was.. maar precies durf ik ook niet te zeggen..
Staat op de officiële website: Abbey Road komt op 20 oktober, Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band in november, Rubber Soul in december.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:31 schreef versabommie het volgende:
is er trouwens al bekend wanneer die andere albums te downen zijn ?
Een heleboel zitten er al in, wellicht krijg je andere versie, we zullen zienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:09 schreef speknek het volgende:
Here comes the sun zit er al in toch?
Come Together (4:20)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:09 schreef speknek het volgende:
Bijna de hele A-kant van Abbey Road zit er al in.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:09 schreef speknek het volgende:
Wil wat meer variaties tussen de liedjesquote:
Oke oke, duidelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wil wat meer variaties tussen de liedjes
Alleen Beatles word ik een beetje zat, en is ook niet echt leuk op feestjes enzo.
Nog 1 erbij kopen? Denk je dat het geld op mijn buik groeit?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:44 schreef Tijn het volgende:
Als je meer afwisseling wil, zou ik er een Guitar Hero of Rock Band bij kopen, ipv The Beatles te verkopen.
Geen enkel ander muziekspel heeft 45 liedjes die allemaal leuk zijn
Als je het spel leukt vind maar afwisseling wilt moet je sparen ervoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nog 1 erbij kopen? Denk je dat het geld op mijn buik groeit?
Waarover twijfel je nog?quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:32 schreef verleiding het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik hem zal halen..
Jah dat kan. Dat doe ik zelf ook namelijk,. En als je the Beatles helemaal tegek vind moet je hem zeker kopen. Want het spel zelf is namelijk veel beter als Guitar Hero World Tour!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:30 schreef Fleur91 het volgende:
Dag experts =)
The Beatles vind ik helemaal te gek qua muziek en ik zou daarom ook graag het spel kopen. Echter, ik heb al Guitar Hero World tour, dus ik vroeg mij af of de microfoon, gitaar en drumkit daarvan ook te gebruiken zijn bij Rock Band Beatles.
Ik hoor graag van jullie!
Alleen voor de xbox 360 en playstation 3, niet voor de wii en playstation 2!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:30 schreef Fleur91 het volgende:
Dag experts =)
The Beatles vind ik helemaal te gek qua muziek en ik zou daarom ook graag het spel kopen. Echter, ik heb al Guitar Hero World tour, dus ik vroeg mij af of de microfoon, gitaar en drumkit daarvan ook te gebruiken zijn bij Rock Band Beatles.
Ik hoor graag van jullie!
Hoe kom je daar nou bij? Op de Wii is Beatles Rock Band ook te spelen met het World Tour-spul hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Alleen voor de xbox 360 en playstation 3, niet voor de wii en playstation 2!
Pfff vorige week online met een gozer die Here Comes The Sun op expert voor 99% haalde.. zag er echt doodziek uit!!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:22 schreef speknek het volgende:
Ik wil Here Comes the Sun kunnen, maar m'n vingers zitten de hele tijd in de knoop.
Wel leuk om te zien hoe je voortdurend beter wordt, ookal geef je elke keer toch echt de hoop op. Normal is nu toch zelfs een beetje slaapverwekkend.
Ik hoop dat er nog een paar losless platen uitkomen.. bijvoorbeeld 'Happiness Is A Warm Gun' zou ik nog erg graag erbij willen hebbenquote:Beatles DLC hangt af van verkoop
Nieuws | 9 oktober 2009 - Rock Band: The Beatles ligt nu al een tijdje in de winkelrekken en uiteraard zullen we binnenkort nieuwe DLC mogen verwelkomen. Harmonix wil nieuwe downloadable content voor The Beatles uitbrengen, afhankelijk van hoe goed de game verkoopt.
"We wachten af hoe goed de DLC wordt verkocht. We kijken ook hoe goed de albums nog verkopen en als die het wel degelijk goed doen, dan brengen we nieuwe DLC uit", aldus John Drake van Harmonix.
De eerste DLC verschijnt op 20 oktober in een eerste album, genaamd Abbey Road. Daarna volgen Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band en Rubber Soul in november of december.
Here comes the sun, sgt pepper, helter skelter en nog 1 moek ff denken...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:10 schreef satecl het volgende:
Die 60 sec. Beatlemania krijg ik maar niet voor elkaar. Hoe en met welk liedje heb je dat precies gedaan??
Kan je meteen het hele Abbey Road-album er bij downloaden, want dat komt morgen beschikbaar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:56 schreef versabommie het volgende:
vandaag of morgen istie binnen, heb toch maar het hele pakket besteld, de kinderen vinden de beatles nu ook vette sjit![]()
Hoeveel gaat dat kosten? Want veel nummers zitten er natuurlijk al standaard bij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:07 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Kan je meteen het hele Abbey Road-album er bij downloaden, want dat komt morgen beschikbaar.
Eh... begrijp ik nou goed dat de Abbey Road Medley enkel op PS3 en Xbox360 achterelkaar is te spelen zonder laadtijd, en dat je bij de Wii enkel de nummers apart kan spelen?quote:New York – October 19, 2009 – Apple Corps, Ltd., MTV Games and Harmonix, the world’s leading developer of music-based games and a part of Viacom’s MTV Networks (NYSE: VIA, VIA.B), today announced the launch of Abbey Road (1969) as the first Beatles album to be available for purchase and playable as downloadable content in The Beatles™: Rock Band™ Music Store.
With “Come Together,” “Something,” “Octopus’s Garden,” “I Want You (She’s So Heavy),” “Here Comes The Sun” and “The End” already included on The Beatles: Rock Band game disc, players will now be able to play songs from and complete the entire Abbey Road album.
Available for Xbox 360 (Oct. 20) and PlayStation 3 System (Oct. 22)[1]:
Individual Abbey Road singles: “Maxwell's Silver Hammer,” “Oh! Darling,” and “Because”
Price: $1.99 USD, £.99 UK, ¤1.49 EU (160 Microsoft Points for Xbox 360) per each individual track
The “Complete The Album Pack” features:
· Abbey Road singles: “Maxwell's Silver Hammer,” “Oh! Darling,” and “Because”
· The entire Abbey Road B-side 16 minute medley that includes: “You Never Give Me Your Money,” “Sun King,” “Mean Mr. Mustard,” “Polythene Pam,” “She Came in Through the Bathroom Window,” “Golden Slumbers,” “Carry That Weight” and “The End”
· Additionally, the following songs from Abbey Road can also be played as 1-to-3-song sets, based on how they were recorded / composed:
o “You Never Give Me Your Money”
o “Sun King”/ “Mean Mr. Mustard”
o “Polythene Pam”/ “She Came in Through the Bathroom Window”
o “Golden Slumbers”/ “Carry That Weight”/ “The End”*
o “Her Majesty”
Price: $16.99 USD, £10.46 UK, ¤11.37 EU (1360 Microsoft Points for Xbox 360) for “Complete The Album Pack”
Available for Wii (Oct. 20):
Individual Abbey Road singles: “Maxwell's Silver Hammer, ” “Oh! Darling,” “Because,” and “You Never Give Me Your Money,” *“Her Majesty
Price: $2.00 USD (200 Wii Points™) per each individual track
*$1.00 USD (100 Wii Points) for “Her Majesty”
Multi-track sets:
· “Sun King”/ “Mean Mr. Mustard”
· “Polythene Pam”/ “She Came in Through the Bathroom Window”
· “Golden Slumbers”/ “Carry That Weight”/ “The End”*
Price: $3.50 USD (350 Wii Points) per 2-Pack /
* No additional cost for 3rd song “The End” as it is already included on game disc
Additional Beatles albums that have been announced as upcoming downloadable content include Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band (1967) in November and Rubber Soul (1965) in December. The Beatles: Rock Band downloadable content will be available for purchase on the Xbox®LIVE Marketplace for Xbox 360, PlayStation®Network and via the in-game The Beatles: Rock Band Music Store for Wii™ using Wii points purchased through the Wii Shop Channel.
Klopt, helaas.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:26 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Eh... begrijp ik nou goed dat de Abbey Road Medley enkel op PS3 en Xbox360 achterelkaar is te spelen zonder laadtijd, en dat je bij de Wii enkel de nummers apart kan spelen?
Ik ga gelijk ff kijken oftie te koop is... Maar man wat is dat hele pakket retegaaf! Die Gitaar is vele malen mooier dan die stomme GH guitaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:07 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Kan je meteen het hele Abbey Road-album er bij downloaden, want dat komt morgen beschikbaar.
Die strumbar is heel soepeltjes en zacht en tederquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:42 schreef speknek het volgende:
Hopelijk is de strumbar wel verbeterd. Ik heb de oude Rock Band gitaar en ik vraag me echt af hoe sommigen van die hele snelle nummers voor elkaar krijgen, want mijn hand verkrampt op een gegeven moment gewoon.
quote:The Beatles: Rock Band verkoopt beter dan Guitar Hero 5
20 oktober 2009 - Ruim twee maanden geleden kwam de langverwachte The Beatles: Rock Band game uit. Na enkele maanden in de winkelschappen te liggen, is het nu bekend dat de game beter verkocht heeft dan de grote concurrent Guitar Hero 5.
Volgens ontwikkelaaar Harmonix heeft The Beatles: Rock Band maar liefst het dubbele opgebracht als Guitar Hero 5. Een van de redenen hiervoor is het feit dat Harmonix gratis content aanbied, aldus Harmonix.
psonly.nl
Het spel is gewoon retegaaf... Zelfs mijn kinderen zingen keihard mee nu .. alleen dat drummen gaat foutquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:05 schreef satecl het volgende:
Nee.. Maar ik ga het deze week zeker nog wel even halen. Zitten gewoon heerlijke medleys in dat album
Trouwens:
[..]
Staat in het persbericht: de PS3 krijgt het de 22e in plaats van de 20e.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:38 schreef versabommie het volgende:
Godver! Mijn vrouw vind me voorschut zitten achter dat drumstel![]()
ohwja: nog steeds geen dlc op de ps3!
Vanaf gisterenmiddag was ie al te downloaden op de Xbox 360quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:18 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Staat in het persbericht: de PS3 krijgt het de 22e in plaats van de 20e.
Maar waarom ik hier op de Wii ook nog steeds geen DLC kan downloaden begrijp ik dan weer niet, met een beetje snuffelen op het officiële Rock Band-forum kwam ik er achter dat Europa en Australië altijd een beetje worden achtergesteld met DLC-updates voor Rock Band. Communiceer dan niet naar de hele wereld op welke dag je die DLC er op hebt staan!
Zijn er toevallig nog Xbox360-bezitters die wel kunnen bevestigen het te kunnen downloaden? Misschien dat ze iedere dag wel een andere console doen.
Zeur niet, jij krijgt tenminste de hele medley.quote:
Krijg jij de hele medley niet dan ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:59 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Zeur niet, jij krijgt tenminste de hele medley.![]()
Heb het hele album gedownload en achterelkaar gespeeld. Vind het toch wel erg vervelend van de laadtijden tussen de nummers van de medley, maar ach, er valt wel mee te leven. Interessant is wel om de eindes te horen van de nummers afzonderlijk.
Knappe jongen die bij Her Majesty met de bass een score met vijf sterren kan krijgen. Het nummer bestaat dan uit maar 1 noot en om de één of andere reden krijg je daar maar drie sterren voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |