Bijna de hele A-kant van Abbey Road zit er al in.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:09 schreef speknek het volgende:
Here comes the sun zit er al in toch?
Wil wat meer variaties tussen de liedjesquote:
Oke oke, duidelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wil wat meer variaties tussen de liedjes
Alleen Beatles word ik een beetje zat, en is ook niet echt leuk op feestjes enzo.
Nog 1 erbij kopen? Denk je dat het geld op mijn buik groeit?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:44 schreef Tijn het volgende:
Als je meer afwisseling wil, zou ik er een Guitar Hero of Rock Band bij kopen, ipv The Beatles te verkopen.
Geen enkel ander muziekspel heeft 45 liedjes die allemaal leuk zijn
Als je het spel leukt vind maar afwisseling wilt moet je sparen ervoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nog 1 erbij kopen? Denk je dat het geld op mijn buik groeit?
Waarover twijfel je nog?quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:32 schreef verleiding het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik hem zal halen..
Jah dat kan. Dat doe ik zelf ook namelijk,. En als je the Beatles helemaal tegek vind moet je hem zeker kopen. Want het spel zelf is namelijk veel beter als Guitar Hero World Tour!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:30 schreef Fleur91 het volgende:
Dag experts =)
The Beatles vind ik helemaal te gek qua muziek en ik zou daarom ook graag het spel kopen. Echter, ik heb al Guitar Hero World tour, dus ik vroeg mij af of de microfoon, gitaar en drumkit daarvan ook te gebruiken zijn bij Rock Band Beatles.
Ik hoor graag van jullie!
Alleen voor de xbox 360 en playstation 3, niet voor de wii en playstation 2!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:30 schreef Fleur91 het volgende:
Dag experts =)
The Beatles vind ik helemaal te gek qua muziek en ik zou daarom ook graag het spel kopen. Echter, ik heb al Guitar Hero World tour, dus ik vroeg mij af of de microfoon, gitaar en drumkit daarvan ook te gebruiken zijn bij Rock Band Beatles.
Ik hoor graag van jullie!
Hoe kom je daar nou bij? Op de Wii is Beatles Rock Band ook te spelen met het World Tour-spul hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Alleen voor de xbox 360 en playstation 3, niet voor de wii en playstation 2!
Pfff vorige week online met een gozer die Here Comes The Sun op expert voor 99% haalde.. zag er echt doodziek uit!!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:22 schreef speknek het volgende:
Ik wil Here Comes the Sun kunnen, maar m'n vingers zitten de hele tijd in de knoop.
Wel leuk om te zien hoe je voortdurend beter wordt, ookal geef je elke keer toch echt de hoop op. Normal is nu toch zelfs een beetje slaapverwekkend.
Ik hoop dat er nog een paar losless platen uitkomen.. bijvoorbeeld 'Happiness Is A Warm Gun' zou ik nog erg graag erbij willen hebbenquote:Beatles DLC hangt af van verkoop
Nieuws | 9 oktober 2009 - Rock Band: The Beatles ligt nu al een tijdje in de winkelrekken en uiteraard zullen we binnenkort nieuwe DLC mogen verwelkomen. Harmonix wil nieuwe downloadable content voor The Beatles uitbrengen, afhankelijk van hoe goed de game verkoopt.
"We wachten af hoe goed de DLC wordt verkocht. We kijken ook hoe goed de albums nog verkopen en als die het wel degelijk goed doen, dan brengen we nieuwe DLC uit", aldus John Drake van Harmonix.
De eerste DLC verschijnt op 20 oktober in een eerste album, genaamd Abbey Road. Daarna volgen Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band en Rubber Soul in november of december.
Here comes the sun, sgt pepper, helter skelter en nog 1 moek ff denken...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:10 schreef satecl het volgende:
Die 60 sec. Beatlemania krijg ik maar niet voor elkaar. Hoe en met welk liedje heb je dat precies gedaan??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |