Kan je meteen het hele Abbey Road-album er bij downloaden, want dat komt morgen beschikbaar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:56 schreef versabommie het volgende:
vandaag of morgen istie binnen, heb toch maar het hele pakket besteld, de kinderen vinden de beatles nu ook vette sjit![]()
Hoeveel gaat dat kosten? Want veel nummers zitten er natuurlijk al standaard bij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:07 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Kan je meteen het hele Abbey Road-album er bij downloaden, want dat komt morgen beschikbaar.
Eh... begrijp ik nou goed dat de Abbey Road Medley enkel op PS3 en Xbox360 achterelkaar is te spelen zonder laadtijd, en dat je bij de Wii enkel de nummers apart kan spelen?quote:New York – October 19, 2009 – Apple Corps, Ltd., MTV Games and Harmonix, the world’s leading developer of music-based games and a part of Viacom’s MTV Networks (NYSE: VIA, VIA.B), today announced the launch of Abbey Road (1969) as the first Beatles album to be available for purchase and playable as downloadable content in The Beatles™: Rock Band™ Music Store.
With “Come Together,” “Something,” “Octopus’s Garden,” “I Want You (She’s So Heavy),” “Here Comes The Sun” and “The End” already included on The Beatles: Rock Band game disc, players will now be able to play songs from and complete the entire Abbey Road album.
Available for Xbox 360 (Oct. 20) and PlayStation 3 System (Oct. 22)[1]:
Individual Abbey Road singles: “Maxwell's Silver Hammer,” “Oh! Darling,” and “Because”
Price: $1.99 USD, £.99 UK, ¤1.49 EU (160 Microsoft Points for Xbox 360) per each individual track
The “Complete The Album Pack” features:
· Abbey Road singles: “Maxwell's Silver Hammer,” “Oh! Darling,” and “Because”
· The entire Abbey Road B-side 16 minute medley that includes: “You Never Give Me Your Money,” “Sun King,” “Mean Mr. Mustard,” “Polythene Pam,” “She Came in Through the Bathroom Window,” “Golden Slumbers,” “Carry That Weight” and “The End”
· Additionally, the following songs from Abbey Road can also be played as 1-to-3-song sets, based on how they were recorded / composed:
o “You Never Give Me Your Money”
o “Sun King”/ “Mean Mr. Mustard”
o “Polythene Pam”/ “She Came in Through the Bathroom Window”
o “Golden Slumbers”/ “Carry That Weight”/ “The End”*
o “Her Majesty”
Price: $16.99 USD, £10.46 UK, ¤11.37 EU (1360 Microsoft Points for Xbox 360) for “Complete The Album Pack”
Available for Wii (Oct. 20):
Individual Abbey Road singles: “Maxwell's Silver Hammer, ” “Oh! Darling,” “Because,” and “You Never Give Me Your Money,” *“Her Majesty
Price: $2.00 USD (200 Wii Points™) per each individual track
*$1.00 USD (100 Wii Points) for “Her Majesty”
Multi-track sets:
· “Sun King”/ “Mean Mr. Mustard”
· “Polythene Pam”/ “She Came in Through the Bathroom Window”
· “Golden Slumbers”/ “Carry That Weight”/ “The End”*
Price: $3.50 USD (350 Wii Points) per 2-Pack /
* No additional cost for 3rd song “The End” as it is already included on game disc
Additional Beatles albums that have been announced as upcoming downloadable content include Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band (1967) in November and Rubber Soul (1965) in December. The Beatles: Rock Band downloadable content will be available for purchase on the Xbox®LIVE Marketplace for Xbox 360, PlayStation®Network and via the in-game The Beatles: Rock Band Music Store for Wii™ using Wii points purchased through the Wii Shop Channel.
Klopt, helaas.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:26 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Eh... begrijp ik nou goed dat de Abbey Road Medley enkel op PS3 en Xbox360 achterelkaar is te spelen zonder laadtijd, en dat je bij de Wii enkel de nummers apart kan spelen?
Ik ga gelijk ff kijken oftie te koop is... Maar man wat is dat hele pakket retegaaf! Die Gitaar is vele malen mooier dan die stomme GH guitaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:07 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Kan je meteen het hele Abbey Road-album er bij downloaden, want dat komt morgen beschikbaar.
Die strumbar is heel soepeltjes en zacht en tederquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:42 schreef speknek het volgende:
Hopelijk is de strumbar wel verbeterd. Ik heb de oude Rock Band gitaar en ik vraag me echt af hoe sommigen van die hele snelle nummers voor elkaar krijgen, want mijn hand verkrampt op een gegeven moment gewoon.
quote:The Beatles: Rock Band verkoopt beter dan Guitar Hero 5
20 oktober 2009 - Ruim twee maanden geleden kwam de langverwachte The Beatles: Rock Band game uit. Na enkele maanden in de winkelschappen te liggen, is het nu bekend dat de game beter verkocht heeft dan de grote concurrent Guitar Hero 5.
Volgens ontwikkelaaar Harmonix heeft The Beatles: Rock Band maar liefst het dubbele opgebracht als Guitar Hero 5. Een van de redenen hiervoor is het feit dat Harmonix gratis content aanbied, aldus Harmonix.
psonly.nl
Het spel is gewoon retegaaf... Zelfs mijn kinderen zingen keihard mee nu .. alleen dat drummen gaat foutquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:05 schreef satecl het volgende:
Nee.. Maar ik ga het deze week zeker nog wel even halen. Zitten gewoon heerlijke medleys in dat album
Trouwens:
[..]
Staat in het persbericht: de PS3 krijgt het de 22e in plaats van de 20e.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:38 schreef versabommie het volgende:
Godver! Mijn vrouw vind me voorschut zitten achter dat drumstel![]()
ohwja: nog steeds geen dlc op de ps3!
Vanaf gisterenmiddag was ie al te downloaden op de Xbox 360quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:18 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Staat in het persbericht: de PS3 krijgt het de 22e in plaats van de 20e.
Maar waarom ik hier op de Wii ook nog steeds geen DLC kan downloaden begrijp ik dan weer niet, met een beetje snuffelen op het officiële Rock Band-forum kwam ik er achter dat Europa en Australië altijd een beetje worden achtergesteld met DLC-updates voor Rock Band. Communiceer dan niet naar de hele wereld op welke dag je die DLC er op hebt staan!
Zijn er toevallig nog Xbox360-bezitters die wel kunnen bevestigen het te kunnen downloaden? Misschien dat ze iedere dag wel een andere console doen.
Zeur niet, jij krijgt tenminste de hele medley.quote:
Krijg jij de hele medley niet dan ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:59 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Zeur niet, jij krijgt tenminste de hele medley.![]()
Heb het hele album gedownload en achterelkaar gespeeld. Vind het toch wel erg vervelend van de laadtijden tussen de nummers van de medley, maar ach, er valt wel mee te leven. Interessant is wel om de eindes te horen van de nummers afzonderlijk.
Knappe jongen die bij Her Majesty met de bass een score met vijf sterren kan krijgen. Het nummer bestaat dan uit maar 1 noot en om de één of andere reden krijg je daar maar drie sterren voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |