Bij de ps3 versie zitten usb-hubs.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind de Wii-Graphics toch wel behoorlijk goed eruit zien voor deze gameTevens schijnt het ook dat je met meerdere tegelijkertijd de vocals kan doen. Dan zie je 3 van die microfoontjes, maar zover ik weet heeft de Wii maar 2 USB poorten..
Overigens is de game gewoon te bestellen bij play.com
opbrengsten van All you need is love gaan naar een goed doel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:26 schreef speknek het volgende:
Wel onvergeeflijk eigenlijk dat je All you need is love en Let it be later nog moet kopen.
Ik heb ze in Nederland ook nog niet gezien, maar gisteren wel besteld bij Amazon.de. Als het goed is zijn ze deze week nog in huis en ze verzenden gratis.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:07 schreef AidenBurn het volgende:
Zijn de instrumenten van Beatles Rockband trouwens ook al direct verkrijgbaar in Nederland? Ik zag ze op Play.com wel al in de losse verkoop, maar in Nederland heb ik er nog niets over gezien...![]()
Die Gretsch guitar controller
Ik meen dat ik de volledige set bij de media markt heb gezien, ik kan mij niet herinneren of daar ook losse instrumenten te koop waren eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:07 schreef AidenBurn het volgende:
Zijn de instrumenten van Beatles Rockband trouwens ook al direct verkrijgbaar in Nederland? Ik zag ze op Play.com wel al in de losse verkoop, maar in Nederland heb ik er nog niets over gezien...![]()
Die Gretch Guitar en die RickenBacker Guitar controller zijn me toch een potje duur ¤110,50quote:Op woensdag 9 september 2009 11:07 schreef AidenBurn het volgende:
Bij Amazon.de zijn ze 89 euro per stuk zonder verzendkosten.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die Gretch Guitar en die RickenBacker Guitar controller zijn me toch een potje duur ¤110,50
Nog teveel geld..quote:Op woensdag 9 september 2009 12:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij Amazon.de zijn ze 89 euro per stuk zonder verzendkosten.
Stond er de hele tijd al.. vandaar dat ik hem gewoon lekker hier in de buurt had besteld, en nu al eigenaar ben!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef Jane het volgende:
Godver! Op de site van bol.com staat nu dat de Xbox en de Wii-versies pas morgen beschikbaar zijn.![]()
Oké, NOOIT meer iets bestellen bij Bol dus!
Duh, het is vandaag pas uitquote:Op woensdag 9 september 2009 15:13 schreef Lexie het volgende:
Gisteren heb ik het hele winkelcentrum afgestruind, nergens verkrijgbaar
Vaak worden games al eerder in de week geleverd en verkopen ze hem al voor de officiele launchdag. Maar ik denk dat Rockband samen met de nieuw uitgebrachte cd's onder streng embargo viel en dat ze hem echt pas vanaf vandaag leveren.quote:
Als er een winkel was die 'em voor de launch datum zou verkopen, kwam Paul McCartney persoonlijk een baksteen door je ruit gooien denk ik zoquote:Op woensdag 9 september 2009 15:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Vaak worden games al eerder in de week geleverd en verkopen ze hem al voor de officiele launchdag.
Helemaal niet, heb ik niks van gemerktquote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als er een winkel was die 'em voor de launch datum zou verkopen, kwam Paul McCartney persoonlijk een baksteen door je ruit gooien denk ik zo
Hij is al een week te koop bij Mediamarkt.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:36 schreef Honky het volgende:
[..]
Hij is al een week te koop bij Mediamarkt.
Er zijn in totaal 3 gitaren verkrijgbaar, maar die zitten niet allemaal in het pakket. In de grote bundel zit de basgitaar, het drumstel, een microfoon en het spel. De 2 overige gitaren zijn los te koop.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:14 schreef DrDurden het volgende:
Ik kan me vergissen, maar overal stond toch vermeld dat er drie gitaren in het pakket zaten? En nu blijkt alleen die basgitaar erin te zitten. Zal wel goed zijn, verder (staat ook op de doos immers), maar ik vroeg het me af.
Ik heb hem sinds zaterdag aangezien ik het pas vrijdagavond las.quote:
Een Guitar Hero gitaar is ook primaquote:Op zaterdag 12 september 2009 07:24 schreef NeonPanda het volgende:
Misschien een domme vraag. Kun je dit spel ook spelen met de GH:WT gitaar? Of moet ik een Rockband gitaar halen? Ik heb een Wii.
Ze staan wel te koop op EBay, zag ik. Maar misschien kun je dan nog beter het hele pakket kopen en zelf proberen de rest op EBay te verkopen. Ik zag dat er op 1 Hofner bass al 150 dollar geboden was.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:00 schreef satecl het volgende:
Nou ik wil super graag Beatles drumstel.. maar de rest heb ik al.![]()
![]()
Dat is dus de Rockband 1 set die ZWAAR inferieur is. De drums maken keiveel lawaai en zijn zeer gebrekig en de gitaar schijnt nog minder te zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Een Guitar Hero gitaar is ook prima.
Als je nog een drumstel, gitaar of microfoon zoekt, amazon.de heeft een pakket met ze alledrie voor 43/44 euro:
http://www.amazon.de/s/ref=nb_ss?__mk_de_DE=%C5M%C5Z%D5%D1&url=search-alias%3Daps&field-keywords=rock+band&x=0&y=0.
Erg goede aanbieding, gisteren zelf besteld.
Het ging me niet eens om de story-mode. "Medium" is gewoon zowat "Easy" als je dit vergelijkt met Guitar Hero. Hard is nog vrij goed te doen i.v.g Hard in Guitar Hero. Dus ik heb het idee dat het niveau hier om de liedjes te bespelen een stuk lager is, dan oudere Rock Band en Guitar Hero games.quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:24 schreef emokid het volgende:
De story mode is ook maar een extra he, dit soort games draaien niet om een verhaallijn.
Aan de andere kant.... als die dingen over een tijdje misschien niet meer gemaakt worden, gaan ze goud geld opleveren op Beatlesveilingen. Interessant voor mensen met een lange adem.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze staan wel te koop op EBay, zag ik. Maar misschien kun je dan nog beter het hele pakket kopen en zelf proberen de rest op EBay te verkopen. Ik zag dat er op 1 Hofner bass al 150 dollar geboden was.Wel een gok.
Dat zou zomaar sneller kunnen zijn dan je denkt, het is ten slotte een limited editionquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:08 schreef Jane het volgende:
[..]
als die dingen over een tijdje misschien niet meer gemaakt worden
En daaronder de drums los voor slechts 100 euroquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:28 schreef Lexie het volgende:
Als je nog een drumstel, gitaar of microfoon zoekt, amazon.de heeft een pakket met ze alledrie voor 43/44 euro:
http://www.amazon.de/s/ref=nb_ss?__mk_de_DE=%C5M%C5Z%D5%D1&url=search-alias%3Daps&field-keywords=rock+band&x=0&y=0.
Ik zou hier nog eens goed naar kijken, want ik dacht juist dat voor de Wii de instrumenten niet inwisselbaar waren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:28 schreef Lexie het volgende:
De focus ligt bij The Beatles ook niet zo op de gitaarpartijen. Wees eens Paul McCartney: ga op hard of expert bassen en daarbij tegelijkertijd zingen. Eens kijken of je het dan nog zo makkelijk uitspeeltquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het ging me niet eens om de story-mode. "Medium" is gewoon zowat "Easy" als je dit vergelijkt met Guitar Hero. Hard is nog vrij goed te doen i.v.g Hard in Guitar Hero. Dus ik heb het idee dat het niveau hier om de liedjes te bespelen een stuk lager is, dan oudere Rock Band en Guitar Hero games.
Bedoel je niet All You Need Is Love?quote:Op maandag 14 september 2009 08:44 schreef Tokus het volgende:
ik zag op de Xbox marketplace nu alweer de eerste downloadable content. It Must Be Love, geloof ik.
Ja, All You Need Is Love is op dit moment te downloaden voor XBOX360. Het geld wat ze ermee ophalen gaat naar Artsen Zonder Grenzen.quote:Op maandag 14 september 2009 09:57 schreef Tokus het volgende:
zou ook goed kunnen. Het was in ieder geval iets met love.
En nu nog een keer en dan heb je de Day Tripper Achievement in handen..quote:Op maandag 14 september 2009 16:59 schreef Leonos het volgende:
Ik heb hem vanmiddag om 1 uur gekocht. En nu zit ik alweer tegen de aftiteling aan te kijken
Dan heb je vast niet op hard of expert gespeeld en alle foto's unlocked.quote:Op maandag 14 september 2009 16:59 schreef Leonos het volgende:
Ik heb hem vanmiddag om 1 uur gekocht. En nu zit ik alweer tegen de aftiteling aan te kijken
Easy jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet op hard of expert gespeeld en alle foto's unlocked.
Met de drum trainer kun je dat goed oefenen. Is trouwens ook nog een achievement als je alle Beatle Beats haalt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:42 schreef Leonos het volgende:
Dat drummen is trouwens belachelijk moeilijk met die voet erbij
Staat ook gewoon bij de mediamarkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:39 schreef S1nn3rz het volgende:
Nou, maar even wachten tot Nedgame de Limited weer op voorraad heeft, dan hoef ik tenminste geen verzendkosten te betalen.![]()
Dimplus en Bol vragen beide gewoon verzendkosten.
Ben het nu naar 4 sterren aan het werken. Daarna allemaal 5.quote:
Zie je nou wel dat je het nog lang niet hebt uitgespeeldquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ben het nu naar 4 sterren aan het werken. Daarna allemaal 5.
Ik weet dat ik een stuk beter ben op de gitaar maar vind dat drummen wel tof
Maar wel alle liedjes al gehad. Dat vind ik wel weer minder.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je het nog lang niet hebt uitgespeeld
Die is niet zo leuk om te drummen.quote:
De complete albums Abbey Road, Rubber Soul en Sgt Pepper komen nog als DLC. Ook verwacht ik nog wel een paar singles, waarvan de eerste (All You Need Is Love) al op XBOX Live te krijgen is.quote:en ik mis er nog wel veel
All you need is love heb ik al gedownload.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die is niet zo leuk om te drummen.
[..]
De complete albums Abbey Road, Rubber Soul en Sgt Pepper komen nog als DLC. Ook verwacht ik nog wel een paar singles, waarvan de eerste (All You Need Is Love) al op XBOX Live te krijgen is.
Dit is echt 1 van de weinige nummers die ik altijd skip bij het beluisteren, liedje met enkel akoestisch gitaartje, die hoef ik dan ook niet in het spel te hebben. Wat een grafnummer..quote:
Wel leuk om te zingenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dit is echt 1 van de weinige nummers die ik altijd skip bij het beluisteren, liedje met enkel akoestisch gitaartje, die hoef ik dan ook niet in het spel te hebben. Wat een grafnummer..
Neu ook niet, van die prentieuze sentimentele rommel..quote:
Die heb ik jammer genoeg niet meer heel dicht in de buurt zitten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Staat ook gewoon bij de mediamarkt.
[..]
Ben het nu naar 4 sterren aan het werken. Daarna allemaal 5.
Ik weet dat ik een stuk beter ben op de gitaar maar vind dat drummen wel tof
Stond 189 op het bordje, toen ik bij de kassa kwam moest ik 155 af rekenenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Die heb ik jammer genoeg niet meer heel dicht in de buurt zitten.![]()
Weet je trouwens de prijzen bij de mediamarkt?
Welke MM was dat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Stond 189 op het bordje, toen ik bij de kassa kwam moest ik 155 af rekenen
Dusja, 1 van die 2 prijzen dus
Ik meen gelezen te hebben dat op lange termijn alle albums beschikbaar gingen komen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:59 schreef Tijn het volgende:
De complete albums Abbey Road, Rubber Soul en Sgt Pepper komen nog als DLC. Ook verwacht ik nog wel een paar singles, waarvan de eerste (All You Need Is Love) al op XBOX Live te krijgen is.
Nee, dat is juist ontkend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat op lange termijn alle albums beschikbaar gingen komen?
Jah dat kan.. dat is op het begin wennen(zie mijn reacties in eerder in deze topic). Maar ben er nu aan gewent en vind het gewoon supervetquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:05 schreef Splobber het volgende:
Je kon toch een GHWT drumkit met Rock Band verbinden? Zoja, dan ga ik er eens heel diep over na denken The Beatles aan te schaffen
Ik heb hem binnenquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:52 schreef speknek het volgende:
[..]
En daaronder de drums los voor slechts 100 euro.
Ik heb alleen de drums nodig, gitaar en mic heb ik al.
Mijn drumstel moet in de schoonmaakkastquote:Op woensdag 16 september 2009 12:58 schreef speknek het volgende:
Ik ben pussywhipped, ik mag geen drumstel van m'n vriendin.
(alhoewel haar argument dat onze huiskamer al volstaat met een gewone piano en gitaar die we ook nooit gebruiken wel redelijk klopt).
Pff, maak ons nog wat jaloers jaquote:Op woensdag 16 september 2009 22:13 schreef Jane het volgende:
Ik heb de Rickenbacker en de Gretsch binnen!Ze zijn mooi!
quote:A few months back, MCV claimed a SingStar: Beatles game was on the way. Harmonix then said it was a "misheard rumour". Turns out they were both right.
Meet The Beatles: Rock Band: SingStar, for the PS3. It's a mouthful, we know, but it's also real, and constitutes one of the strangest franchise couplings we've ever seen, what with the two franchises being competitors and all.
It includes a regular copy of The Beatles: Rock Band and a pair of wired microphones, all the while carrying the branding of both music franchises. You want extra instruments? You go get them yourself.
It's out later this month, is definitely targeted at the older crowd who are more likely to sing than hold a plastic guitar, and is most likely for PAL regions only.
Die gitaren waren 89 euro per stuk bij amazon.de. En dan dus nog de box à 200 euro.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Pff, maak ons nog wat jaloers jaHoeveel kostte het in totaal?
Wat ik doe is de laatste toon, dus het laatste woord, die zich nog voor het gemarkeerde deel zit iets langer door te blijven zingen tot in het gemarkeerde deel. Als het goed is activeert ie 'Beatlemania' dan ook.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:45 schreef Jane het volgende:
Maareh... wat wel een beetje irritant is bij dat zingen - althans bij mij - is dat het zo moeilijk is om Beatlemania te activeren.De instructie is dat je dan tijdens de gemarkeerde gedeelten gewoon 'iets' moet schreeuwen of zingen, maar dat werkt niet zo lekker. De enige manier waarop ik het soms aan de praat krijg is door op een hele lage toon een soort oer-grunt te slaken. Klinkt niet echt tof als je een gevoelig nummer als 'Something' aan het zingen bent, zoals ik net.
![]()
En de buren zullen zich inmiddels ook wel afvragen wat ik in godsnaam aan het doen ben.
Het enige dat ik tot nu toe op internet heb gevonden is dat het soms beter werkt met een andere microfoon, maar ja, ik heb er maar 1. Iemand anders hier ook last van? Of misschien een goede tip?
Wel jammer, want dat zingen is nu net het enige wat ik tot nu toe kan op Hard/Expert. Met de rest kom ik nog niet boven medium uit.
Pics!!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:13 schreef Jane het volgende:
Ik heb de Rickenbacker en de Gretsch binnen!Ze zijn mooi!
Hier zijn ze, samen met McCartneys bas. (voor betere foto's verwijs ik graag naar Googlequote:
Tvpquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
ont-tvpquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:58 schreef Honky het volgende:
[..]
Dat is dus de Rockband 1 set die ZWAAR inferieur is. De drums maken keiveel lawaai en zijn zeer gebrekig en de gitaar schijnt nog minder te zijn.
Ik ben voornamelijk benieuwd of ze ook fijn spelen. Zelf zou ik die Rickenbacker wel graag willen, maar om zoveel neer te tellen enkel omdat ie er leuker uit ziet dan m'n Guitar Hero-gitaartje vind ik nog niet genoeg reden tot aanschaf.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Hier zijn ze, samen met McCartneys bas. (voor betere foto's verwijs ik graag naar Google)
[ afbeelding ]
Voor plastieken gitaarkes, vind ik het wel mooie dinger..quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Hier zijn ze, samen met McCartneys bas. (voor betere foto's verwijs ik graag naar Google)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef Jane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zelf maar een klein beetje ervaring met GH (een paar keer gespeeld bij een vriend), maar wat ik me kan herinneren maakten die gitaren nogal wat lawaai tijdens het spelen, van het aanslaan en het indrukken van de knoppen. Dat hebben deze helemaal niet. Het voelt allemaal sowieso wat steviger en robuuster.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:38 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk benieuwd of ze ook fijn spelen.
Hee, er zitten ook metalen stukken op, hè!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Voor plastieken gitaarkes, vind ik het wel mooie dinger..
1 heel nummer, als ik het goed gezien heb.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:58 schreef Tijn het volgende:
Big spenda'
Ik zag trouwens op XBOX Live dat ze nu Guitar Hero 5 aanprijzen met de opmerking dat er nummers van de Rolling Stones in zitten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |