quote:Op zondag 27 september 2009 23:19 schreef nomar83 het volgende:
Sommige noten zijn zo laag of hoog dat ik ze onmogelijk kan halen, behalve als ik mijn stem echt ga verheffen of rare pieptonen ga maken.En met drummen kom ik bij de meeste nummers ook niet verder dan easy.
Maar in tegenstelling tot eerdere Guitar Hero-games die ik heb blijft dit muziekspel me gewoon boeien. Ik kan niet wachten tot er hele albums als DLC komen.
Ikzelf, als zogeheten noob, vind het verschil tussen easy en normal al grootquote:Op maandag 28 september 2009 20:16 schreef speknek het volgende:
Irritant toch dat er zo'n gigantisch verschil tussen Normal en Hard zit, bij RB2 was dat ook al zo. Op normal kan ik de liedje met m'n neus spelen, op hard moet ik elk liedje twaalf keer overdoen, doen m'n klauwen na afloop retezeer en klonk het liedje ook voor geen meter.
Ik begin nu net op normal te spelen en ik heb al problemen met 2 buttons tegelijk in te drukken.quote:Op maandag 28 september 2009 20:20 schreef speknek het volgende:
Ja is het ook met de extra knop, maar dan blijft de snelheid nog wel te doen, bij hard kun je je vingers niet meer op hun plaats houden (5 vingers, 6-string) en gaat het ook nog eens een stuk sneller. Van die noten heel snel achterelkaar, die haal ik wel met m'n fret-hand, maar niet met het strummen, vraag me echt af hoe ik dat moet gaan doen.
Je kan omhoog en omlaag strummen. Op die manier kun je makkelijker snelle stukjes doen. Bovendien hoef je niet elke noot te strummen, vanwege de hammer ons en pull offs.quote:Op maandag 28 september 2009 20:20 schreef speknek het volgende:
Ja is het ook met de extra knop, maar dan blijft de snelheid nog wel te doen, bij hard kun je je vingers niet meer op hun plaats houden (5 vingers, 6-string) en gaat het ook nog eens een stuk sneller. Van die noten heel snel achterelkaar, die haal ik wel met m'n fret-hand, maar niet met het strummen, vraag me echt af hoe ik dat moet gaan doen.
Was de PS3-versie niet de slechtst verkochte versie? Op de Wii heb ik er anders weinig last van, er lijkt altijd wel iemand online te zijn bij de band-mode.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:41 schreef satecl het volgende:
Heb gister de 'My Guitar Gently Weeps' trophy gehaald(speel beide solo's van While my guitar gently weeps op expert 100% in 1x)
Ps.. Ik wil graag online tegen anderen.. Maar het is altijd heel rustig op het netwerk. Hebben jullie dat probleem ook(heb een PS3)??
Voor de echte experience speel je linkshandig bas en zing je tegelijkertijd terwijl een vriend gitaar speelt en 2e of 3e stem zingt. Als je dan nog niet faalt op expert, ben je pas goed bezigquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Dit spel viel me wel een beetje tegen eerlijk gezegd. Zonder ook maar één keer te falen haalde ik de nummers uit de moeilijkste categorie op expert alweer, daar is toch ook geen uitdaging meer aan
Hm, heb m'n Guitar Hero wel eens een nummertje met m'n voeten uitgespeeld...quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor de echte experience speel je linkshandig bas en zing je tegelijkertijd terwijl een vriend gitaar speelt en 2e of 3e stem zingt. Als je dan nog niet faalt op expert, ben je pas goed bezig
Wut? Toch maar eens een tutorial doen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:11 schreef Tijn het volgende:
Bovendien hoef je niet elke noot te strummen, vanwege de hammer ons en pull offs.
Ja, dat lijkt me een goed ideequote:Op dinsdag 29 september 2009 13:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Wut? Toch maar eens een tutorial doen.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | | | | | | | | | X | X | | | | | | | | | | | | | O | | | | | | | | | | X | X | | | | | | | | | | | | | O | | | | | | | | | | X | X | | | | | | | | | | | | | O | | | | | | | | | | X | X | | | | | | | | | +-----+-----+-----+-----+-----+ G R B Y O |
Oktober: Abbey Roadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:31 schreef versabommie het volgende:
is er trouwens al bekend wanneer die andere albums te downen zijn ?
Details for the Three Downloadable Albums Coming to The Beatles™: Rock Band™ Music Store Revealedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Oktober: Abbey Road
November: Rubber Soul
December: Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band
Ik dacht dat dit het was.. maar precies durf ik ook niet te zeggen..
Staat op de officiële website: Abbey Road komt op 20 oktober, Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band in november, Rubber Soul in december.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:31 schreef versabommie het volgende:
is er trouwens al bekend wanneer die andere albums te downen zijn ?
Een heleboel zitten er al in, wellicht krijg je andere versie, we zullen zienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:09 schreef speknek het volgende:
Here comes the sun zit er al in toch?
Come Together (4:20)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:09 schreef speknek het volgende:
Here comes the sun zit er al in toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |