quote:Op woensdag 16 september 2009 23:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met de teleurstelling die deze post mij gaf, wat nu?![]()
Nog meer teleurstelling.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]Arme ToT, hij bedoelde natuurlijk het BNW-FB topic
Gaan liggen huilen misschien?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met de teleurstelling die deze post mij gaf, wat nu?![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:52 schreef Ticker het volgende:
De toekomst stond al vast
Kom op mensen, ik probeer het nu in TRU en het zijn weer dezelfde zielige users die een topic HUN kant naartoe willen trekken. Laat ze lekker zelf een topic openen, maar daar wordt niet in gepraat dus komen ze andermans dingen vergallen.
Ik blijf netjes anders krijg ik weer de stempel dat ik de boeman ben.
ahaquote:quote:
Op zaterdag 26 september 2009 00:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Flikker dan op, debiel.
Zo om het even laag opgeleidt uit te drukken.
Samenspannen om topics te ontwrichten lijkt mij dan ook niet bedoeld voor een forum als TRU.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:52 schreef Ticker het volgende:
De toekomst stond al vast
Kom op mensen, ik probeer het nu in TRU en het zijn weer dezelfde zielige users die een topic HUN kant naartoe willen trekken. Laat ze lekker zelf een topic openen, maar daar wordt niet in gepraat dus komen ze andermans dingen vergallen.
Ik blijf netjes anders krijg ik weer de stempel dat ik de boeman ben.
Samenspannen gebeurd dan ook aan beide zijden. Zoals gewoonlijk reageer jij met ticker en summers op mij en andersom.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Samenspannen om topics te ontwrichten lijkt mij dan ook niet bedoeld voor een forum als TRU.
Mee eens !quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Samenspannen om topics te ontwrichten lijkt mij dan ook niet bedoeld voor een forum als TRU.
Je kunt haast voorspellen wanneer en wat ze gaan posten. Op een gegeven moment is het dan ook erg makkelijk om ze te negeren. Het valt dan nieteens meer op. Misschien is dat de manier om met dit soort ongein om te gaan.quote:
Inderdaad. Vooral niet in discussie gaan en alles negeren. Misschien is kladblok wel iets voor je?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je kunt haast voorspellen wanneer en wat ze gaan posten. Op een gegeven moment is het dan ook erg makkelijk om ze te negeren. Het valt dan nieteens meer op. Misschien is dat de manier om met dit soort ongein om te gaan.
????? he??quote:Op maandag 28 september 2009 18:20 schreef mediaconsument het volgende:
En hier gaat het dus verder.
Een vraag.
Iemand begrijpt iets niet en doet alsof zijn/haar onwetendheid de hoogste waarheid is, hierna ontstaat er een welles/nietes discussie en word degene die niet begrepen is in het nauw gedreven. Het erge is dan ook dat er vaak een situatie van 1 tegen meer ontstaat, terwijl de discussie is begonnen met 2 mensen.
Daarom wil ik ook vragen of deze discussie weggehaald kan worden uit dat topic. Het strookt ook niet helemaal met het doel hiervan.
Ergens komt me deze manier van argumenteren bekend voor.quote:Op maandag 28 september 2009 18:38 schreef Michielos het volgende:En kap met zeuren ofzo, je lijkt wel de politieagent van Fok ofzo... een verwaand prinsje dat gaat klikken bij de MODS..
Waar heb jij het nou over?quote:Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef Dragorius het volgende:
Ik wil niet lullig overkomen maar jullie lokken het ook wel uit in dat "Een Vraag" topic. Door te stellen dat hij (Michielos) jullie "eruit" moet lullen. Hou het gewoon lekker on topic denk ik dan
Inderdaad, en dan hier ook zo heel denigrerend een "quote:Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef Dragorius het volgende:
Ik wil niet lullig overkomen maar jullie lokken het ook wel uit in dat "Een Vraag" topic. Door te stellen dat hij (Michielos) jullie "eruit" moet lullen. Hou het gewoon lekker on topic denk ik dan
Doe dan ook eens ideeen geven voor de Meetquote:
Maar het is topicverneukend en kinderachtig, iedereen heeft een mening en dan is het zaak om de mening te respecteren ookal ben je het ermee oneens, dat iemand overtuigd is van zijn gelijk maakt het nog niet dat diegene gelijk heeft, op een gegeven moment kan je ook besluiten om de discussie met een ander op te geven als je doorhebt dat je er niet doorheen komt. Misschien is het angst, overtuiging of vertrouwen in welke bron dan ook dat doet er niet toe lijkt me. En je kan mensen ook dwaas laten lijken door cool te blijven en af te haken wanneer het persoonlijk wordt of in herhaling valt.quote:Op maandag 28 september 2009 19:46 schreef Trippii het volgende:
Ja ik geef je gelijk hoor Jogy, maar even voor de goede orde.
In een forum als TRU krijgt met genoeg deuren te zien. Die hoef je als geinteresseerd persoon alleen maar in te lopen zodat je ervaring en kennis op kan doen. Hier worden deuren open gezet voor mensen met interesse, die vervolgens door personen die niet verder willen (of misschien is durven een beter woord?) denken uitgelopen worden. Het gezeur en gejank wat er daarna komt van diezelfde personen is al helemaal niet te harden en zoals ik al eerder aangaf is het volkomen nutteloos, ook voor deze personen zelf. Dus dan hebben we gejank dat niet te harden is gecombineerd met nutteloosheid en dan zie ik er maar de entertainment waarde van in, das best positief vind ik zo!.
Ach, als je toch een 'overwinning' wil behalen dan liever op een manier waardoor het ontopic blijftquote:Op maandag 28 september 2009 19:55 schreef Flammie het volgende:
want mensen dwaas laten lijken.. dat is wat we allemaal willen in een discussie
Het gaat erom dat deze personen constant hints toegespeeld krijgen waar elke keer weer overheen gejankt wordt. De kern van het 'topicverneukende' ligt dus niet bij die reactie die je kinderachtig noemt, maar bij het niet willen opstaan en dus buiten je eigen gedachtenbeeld kunnen denken als je in een topic post. Zeker als anderen je ook nog iets proberen uit te leggen.quote:Op maandag 28 september 2009 19:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar het is topicverneukend en kinderachtig, iedereen heeft een mening en dan is het zaak om de mening te respecteren ookal ben je het ermee oneens, dat iemand overtuigd is van zijn gelijk maakt het nog niet dat diegene gelijk heeft, op een gegeven moment kan je ook besluiten om de discussie met een ander op te geven als je doorhebt dat je er niet doorheen komt. Misschien is het angst, overtuiging of vertrouwen in welke bron dan ook dat doet er niet toe lijkt me.
Jij ziet toch wel dat beide gebeuren?quote:En je kan mensen ook dwaas laten lijken door cool te blijven en af te haken wanneer het persoonlijk wordt of in herhaling valt.
Op een gegeven moment heb je toch wel door dat zeker op een forum heel weinig mensen OOIT van gedachten veranderen? Behalve dan in R&P ofzo maar dat is een uitzondering. Onverzettelijke overtuigingen hebben is niet alleen het domein van reiligies zeg maar.quote:Op maandag 28 september 2009 19:58 schreef Trippii het volgende:
[..]
Het gaat erom dat deze personen constant hints toegespeeld krijgen waar elke keer weer overheen gejankt wordt. De kern van het 'topicverneukende' ligt dus niet bij die reactie die je kinderachtig noemt, maar bij het niet willen opstaan en dus buiten je eigen gedachtenbeeld kunnen denken als je in een topic post. Zeker als anderen je ook nog iets proberen uit te leggen.
Ik zag kibbelende kinderen in een topic.quote:Jij ziet toch wel dat beide gebeuren?
Wat vreemd, is mijn insteek eigenlijk nooit.. Ok bij n00bs die goedkoop applaus komen scoren in TRU wel maar verder hoop ik altijd er wat van op te steken.quote:Op maandag 28 september 2009 19:55 schreef Flammie het volgende:
want mensen dwaas laten lijken.. dat is wat we allemaal willen in een discussie
Misschien kwam je PM tussen een zooi spam en is per ongeluk verwijderd?quote:Op maandag 28 september 2009 20:11 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb mijn mening ooit es op PM gezet, maar nooit reactie op gekregen dus betwijfel ik of het ook wel gelezen werd
Nochtans blijft het brandend actueel.
Same here overigens.quote:Op maandag 28 september 2009 20:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat vreemd, is mijn insteek eigenlijk nooit.. Ok bij n00bs die goedkoop applaus komen scoren in TRU wel maar verder hoop ik altijd er wat van op te steken.
Als ik met allemaal Bastards zou zitten, leer ik niks nieuws, geen nieuwe inzichten geen leermomenten. Dus een andere mening vind ik prima, als er maar niet gepushed word "dit is mijn mening en de enige juiste mening" dan haak ik altijd af.
Dan spreekt het toch voor zich dat als je met zo'n instelling een topic binnen TRU binnen gaat je zulke reacties uitlokt.quote:Op maandag 28 september 2009 20:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je toch wel door dat zeker op een forum heel weinig mensen OOIT van gedachten veranderen?
QFTquote:Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef UncleScorp het volgende:
Probleem is volgens mij dat er gewoon teweinig TRU-posters zijn ...
Als je in WFL met zweverige argumenten afkomt, krijg je direct een hoop users op je nek met de melding dat zulke gedachtengangen daar niet welkom zijn.
In TRU is dat omgekeerd ... hier post je iets zweverigs maar krijg je meer posters terug die om wetenschappelijk bewijs gaan vragen.
En zo sterven meeste topics een stille dood of worden zodanig geridiculiseerd dat niemand er nog wijs uitraakt, en blijven er steeds maar minder TRU-posters over ...
Daarom is het ook zaak daar voor te waken opdat we kunnen spreken buiten de gekende kaders. Er zijn mensen zat die bekend zijn met het stoffelijke en daar heel veel over kunnen vertellen, er zijn ook zat mensen die bekend zijn met het onstoffelijke, laten we die vooral een podium geven om hun woord te delen.quote:Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef UncleScorp het volgende:
Probleem is volgens mij dat er gewoon teweinig TRU-posters zijn ...
Als je in WFL met zweverige argumenten afkomt, krijg je direct een hoop users op je nek met de melding dat zulke gedachtengangen daar niet welkom zijn.
In TRU is dat omgekeerd ... hier post je iets zweverigs maar krijg je meer posters terug die om wetenschappelijk bewijs gaan vragen.
En zo sterven meeste topics een stille dood of worden zodanig geridiculiseerd dat niemand er nog wijs uitraakt, en blijven er steeds maar minder TRU-posters over ...
Tenzij de prik van de cactus.quote:Op maandag 28 september 2009 20:04 schreef jogy het volgende:Op een gegeven moment heb je toch wel door dat zeker op een forum heel weinig mensen OOIT van gedachten veranderen?
Ik heb het nu niet specifiek over sceptici ofzo eigenlijk. Gewoon iedereen die de hakken in het zand zet, en sommige mensen weten heel goed dat ze reacties uitlokken, daar doen ze het om. Ontneem ze dat lolletje.quote:Op maandag 28 september 2009 21:07 schreef Trippii het volgende:
[..]
Dan spreekt het toch voor zich dat als je met zo'n instelling een topic binnen TRU binnen gaat je zulke reacties uitlokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |