abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72825282
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:19 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik kan niet omgaan met de teleurstelling die deze post mij gaf, wat nu?
Arme ToT, hij bedoelde natuurlijk het BNW-FB topic
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72825318
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:20 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Arme ToT, hij bedoelde natuurlijk het BNW-FB topic
Nog meer teleurstelling.
pi_72829260
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:19 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik kan niet omgaan met de teleurstelling die deze post mij gaf, wat nu?
Gaan liggen huilen misschien? Goeiemorgen trouwens!

En idd @ BNW feedback topic! De afgelopen dagen iets te veel hier rondgehangen!
  donderdag 17 september 2009 @ 07:54:36 #54
8372 Bastard
Persona non grata
pi_72829383
FB topic mensen, geen SC topic.
The truth was in here.
  zaterdag 26 september 2009 @ 00:52:51 #55
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73117182
De toekomst stond al vast

Kom op mensen, ik probeer het nu in TRU en het zijn weer dezelfde zielige users die een topic HUN kant naartoe willen trekken. Laat ze lekker zelf een topic openen, maar daar wordt niet in gepraat dus komen ze andermans dingen vergallen.
Ik blijf netjes anders krijg ik weer de stempel dat ik de boeman ben.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73117294
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 00:52 schreef Ticker het volgende:

Kom op mensen, ik probeer het nu in TRU en het zijn weer dezelfde zielige users die een topic HUN kant naartoe willen trekken. Laat ze lekker zelf een topic openen, maar daar wordt niet in gepraat dus komen ze andermans dingen vergallen.
quote:
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 00:22 schreef Ticker het volgende:

[..]

Flikker dan op, debiel.
Zo om het even laag opgeleidt uit te drukken.
aha
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_73117304
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 00:52 schreef Ticker het volgende:

Samenspannen om topics te ontwrichten lijkt mij dan ook niet bedoeld voor een forum als TRU.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73117310
Ticker blijft ALTIJD netjes... dat blijkt wel weer...

Zelfkennis is belangrijker dan kennis over vage foto's over maanlandingen ticker...
wanner snap je dat nu eens?
  zaterdag 26 september 2009 @ 01:00:20 #59
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73117318
Het volgt.. me.

Eng gewoon.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73117324
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 00:59 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Samenspannen om topics te ontwrichten lijkt mij dan ook niet bedoeld voor een forum als TRU.
Samenspannen gebeurd dan ook aan beide zijden. Zoals gewoonlijk reageer jij met ticker en summers op mij en andersom.

[ Bericht 0% gewijzigd door Michielos op 26-09-2009 11:13:17 ]
pi_73117325
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 00:59 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Mee eens !
pi_73117350
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:00 schreef Ticker het volgende:
Het volgt.. me.

Eng gewoon.
Je kunt haast voorspellen wanneer en wat ze gaan posten. Op een gegeven moment is het dan ook erg makkelijk om ze te negeren. Het valt dan nieteens meer op. Misschien is dat de manier om met dit soort ongein om te gaan.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73117376
je hebt anders, samen met ticker, toch nog steeds de grootste moeite om het te negeren zo lijkt me

Vertel eens.. word je ook echt woedend.. helemaal boos.. smijt je met je muis enzo ?:)
pi_73117386
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 01:01 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je kunt haast voorspellen wanneer en wat ze gaan posten. Op een gegeven moment is het dan ook erg makkelijk om ze te negeren. Het valt dan nieteens meer op. Misschien is dat de manier om met dit soort ongein om te gaan.
Inderdaad. Vooral niet in discussie gaan en alles negeren. Misschien is kladblok wel iets voor je?
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:51:01 #65
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73122607
Kappen, topic is opgeschoond, geklier word vanaf hier genote.
The truth was in here.
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:52:32 #66
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73122646
Thanks!
-> poging 2
pi_73183716
Ik weet niet hoe het zit, maar bastard zei hier:

Dat persoonlijk geneuzel en welles nietes discussies maar ergens anders voortgezet moesten worden. Nu komt _led_:

Ik kan in dat topic zo nog wel 5-10 voorbeelden vinden.

Hij is weer de kampioen vandaag.

Opgelost dmv een schoonmaak. Thnx.

[ Bericht 13% gewijzigd door mediaconsument op 28-09-2009 18:28:00 ]
pi_73186567
En hier gaat het dus verder.

Een vraag.

Iemand begrijpt iets niet en doet alsof zijn/haar onwetendheid de hoogste waarheid is, hierna ontstaat er een welles/nietes discussie en word degene die niet begrepen is in het nauw gedreven. Het erge is dan ook dat er vaak een situatie van 1 tegen meer ontstaat, terwijl de discussie is begonnen met 2 mensen.

Daarom wil ik ook vragen of deze discussie weggehaald kan worden uit dat topic. Het strookt ook niet helemaal met het doel hiervan.
  maandag 28 september 2009 @ 18:38:38 #69
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73187081
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:20 schreef mediaconsument het volgende:
En hier gaat het dus verder.

Een vraag.

Iemand begrijpt iets niet en doet alsof zijn/haar onwetendheid de hoogste waarheid is, hierna ontstaat er een welles/nietes discussie en word degene die niet begrepen is in het nauw gedreven. Het erge is dan ook dat er vaak een situatie van 1 tegen meer ontstaat, terwijl de discussie is begonnen met 2 mensen.

Daarom wil ik ook vragen of deze discussie weggehaald kan worden uit dat topic. Het strookt ook niet helemaal met het doel hiervan.
????? he??

Trippii geeft een voor mij niet relevant antwoord op mijn stelling en dat kaart ik aan.
En kap met zeuren ofzo, je lijkt wel de politieagent van Fok ofzo... een verwaand prinsje dat gaat klikken bij de MODS..
pi_73188056
Je hebt gelijk mediaconsument .
pi_73188149
De hondjes worden dol
pi_73188242
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:38 schreef Michielos het volgende:En kap met zeuren ofzo, je lijkt wel de politieagent van Fok ofzo... een verwaand prinsje dat gaat klikken bij de MODS..
Ergens komt me deze manier van argumenteren bekend voor.

Is dit een vertel de verschillen oefening ?
pi_73188317
pi_73189033
Ik wil niet lullig overkomen maar jullie lokken het ook wel uit in dat "Een Vraag" topic. Door te stellen dat hij (Michielos) jullie "eruit" moet lullen. Hou het gewoon lekker on topic denk ik dan
Mr. Prolapse 2009
pi_73189221
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef Dragorius het volgende:
Ik wil niet lullig overkomen maar jullie lokken het ook wel uit in dat "Een Vraag" topic. Door te stellen dat hij (Michielos) jullie "eruit" moet lullen. Hou het gewoon lekker on topic denk ik dan
Waar heb jij het nou over?
pi_73189235
Bij deze wil ik dan ook van de gelegenheid gebruik maken om "uitlokgedrag" aan te pakken zodat we volgende keer ontopic kunnen blijven
  maandag 28 september 2009 @ 19:30:56 #77
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_73189239
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef Dragorius het volgende:
Inderdaad, en dan hier ook zo heel denigrerend een " "zetten, kinderachtiger kan haast niet.
pi_73189382
Omg, jullie zijn echt lachwekkend .

En jullie spelen het niet eens .

Ik moet wel zeggen dat jullie een bepaalde entertainment waarde hebben .
pi_73189418
En wat nu dan? Nu voel je je superieur zeker? !
pi_73189536
Er is geen reden om me superieur te voelen. Nouja, geen reden van waarde, ik leef niet graag met een masker op.
  maandag 28 september 2009 @ 19:39:49 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73189633
Ga maar lekker met elkaar PMen vanaf nu.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_73189714
Goed idee Yogi
  maandag 28 september 2009 @ 19:43:03 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73189756
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:41 schreef Flammie het volgende:
Goed idee Yogi
Ik zit er vol mee, Vlammy .
Vrijheid
pi_73189848
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik zit er vol mee, Vlammy .
Doe dan ook eens ideeen geven voor de Meet
Mr. Prolapse 2009
pi_73189918
Ja ik geef je gelijk hoor Jogy, maar even voor de goede orde.

In een forum als TRU krijgt met genoeg deuren te zien. Die hoef je als geinteresseerd persoon alleen maar in te lopen zodat je ervaring en kennis op kan doen. Hier worden deuren open gezet voor mensen met interesse, die vervolgens door personen die niet verder willen (of misschien is durven een beter woord?) denken uitgelopen worden. Het gezeur en gejank wat er daarna komt van diezelfde personen is al helemaal niet te harden en zoals ik al eerder aangaf is het volkomen nutteloos, ook voor deze personen zelf. Dus dan hebben we gejank dat niet te harden is gecombineerd met nutteloosheid en dan zie ik er maar de entertainment waarde van in, das best positief vind ik zo! .
  maandag 28 september 2009 @ 19:52:47 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73190177
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:46 schreef Trippii het volgende:
Ja ik geef je gelijk hoor Jogy, maar even voor de goede orde.

In een forum als TRU krijgt met genoeg deuren te zien. Die hoef je als geinteresseerd persoon alleen maar in te lopen zodat je ervaring en kennis op kan doen. Hier worden deuren open gezet voor mensen met interesse, die vervolgens door personen die niet verder willen (of misschien is durven een beter woord?) denken uitgelopen worden. Het gezeur en gejank wat er daarna komt van diezelfde personen is al helemaal niet te harden en zoals ik al eerder aangaf is het volkomen nutteloos, ook voor deze personen zelf. Dus dan hebben we gejank dat niet te harden is gecombineerd met nutteloosheid en dan zie ik er maar de entertainment waarde van in, das best positief vind ik zo! .
Maar het is topicverneukend en kinderachtig, iedereen heeft een mening en dan is het zaak om de mening te respecteren ookal ben je het ermee oneens, dat iemand overtuigd is van zijn gelijk maakt het nog niet dat diegene gelijk heeft, op een gegeven moment kan je ook besluiten om de discussie met een ander op te geven als je doorhebt dat je er niet doorheen komt. Misschien is het angst, overtuiging of vertrouwen in welke bron dan ook dat doet er niet toe lijkt me. En je kan mensen ook dwaas laten lijken door cool te blijven en af te haken wanneer het persoonlijk wordt of in herhaling valt.
Vrijheid
pi_73190290
want mensen dwaas laten lijken.. dat is wat we allemaal willen in een discussie
  maandag 28 september 2009 @ 19:56:54 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73190341
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:55 schreef Flammie het volgende:
Ach, als je toch een 'overwinning' wil behalen dan liever op een manier waardoor het ontopic blijft .
Vrijheid
pi_73190403
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar het is topicverneukend en kinderachtig, iedereen heeft een mening en dan is het zaak om de mening te respecteren ookal ben je het ermee oneens, dat iemand overtuigd is van zijn gelijk maakt het nog niet dat diegene gelijk heeft, op een gegeven moment kan je ook besluiten om de discussie met een ander op te geven als je doorhebt dat je er niet doorheen komt. Misschien is het angst, overtuiging of vertrouwen in welke bron dan ook dat doet er niet toe lijkt me.
Het gaat erom dat deze personen constant hints toegespeeld krijgen waar elke keer weer overheen gejankt wordt. De kern van het 'topicverneukende' ligt dus niet bij die reactie die je kinderachtig noemt, maar bij het niet willen opstaan en dus buiten je eigen gedachtenbeeld kunnen denken als je in een topic post. Zeker als anderen je ook nog iets proberen uit te leggen.
quote:
En je kan mensen ook dwaas laten lijken door cool te blijven en af te haken wanneer het persoonlijk wordt of in herhaling valt.
Jij ziet toch wel dat beide gebeuren?
  maandag 28 september 2009 @ 20:04:36 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73190575
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:58 schreef Trippii het volgende:

[..]

Het gaat erom dat deze personen constant hints toegespeeld krijgen waar elke keer weer overheen gejankt wordt. De kern van het 'topicverneukende' ligt dus niet bij die reactie die je kinderachtig noemt, maar bij het niet willen opstaan en dus buiten je eigen gedachtenbeeld kunnen denken als je in een topic post. Zeker als anderen je ook nog iets proberen uit te leggen.
Op een gegeven moment heb je toch wel door dat zeker op een forum heel weinig mensen OOIT van gedachten veranderen? Behalve dan in R&P ofzo maar dat is een uitzondering. Onverzettelijke overtuigingen hebben is niet alleen het domein van reiligies zeg maar.
quote:
Jij ziet toch wel dat beide gebeuren?
Ik zag kibbelende kinderen in een topic.
Vrijheid
  maandag 28 september 2009 @ 20:10:50 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73190798
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:55 schreef Flammie het volgende:
Wat vreemd, is mijn insteek eigenlijk nooit.. Ok bij n00bs die goedkoop applaus komen scoren in TRU wel maar verder hoop ik altijd er wat van op te steken.
Als ik met allemaal Bastards zou zitten, leer ik niks nieuws, geen nieuwe inzichten geen leermomenten. Dus een andere mening vind ik prima, als er maar niet gepushed word "dit is mijn mening en de enige juiste mening" dan haak ik altijd af.
The truth was in here.
pi_73190818
Ik heb mijn mening ooit es op PM gezet, maar nooit reactie op gekregen dus betwijfel ik of het ook wel gelezen werd
Nochtans blijft het brandend actueel.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 28 september 2009 @ 20:13:56 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73190907
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:11 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb mijn mening ooit es op PM gezet, maar nooit reactie op gekregen dus betwijfel ik of het ook wel gelezen werd
Nochtans blijft het brandend actueel.
Misschien kwam je PM tussen een zooi spam en is per ongeluk verwijderd?
The truth was in here.
  maandag 28 september 2009 @ 20:21:24 #94
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73191173
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat vreemd, is mijn insteek eigenlijk nooit.. Ok bij n00bs die goedkoop applaus komen scoren in TRU wel maar verder hoop ik altijd er wat van op te steken.
Als ik met allemaal Bastards zou zitten, leer ik niks nieuws, geen nieuwe inzichten geen leermomenten. Dus een andere mening vind ik prima, als er maar niet gepushed word "dit is mijn mening en de enige juiste mening" dan haak ik altijd af.
Same here overigens. .
Vrijheid
pi_73192860
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Op een gegeven moment heb je toch wel door dat zeker op een forum heel weinig mensen OOIT van gedachten veranderen?
Dan spreekt het toch voor zich dat als je met zo'n instelling een topic binnen TRU binnen gaat je zulke reacties uitlokt.
pi_73193162
Probleem is volgens mij dat er gewoon teweinig TRU-posters zijn ...
Als je in WFL met zweverige argumenten afkomt, krijg je direct een hoop users op je nek met de melding dat zulke gedachtengangen daar niet welkom zijn.
In TRU is dat omgekeerd ... hier post je iets zweverigs maar krijg je meer posters terug die om wetenschappelijk bewijs gaan vragen.
En zo sterven meeste topics een stille dood of worden zodanig geridiculiseerd dat niemand er nog wijs uitraakt, en blijven er steeds maar minder TRU-posters over ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_73193305
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef UncleScorp het volgende:
Als je in WFL met zweverige argumenten afkomt, krijg je direct een hoop users op je nek met de melding dat zulke gedachtengangen daar niet welkom zijn.
In TRU is dat omgekeerd ... hier post je iets zweverigs maar krijg je meer posters terug die om wetenschappelijk bewijs gaan vragen.
En zo sterven meeste topics een stille dood of worden zodanig geridiculiseerd dat niemand er nog wijs uitraakt, en blijven er steeds maar minder TRU-posters over ...
QFT
  maandag 28 september 2009 @ 21:25:18 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73193664
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef UncleScorp het volgende:
Daarom is het ook zaak daar voor te waken opdat we kunnen spreken buiten de gekende kaders. Er zijn mensen zat die bekend zijn met het stoffelijke en daar heel veel over kunnen vertellen, er zijn ook zat mensen die bekend zijn met het onstoffelijke, laten we die vooral een podium geven om hun woord te delen.
Althans dat is mijn idee er over,.. dat wil niet zeggen dat ook een andere verklaring uitgesloten is overigens, dat is vaak 1 van de mogelijke verklaringen.
The truth was in here.
pi_73193670
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:04 schreef jogy het volgende:Op een gegeven moment heb je toch wel door dat zeker op een forum heel weinig mensen OOIT van gedachten veranderen?
Tenzij de prik van de cactus.

Moeje zien hoeveel iedereen is veranderd.

Dus ja, men verandert continu van mening.
Soms is het wat heviger dan andere keren.

Zal ik nog es een verandering aanbrengen ?
(jij beweert dat het niet mogelijk is, dus ben ik dan meteen bereid om je ongelijk aan te tonen)

En dat werkt dus ook voor alles.
(alles wat je dan ook meemaakt verandert wie jij bent.)
  maandag 28 september 2009 @ 21:37:34 #100
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73194146
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:07 schreef Trippii het volgende:

[..]

Dan spreekt het toch voor zich dat als je met zo'n instelling een topic binnen TRU binnen gaat je zulke reacties uitlokt.
Ik heb het nu niet specifiek over sceptici ofzo eigenlijk. Gewoon iedereen die de hakken in het zand zet, en sommige mensen weten heel goed dat ze reacties uitlokken, daar doen ze het om. Ontneem ze dat lolletje.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')