Neuh, word voldoende in gepost.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:08 schreef Dragorius het volgende:
Truth Ouwehoer #220
Moet deze sticky worden?
Ok, da's misschien een goede dan voor het volgende BNW-bagger topicquote:
En het verloopt zowaar lekkerquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:56 schreef jogy het volgende:
Schone lei, nummer 3, schijnt scheepsrecht te zijn.
We moeten er maar iets periodieks van maken, net als de Mayanen vroeger elke 52 jaar (oid) deden tussen personen en stadstaten, elk 52 jaar gewoon alle oude ruzies, lopende oorlogen en dergelijke door de plee en opnieuw met elkaar omgaan. Lijkt me wel toepasselijk voor TRUquote:Op donderdag 10 september 2009 16:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En het verloopt zowaar lekker![]()
Tevens TVP
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef jogy het volgende:
[..]
We moeten er maar iets periodieks van maken, net als de Mayanen vroeger elke 52 jaar (oid) deden tussen personen en stadstaten, elk 52 jaar gewoon alle oude ruzies, lopende oorlogen en dergelijke door de plee en opnieuw met elkaar omgaan. Lijkt me wel toepasselijk voor TRU. Alleen dan elke maand ofzo of nog beter, elke volle maan.
Morgen weerquote:Op maandag 14 september 2009 20:45 schreef Exoteria het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld in de mpd die het Reiki topic sloot, maar naliet een nieuwe aan te maken.,
Maakt niet uit wat ie in de zin heeft, het gaat om het effect op het topic in kwestie, dat is een verstorende dus kan hij het beste een eigen topic aanmaken voor zijn mening wat betreft energiewerk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:34 schreef mediaconsument het volgende:
Het valt allemaal reuze mee volgens mij, als bassos kwaad in de zin had, dan had hij het anders aangepakt denk ik. Ik moet dan ook de hele tijd denken aan _led_ zijn signature.
De beste toevoeging aan het topic kwam dan ook van hem. Dat het goed is om niet zomaar iemand te vertrouwen die je inwijding doet, wanneer je eigenlijk nog niet weet wat het precies is. Reiki is dan ook een vrij serieuze zaak volgens mij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat ie in de zin heeft, het gaat om het effect op het topic in kwestie, dat is een verstorende dus kan hij het beste een eigen topic aanmaken voor zijn mening wat betreft energiewerk.
Hans Teeuwen is dan ook niet voor niets geniaal. Je moet het alleen allemaal niet persoonlijk aantrekken, anders heb je zo een probleem met dat soort mensen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef ToT het volgende:
Over signatures gesproken: Bill hicks, die in de sig van jogy aangehaald wordt, probeerde zijn ideeën ook met veel kafferren over te brengen tijdens zijn stand-up comedy's. In redneck country heeft hij een aantal keren de plek waar hij aan het optreden was moeten ontvluchten omdat mensen flessen naar zijn kop slingerden en zelfs pistolen trokken omdat ze te beledigd waren door zijn opmerkingen.
Tja, dan gaat de boodschap bij dat publiek dus verloren.
(De man was overigens echt een HELD!)
Dat vind ik dan weer een minder goed voorbeeld overigens maar ok. De enige die echt pissig werden op Bill Hicks waren van die gedogmatiseerde relinuts of andere mensen die geen andere insteek konden waarderen dan die van zichzelf. Maar inderdaad, het was een te vroeg gestorven held.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef ToT het volgende:
Over signatures gesproken: Bill hicks, die in de sig van jogy aangehaald wordt, probeerde zijn ideeën ook met veel kafferren over te brengen tijdens zijn stand-up comedy's. In redneck country heeft hij een aantal keren de plek waar hij aan het optreden was moeten ontvluchten omdat mensen flessen naar zijn kop slingerden en zelfs pistolen trokken omdat ze te beledigd waren door zijn opmerkingen.
Tja, dan gaat de boodschap bij dat publiek dus verloren.
(De man was overigens echt een HELD!)
Yep maar je ziet ook de toon die hij bezigt naast dat hij moedwillig doorgaat met offtopic posten? Hij heeft alle mogelijkheden om zijn mening te ventileren, hij opent er maar lekker een topic over samen met andere reikibashers, en dan blijft dat andere topic de plek om rustig je ideeen op te doen en te delen, beyond the discussion dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De beste toevoeging aan het topic kwam dan ook van hem. Dat het goed is om niet zomaar iemand te vertrouwen die je inwijding doet, wanneer je eigenlijk nog niet weet wat het precies is. Reiki is dan ook een vrij serieuze zaak volgens mij.
En jij denkt dat dat over mij gaat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef Bastard het volgende:
Als je op die toon gaat kun je een normaal antwoord ook wel vergeten Bassos. Oogst wat je zaait enzo.
Pipo.quote:Ik ben geirriteerd omdat je ondanks de waarschuwingen door gaat met offtopic posten, trollen, en verder onrespectabele taal bezigt.
Zo bang.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep maar je ziet ook de toon die hij bezigt naast dat hij moedwillig doorgaat met offtopic posten? Hij heeft alle mogelijkheden om zijn mening te ventileren, hij opent er maar lekker een topic over samen met andere reikibashers, en dan blijft dat andere topic de plek om rustig je ideeen op te doen en te delen, beyond the discussion dus.
Ah ik miste je al hierquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:53 schreef bassos het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat over mij gaat.
Jij bent helemaal niet in staat om een echt antwoord te geven, dus zorg er voor de toekomst voor dat je die illusie ook niet wekt.
[..]
Pipo.
Doe es ff bewijs.
Ik eet Bassosjes als ontbijtquote:
Oh rea hea hea healy.quote:
Je bent al tijden gebanned..je beseft het alleen nog nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:22 schreef Michielos het volgende:
Grappig vooral is dat hij gewoon mag doorgaan met rellen en trollen omdat hij "wellicht ergens wat kruimels achterlaat" of omdat er welgeteld 1 user is op heel www.fok.nl die waarde ziet in zijn argumenten.
Ik weet dat ik allang gebanned was
Jij bent 1 van de weinige in TRU die daar antwoord op weet ,quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:22 schreef Michielos het volgende:
Grappig vooral is dat hij gewoon mag doorgaan met rellen en trollen omdat hij "wellicht ergens wat kruimels achterlaat" of omdat er welgeteld 1 user is op heel www.fok.nl die waarde ziet in zijn argumenten.
Hoe vaak ben jij wel niet geband dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:22 schreef Michielos het volgende:
Jij bent Michielos?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:51 schreef Flammie het volgende:
Uit de context kunnen we heel goed opmaken
"ik weet dat ik allang gebanned was... ALS ik zo deed"
Dat laatste is belangrijkDaarom is het "hoevaak ben je al gebanned dan?" een rare vraag
Pipo.
Nee, maar qua DNA schelen ze niet veel..quote:
bij gebrek aan inhoud is al dat gesteiger best vermakelijk.quote:
Ik vrees dat je wat dat betreft zult moeten leren omgaan met teleurstellingen!quote:
Ik kan niet omgaan met de teleurstelling die deze post mij gaf, wat nu?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef ToT het volgende:
Hey, in TRU is het ook niet handig om iedereen die in iets spiritueels gelooft voor zwakzinnige uit te maken of zo.
Verdere discussie gaarne in het TRU FB-topic.
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met de teleurstelling die deze post mij gaf, wat nu?![]()
Nog meer teleurstelling.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]Arme ToT, hij bedoelde natuurlijk het BNW-FB topic
Gaan liggen huilen misschien?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met de teleurstelling die deze post mij gaf, wat nu?![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:52 schreef Ticker het volgende:
De toekomst stond al vast
Kom op mensen, ik probeer het nu in TRU en het zijn weer dezelfde zielige users die een topic HUN kant naartoe willen trekken. Laat ze lekker zelf een topic openen, maar daar wordt niet in gepraat dus komen ze andermans dingen vergallen.
Ik blijf netjes anders krijg ik weer de stempel dat ik de boeman ben.
ahaquote:quote:
Op zaterdag 26 september 2009 00:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Flikker dan op, debiel.
Zo om het even laag opgeleidt uit te drukken.
Samenspannen om topics te ontwrichten lijkt mij dan ook niet bedoeld voor een forum als TRU.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:52 schreef Ticker het volgende:
De toekomst stond al vast
Kom op mensen, ik probeer het nu in TRU en het zijn weer dezelfde zielige users die een topic HUN kant naartoe willen trekken. Laat ze lekker zelf een topic openen, maar daar wordt niet in gepraat dus komen ze andermans dingen vergallen.
Ik blijf netjes anders krijg ik weer de stempel dat ik de boeman ben.
Samenspannen gebeurd dan ook aan beide zijden. Zoals gewoonlijk reageer jij met ticker en summers op mij en andersom.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Samenspannen om topics te ontwrichten lijkt mij dan ook niet bedoeld voor een forum als TRU.
Mee eens !quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Samenspannen om topics te ontwrichten lijkt mij dan ook niet bedoeld voor een forum als TRU.
Je kunt haast voorspellen wanneer en wat ze gaan posten. Op een gegeven moment is het dan ook erg makkelijk om ze te negeren. Het valt dan nieteens meer op. Misschien is dat de manier om met dit soort ongein om te gaan.quote:
Inderdaad. Vooral niet in discussie gaan en alles negeren. Misschien is kladblok wel iets voor je?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je kunt haast voorspellen wanneer en wat ze gaan posten. Op een gegeven moment is het dan ook erg makkelijk om ze te negeren. Het valt dan nieteens meer op. Misschien is dat de manier om met dit soort ongein om te gaan.
????? he??quote:Op maandag 28 september 2009 18:20 schreef mediaconsument het volgende:
En hier gaat het dus verder.
Een vraag.
Iemand begrijpt iets niet en doet alsof zijn/haar onwetendheid de hoogste waarheid is, hierna ontstaat er een welles/nietes discussie en word degene die niet begrepen is in het nauw gedreven. Het erge is dan ook dat er vaak een situatie van 1 tegen meer ontstaat, terwijl de discussie is begonnen met 2 mensen.
Daarom wil ik ook vragen of deze discussie weggehaald kan worden uit dat topic. Het strookt ook niet helemaal met het doel hiervan.
Ergens komt me deze manier van argumenteren bekend voor.quote:Op maandag 28 september 2009 18:38 schreef Michielos het volgende:En kap met zeuren ofzo, je lijkt wel de politieagent van Fok ofzo... een verwaand prinsje dat gaat klikken bij de MODS..
Waar heb jij het nou over?quote:Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef Dragorius het volgende:
Ik wil niet lullig overkomen maar jullie lokken het ook wel uit in dat "Een Vraag" topic. Door te stellen dat hij (Michielos) jullie "eruit" moet lullen. Hou het gewoon lekker on topic denk ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |