Roze met geel ja.quote:Op maandag 7 september 2009 21:03 schreef awromele het volgende:
Heeft Oudin weer die spuuglelijke schoenen aan?
Samen rouwen?quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 21:08 schreef Szura het volgende:
Nu is het eindelijk tijd voor Fedje toch?
Ik hoop toch echt op Wozniackiquote:Op maandag 7 september 2009 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende ronde Kuznetsova die eerst 1-0 voorkomt lijkt me?
Nee, want Caro gaat van Sveta winnenquote:Op maandag 7 september 2009 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende ronde Kuznetsova die eerst 1-0 voorkomt lijkt me?
Kuznetsova gaat de beker ophalen.quote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt op Wozniacki![]()
Kuznetsova
Dat hoop ik ook jaquote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, want Caro gaat van Sveta winnen
Is het nou Wozniacki of Wozniack? Ik meen dat ik het laatst op tv zonder i zag.quote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt op Wozniacki![]()
Kuznetsova
Ze zijn er allebei.quote:Op maandag 7 september 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is het nou Wozniacki of Wozniack? Ik meen dat ik het laatst op tv zonder i zag.
Je hebt het over twee verschillende speelsters hè. Degene waar wij het over hebben, is Caroline Wozniacki. De 19-jarige Deense. En dan heb je ook nog Aleksandra Wozniak, de Canadese.quote:Op maandag 7 september 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is het nou Wozniacki of Wozniack? Ik meen dat ik het laatst op tv zonde i zag.
Je hebt Caroline Wozniacki uit Denemarken en Aleksandra Wozniak uit Canadaquote:Op maandag 7 september 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is het nou Wozniacki of Wozniack? Ik meen dat ik het laatst op tv zonder i zag.
Wozniak is wel een top-30 speelster met potentie vind ikquote:Op maandag 7 september 2009 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn er allebei.
Wozniacki is een Deense, mooi en goed.
Wozniak is een Canadese, dik en matig.
Wozniak heeft dan ook de potentie om top-20 te komen. Zolang ze maar van die wisselvalligheid afkomt, want tennissen kan ze echt wel.quote:Op maandag 7 september 2009 21:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Wozniak is wel een top-30 speelster met potentie vind ik
Of noem je top-30 matig?
Weet ik, maar ik overdreef het contrast even.quote:Op maandag 7 september 2009 21:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Wozniak is wel een top-30 speelster met potentie vind ik
Of noem je top-30 matig?
Ja ok, ze staat geen top30 maar wel gestaan...
Oh.quote:Op maandag 7 september 2009 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn er allebei.
Wozniacki is een Deense, mooi en goed.
Wozniak is een Canadese, dik en matig.
Nochtans niet van Limburg, zoals al die andere Vlaamse tennismeiden.quote:Op maandag 7 september 2009 21:32 schreef Szura het volgende:
Break Wickmayer![]()
Ik vind haar een beetje boers overkomen, komt ze ook van het platteland?
Misschien niet nodigquote:
Daar hoef je geen glazen bol voor te hebben. Roep dit bij een wedstrijd van de toppers rond deze score en 8/10 keer heb je gelijk.quote:
Inderdaad, dit is echt zo'n moment waarop de toppers nét iets meer kunnen dan degenen die er tegenaan hangen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Daar hoef je geen glazen bol voor te hebben. Roep dit bij een wedstrijd van de toppers rond deze score en 8/10 keer heb je gelijk.
Vooral bij Federer, ik denk dat hij op 5-5 of 6-5* 40% van de games breekt.quote:Op maandag 7 september 2009 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Daar hoef je geen glazen bol voor te hebben. Roep dit bij een wedstrijd van de toppers rond deze score en 8/10 keer heb je gelijk.
dat stond er al ..quote:Op maandag 7 september 2009 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
En set 7-5.
Kwa spanning zeker niet nee. Maar het tennis van Federer is wel weer zeer sterk. Maar als neutrale kijker begrijp ik dat de partij niet zo boeit ja.quote:
Ik ben wel zwaar voor Federer hoor, maar dan nog kan het me niet echt boeien.quote:Op maandag 7 september 2009 22:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kwa spanning zeker niet nee. Maar het tennis van Federer is wel weer zeer sterk. Maar als neutrale kijker begrijp ik dat de partij niet zo boeit ja.
Oke, dat heb ik dan minder. Als hij zo speelt als nu kan ik genieten.quote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben wel zwaar voor Federer hoor, maar dan nog kan het me niet echt boeien.
Wijzig maar weerquote:Op maandag 7 september 2009 22:24 schreef kevin_ het volgende:
Prachtig als Isner hier doorgaat.
Set 1 al over denk ik.
Isner stomme lul..
quote:Op maandag 7 september 2009 22:57 schreef nightcowboy het volgende:
Hij legt hem geen strobredo in de weg.
Het is nooit *5-4 geweest.quote:Op maandag 7 september 2009 22:58 schreef Nalbandian het volgende:
Hoe in godsnaam heeft Oudin kunnen winnen van Petrova?! Ik ging weg als Petrova 6-1 *5-4 voorstaat, en nu blijkt ze gewoon verloren te hebben van dat kind!
YW!quote:
Tja Pennetta net zo hoor. Die kreeg 7 mp tegen en toen won ze de set toch nog en vervolgens ook nog even de derde set met 6-0, het is net een loterijquote:
6MP, dat is een minor detail.quote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef Bevin het volgende:
[..]
Tja Pennetta net zo hoor. Die kreeg 7 mp tegen en toen won ze de set toch nog en vervolgens ook nog even de derde set met 6-0, het is net een loterij
Klopt aardigquote:Op maandag 7 september 2009 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Federer-Robredo is ondertussen begonnen, ik verwacht er weinig boeiends van. Lees: 3-0 Fed, 1 moeilijker setje.
Dat deed de commentator van Eurosport ook al. Klopt niet nee.quote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi, die Belgische commentator die `egt dat de H2H tussen Federer en Robredo 8-1 is in het voordeel van Federer. Volgens mij was het toch echt 8-0. Nee, de Belgische commentator rekende een wedstrijd mee uit de Hopman Cup.![]()
PIquote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het wordt 6-1 of 6-2, dat lijkt me duidelijk.
Net als dat ze het twee/drie jaar geleden op de AO over hadden dat Roddick op Kooyong van Federer had gewonnen.quote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat deed de commentator van Eurosport ook al. Klopt niet nee.
Hoeveel-nul stond het ook alweer in onderlinge confrontaties?quote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef Federer-fan het volgende:
7-6 6-2 *4-1 Federer. Ik geef Robredo eigenlijk geen kans meer.
Ervan uitgaand dat Federer wint, moet hij in de kwartfinale tegen Soderling, voor het derde GS op rij.
11-0.quote:Op maandag 7 september 2009 23:11 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Hoeveel-nul stond het ook alweer in onderlinge confrontaties?
11-0 (voor Federer).quote:Op maandag 7 september 2009 23:11 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Hoeveel-nul stond het ook alweer in onderlinge confrontaties?
hmm ik vind trouwens serieus dat die hopman cup moet meetellen....quote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi, die Belgische commentator die `egt dat de H2H tussen Federer en Robredo 8-1 is in het voordeel van Federer. Volgens mij was het toch echt 8-0. Nee, de Belgische commentator rekende een wedstrijd mee uit de Hopman Cup.![]()
Gicquelquote:
Gicquel. Hopelijk wordt ik morgen wakker en is Djokovic - Stepanek nog bezig. Weet trouwens nog niet voor wie ik moet zijnquote:
quote:
Djokovic, veel leukere QF tegen Verdasco/Isner imo.quote:Op maandag 7 september 2009 23:26 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Gicquel. Hopelijk wordt ik morgen wakker en is Djokovic - Stepanek nog bezig. Weet trouwens nog niet voor wie ik moet zijn
Ja, maar jammer dat ze gewoon niet nu beginnen, eerst nog anderhalf uur wachtenquote:
Neuh, het lijkt me op zich wel een leuke match, maar ik kijk morgennacht liever Monfils-Nadal. Natuurlijk nog wel even Isner-Verdasco afkijken.quote:
01.00 is net te laat ..helaasquote:
Duidelijk ja, het moet eigenlijk al een winning serve zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 23:40 schreef Tim86 het volgende:
Verdasco is echt veel beter in de rally, maar die serve van Isner is het enige wat hem in de set kan houden momenteel..
Voor 20 minuten, wat een wereldramp.quote:Op maandag 7 september 2009 23:58 schreef Bevin het volgende:
Dadelijk zijn ze over 40 minuten klaar en dan gaan ze lekker herhalingen uitzenden ofzo
Precies wat het twee wedstrijden geleden tegen die Turk ook al was.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:09 schreef Tim86 het volgende:
Pff, speel die Isner 1 bal op zijn voeten aan het net en hij legt consequent de bal met een boogje onderin het net
Even opgezocht ...quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Geen enkele Amerikaan in de QF van de US Open, lijkt me wel een tijdje geleden eigenlijk
Echt fantastisch ja..dan zou ik ook gaan huilen denk ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:08 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een BRILJANT tennis van Pennetta op die matchpoints zeg... Ongelooflijk![]()
![]()
Linkje?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:08 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een BRILJANT tennis van Pennetta op die matchpoints zeg... Ongelooflijk![]()
![]()
Altijdquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:31 schreef TheGeneral het volgende:
Wozniacky ziet er goed uit vandaag
Hopelijk heeft ze qua tennis ook wat extra'squote:Op dinsdag 8 september 2009 01:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
True, maar vandaag heeft ze iets extra's.
Hopen dat het een mooie partij wordt ja, maar ik vind die Kuznetsova echt goed slaan, ze maakt dan ook wel veel fouten, maar ze tennist beter dan menig ander van die geplaatste dames.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze qua tennis ook wat extra's
Lol, GMTAquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:51 schreef Szura het volgende:
Wozniacki speelt helemaal niet scherp.
Veel te veel ballen half court en niet langs de lijn. Alles komt in het midden terecht.
Niet dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:57 schreef TheGeneral het volgende:
Kijken of ze de break ook kan vasthouden...
Dat is niet echt het spelletje van Caroline...quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:01 schreef Bevin het volgende:
Wozniacki moet zelf het spel bepalen, als je op Kuznetsova gaat wachten, ben je snel klaar.
Ok, is ook geloof ik pas de eerste keer dat ik der echt zie spelen, maar goed we zullen zien.quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is niet echt het spelletje van Caroline...
Echt wat een hoeken maakt Kuznetsova toch vandaag zeg![]()
Ze speelt nagenoeg perfect
Break is voorspelbaar...quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:16 schreef Bevin het volgende:
Wozniacki breekt, nu 5-4 ze mag serveren voor de tweede set
Tja, hoop op een derde setquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Break is voorspelbaar...
0-30 nu alweer
Heldquote:
Ik vond het een beetje populistisch, om eerlijk te zijn.quote:
Ik bedoelde wimquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje populistisch, om eerlijk te zijn.
Ah, okay.quote:
Dat was een mooie ja, maar ik ben een beetje bang dat hij nu bij elk toernooi de clown uit gaat hangen omdat het nu een keertje goed werd ontvangen.quote:Zocht al een paar keer naar die snoekduik-lob
quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:57 schreef Szura het volgende:
Godver ik wil de partij afkijken maar ik trek het bijna niet meer
Enkele vrouwen hebben inderdaad een power en een slagkracht die niet voor die van de mannen onderdoen, maar het draait niet alleen om hard meppen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 03:46 schreef TubewayDigital het volgende:
Wozniacki - Kuznekova, geweldige wedstrijd om te zien. wat kunnen die dames beuken. Ik vraag me wel eens af hoe ze zouden presteren tegen Nederlandse nationale ranglijstspelers (top 100 dus)
Geweldig inderdad. Ik had nog nooit zo'n duikvolleylob gezien.quote:
Je vindt dat demonstratiepartijen zouden moeten meetellen als waren het officiële partijen?quote:Op maandag 7 september 2009 23:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
hmm ik vind trouwens serieus dat die hopman cup moet meetellen....
hopman cup is geen demonstratie....het heeft prijzengeld (ok, er zijn ook demopartijen die dat ook hebben) en het wordt meestal ook veel serieuzer genomen. Het enige dat je mist is rankingpunten, maar over het algemeen zie ik het toch wel als volwaardig toernooi hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je vindt dat demonstratiepartijen zouden moeten meetellen als waren het officiële partijen?
quote:
quote:
Dat lijkt me juist de kern.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
hopman cup is geen demonstratie....het heeft prijzengeld (ok, er zijn ook demopartijen die dat ook hebben) en het wordt meestal ook veel serieuzer genomen. Het enige dat je mist is rankingpunten, maar over het algemeen zie ik het toch wel als volwaardig toernooi hoor.
Ach, Davis Cup zonder rankingpunten werd ook serieus genomen en telt ook voor de h2h. Zelfde gold voor de Olympische spelen (die gaven vroeger toch ook geen punten?).quote:
Ja dat was echt minder, ze speelden beide aan het eind heel goed, maar Kuznetsova maakte toch te veel fouten in de tiebreak.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:41 schreef Szura het volgende:
McEnroe geweldig![]()
![]()
![]()
Kuznetsova gewoon nog verloren
kimmeke begon sowieso pas na 18:30quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:13 schreef Szura het volgende:
Balen, de Bryan's missen een MP, nu begint Kim nog later
Ach ze zou toch niet voor 18.30 beginnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:13 schreef Szura het volgende:
Balen, de Bryan's missen een MP, nu begint Kim nog later
Klopt maar als ze dat MP benut hadden lag het nog redelijk op schema.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:14 schreef franklop het volgende:
[..]
kimmeke begon sowieso pas na 18:30
Gewoon op schema iig. Sporza is eraan begonnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Klopt maar als ze dat MP benut hadden lag het nog redelijk op schema.
En about Dick. 6-3 3-3* achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |