Even opgezocht ...quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Geen enkele Amerikaan in de QF van de US Open, lijkt me wel een tijdje geleden eigenlijk
Echt fantastisch ja..dan zou ik ook gaan huilen denk ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:08 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een BRILJANT tennis van Pennetta op die matchpoints zeg... Ongelooflijk![]()
![]()
Linkje?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:08 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een BRILJANT tennis van Pennetta op die matchpoints zeg... Ongelooflijk![]()
![]()
Altijdquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:31 schreef TheGeneral het volgende:
Wozniacky ziet er goed uit vandaag
Hopelijk heeft ze qua tennis ook wat extra'squote:Op dinsdag 8 september 2009 01:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
True, maar vandaag heeft ze iets extra's.
Hopen dat het een mooie partij wordt ja, maar ik vind die Kuznetsova echt goed slaan, ze maakt dan ook wel veel fouten, maar ze tennist beter dan menig ander van die geplaatste dames.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze qua tennis ook wat extra's
Lol, GMTAquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:51 schreef Szura het volgende:
Wozniacki speelt helemaal niet scherp.
Veel te veel ballen half court en niet langs de lijn. Alles komt in het midden terecht.
Niet dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:57 schreef TheGeneral het volgende:
Kijken of ze de break ook kan vasthouden...
Dat is niet echt het spelletje van Caroline...quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:01 schreef Bevin het volgende:
Wozniacki moet zelf het spel bepalen, als je op Kuznetsova gaat wachten, ben je snel klaar.
Ok, is ook geloof ik pas de eerste keer dat ik der echt zie spelen, maar goed we zullen zien.quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is niet echt het spelletje van Caroline...
Echt wat een hoeken maakt Kuznetsova toch vandaag zeg![]()
Ze speelt nagenoeg perfect
Break is voorspelbaar...quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:16 schreef Bevin het volgende:
Wozniacki breekt, nu 5-4 ze mag serveren voor de tweede set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |