Tja, hoop op een derde setquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Break is voorspelbaar...
0-30 nu alweer
Heldquote:
Ik vond het een beetje populistisch, om eerlijk te zijn.quote:
Ik bedoelde wimquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje populistisch, om eerlijk te zijn.
Ah, okay.quote:
Dat was een mooie ja, maar ik ben een beetje bang dat hij nu bij elk toernooi de clown uit gaat hangen omdat het nu een keertje goed werd ontvangen.quote:Zocht al een paar keer naar die snoekduik-lob
quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:57 schreef Szura het volgende:
Godver ik wil de partij afkijken maar ik trek het bijna niet meer
Enkele vrouwen hebben inderdaad een power en een slagkracht die niet voor die van de mannen onderdoen, maar het draait niet alleen om hard meppen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 03:46 schreef TubewayDigital het volgende:
Wozniacki - Kuznekova, geweldige wedstrijd om te zien. wat kunnen die dames beuken. Ik vraag me wel eens af hoe ze zouden presteren tegen Nederlandse nationale ranglijstspelers (top 100 dus)
Geweldig inderdad. Ik had nog nooit zo'n duikvolleylob gezien.quote:
Je vindt dat demonstratiepartijen zouden moeten meetellen als waren het officiële partijen?quote:Op maandag 7 september 2009 23:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
hmm ik vind trouwens serieus dat die hopman cup moet meetellen....
hopman cup is geen demonstratie....het heeft prijzengeld (ok, er zijn ook demopartijen die dat ook hebben) en het wordt meestal ook veel serieuzer genomen. Het enige dat je mist is rankingpunten, maar over het algemeen zie ik het toch wel als volwaardig toernooi hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je vindt dat demonstratiepartijen zouden moeten meetellen als waren het officiële partijen?
quote:
quote:
Dat lijkt me juist de kern.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
hopman cup is geen demonstratie....het heeft prijzengeld (ok, er zijn ook demopartijen die dat ook hebben) en het wordt meestal ook veel serieuzer genomen. Het enige dat je mist is rankingpunten, maar over het algemeen zie ik het toch wel als volwaardig toernooi hoor.
Ach, Davis Cup zonder rankingpunten werd ook serieus genomen en telt ook voor de h2h. Zelfde gold voor de Olympische spelen (die gaven vroeger toch ook geen punten?).quote:
Ja dat was echt minder, ze speelden beide aan het eind heel goed, maar Kuznetsova maakte toch te veel fouten in de tiebreak.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:41 schreef Szura het volgende:
McEnroe geweldig![]()
![]()
![]()
Kuznetsova gewoon nog verloren
kimmeke begon sowieso pas na 18:30quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:13 schreef Szura het volgende:
Balen, de Bryan's missen een MP, nu begint Kim nog later
Ach ze zou toch niet voor 18.30 beginnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:13 schreef Szura het volgende:
Balen, de Bryan's missen een MP, nu begint Kim nog later
Klopt maar als ze dat MP benut hadden lag het nog redelijk op schema.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:14 schreef franklop het volgende:
[..]
kimmeke begon sowieso pas na 18:30
Gewoon op schema iig. Sporza is eraan begonnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Klopt maar als ze dat MP benut hadden lag het nog redelijk op schema.
En about Dick. 6-3 3-3* achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |