quote:Op maandag 7 september 2009 22:57 schreef nightcowboy het volgende:
Hij legt hem geen strobredo in de weg.
Het is nooit *5-4 geweest.quote:Op maandag 7 september 2009 22:58 schreef Nalbandian het volgende:
Hoe in godsnaam heeft Oudin kunnen winnen van Petrova?! Ik ging weg als Petrova 6-1 *5-4 voorstaat, en nu blijkt ze gewoon verloren te hebben van dat kind!
YW!quote:
Tja Pennetta net zo hoor. Die kreeg 7 mp tegen en toen won ze de set toch nog en vervolgens ook nog even de derde set met 6-0, het is net een loterijquote:
6MP, dat is een minor detail.quote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef Bevin het volgende:
[..]
Tja Pennetta net zo hoor. Die kreeg 7 mp tegen en toen won ze de set toch nog en vervolgens ook nog even de derde set met 6-0, het is net een loterij
Klopt aardigquote:Op maandag 7 september 2009 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Federer-Robredo is ondertussen begonnen, ik verwacht er weinig boeiends van. Lees: 3-0 Fed, 1 moeilijker setje.
Dat deed de commentator van Eurosport ook al. Klopt niet nee.quote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi, die Belgische commentator die `egt dat de H2H tussen Federer en Robredo 8-1 is in het voordeel van Federer. Volgens mij was het toch echt 8-0. Nee, de Belgische commentator rekende een wedstrijd mee uit de Hopman Cup.![]()
PIquote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het wordt 6-1 of 6-2, dat lijkt me duidelijk.
Net als dat ze het twee/drie jaar geleden op de AO over hadden dat Roddick op Kooyong van Federer had gewonnen.quote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat deed de commentator van Eurosport ook al. Klopt niet nee.
Hoeveel-nul stond het ook alweer in onderlinge confrontaties?quote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef Federer-fan het volgende:
7-6 6-2 *4-1 Federer. Ik geef Robredo eigenlijk geen kans meer.
Ervan uitgaand dat Federer wint, moet hij in de kwartfinale tegen Soderling, voor het derde GS op rij.
11-0.quote:Op maandag 7 september 2009 23:11 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Hoeveel-nul stond het ook alweer in onderlinge confrontaties?
11-0 (voor Federer).quote:Op maandag 7 september 2009 23:11 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Hoeveel-nul stond het ook alweer in onderlinge confrontaties?
hmm ik vind trouwens serieus dat die hopman cup moet meetellen....quote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi, die Belgische commentator die `egt dat de H2H tussen Federer en Robredo 8-1 is in het voordeel van Federer. Volgens mij was het toch echt 8-0. Nee, de Belgische commentator rekende een wedstrijd mee uit de Hopman Cup.![]()
Gicquelquote:
Gicquel. Hopelijk wordt ik morgen wakker en is Djokovic - Stepanek nog bezig. Weet trouwens nog niet voor wie ik moet zijnquote:
quote:
Djokovic, veel leukere QF tegen Verdasco/Isner imo.quote:Op maandag 7 september 2009 23:26 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Gicquel. Hopelijk wordt ik morgen wakker en is Djokovic - Stepanek nog bezig. Weet trouwens nog niet voor wie ik moet zijn
Ja, maar jammer dat ze gewoon niet nu beginnen, eerst nog anderhalf uur wachtenquote:
Neuh, het lijkt me op zich wel een leuke match, maar ik kijk morgennacht liever Monfils-Nadal. Natuurlijk nog wel even Isner-Verdasco afkijken.quote:
01.00 is net te laat ..helaasquote:
Duidelijk ja, het moet eigenlijk al een winning serve zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 23:40 schreef Tim86 het volgende:
Verdasco is echt veel beter in de rally, maar die serve van Isner is het enige wat hem in de set kan houden momenteel..
Voor 20 minuten, wat een wereldramp.quote:Op maandag 7 september 2009 23:58 schreef Bevin het volgende:
Dadelijk zijn ze over 40 minuten klaar en dan gaan ze lekker herhalingen uitzenden ofzo
Precies wat het twee wedstrijden geleden tegen die Turk ook al was.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:09 schreef Tim86 het volgende:
Pff, speel die Isner 1 bal op zijn voeten aan het net en hij legt consequent de bal met een boogje onderin het net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |