quote:Op maandag 7 september 2009 21:08 schreef Szura het volgende:
Nu is het eindelijk tijd voor Fedje toch?
Ik hoop toch echt op Wozniackiquote:Op maandag 7 september 2009 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende ronde Kuznetsova die eerst 1-0 voorkomt lijkt me?
Nee, want Caro gaat van Sveta winnenquote:Op maandag 7 september 2009 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende ronde Kuznetsova die eerst 1-0 voorkomt lijkt me?
Kuznetsova gaat de beker ophalen.quote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt op Wozniacki![]()
Kuznetsova
Dat hoop ik ook jaquote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, want Caro gaat van Sveta winnen
Is het nou Wozniacki of Wozniack? Ik meen dat ik het laatst op tv zonder i zag.quote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt op Wozniacki![]()
Kuznetsova
Ze zijn er allebei.quote:Op maandag 7 september 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is het nou Wozniacki of Wozniack? Ik meen dat ik het laatst op tv zonder i zag.
Je hebt het over twee verschillende speelsters hè. Degene waar wij het over hebben, is Caroline Wozniacki. De 19-jarige Deense. En dan heb je ook nog Aleksandra Wozniak, de Canadese.quote:Op maandag 7 september 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is het nou Wozniacki of Wozniack? Ik meen dat ik het laatst op tv zonde i zag.
Je hebt Caroline Wozniacki uit Denemarken en Aleksandra Wozniak uit Canadaquote:Op maandag 7 september 2009 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is het nou Wozniacki of Wozniack? Ik meen dat ik het laatst op tv zonder i zag.
Wozniak is wel een top-30 speelster met potentie vind ikquote:Op maandag 7 september 2009 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn er allebei.
Wozniacki is een Deense, mooi en goed.
Wozniak is een Canadese, dik en matig.
Wozniak heeft dan ook de potentie om top-20 te komen. Zolang ze maar van die wisselvalligheid afkomt, want tennissen kan ze echt wel.quote:Op maandag 7 september 2009 21:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Wozniak is wel een top-30 speelster met potentie vind ik
Of noem je top-30 matig?
Weet ik, maar ik overdreef het contrast even.quote:Op maandag 7 september 2009 21:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Wozniak is wel een top-30 speelster met potentie vind ik
Of noem je top-30 matig?
Ja ok, ze staat geen top30 maar wel gestaan...
Oh.quote:Op maandag 7 september 2009 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn er allebei.
Wozniacki is een Deense, mooi en goed.
Wozniak is een Canadese, dik en matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |