Neequote:Op maandag 7 september 2009 20:43 schreef justmattie het volgende:
haha deze gaat dicht EINSZWEIDREI hertgewei
Ik zet hem ff in de OP ok?quote:Op maandag 7 september 2009 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Dienstmededeling!
Dit is een SC, geen verkapte msn/twitter. Dus niet hele pagina's volposten met 'Hoi', 'Ik ben er weer', 'Ik ga naar bed',, 'Ik moet poepen', enz. Zulke postopkrikkers zullen worden genote. Wordt er te veel getwitterd, gaat de SC dicht en niet meer open.
-einde diensmedeling-
Geen idee. Heb jij 'm?quote:Op maandag 7 september 2009 20:45 schreef Powerkiwi het volgende:
He SWJ, tof dat je deze open liet, ik had namelijk niet eens zitten lapohunten.
Waar is de "nodig al je vrienden uit" banner?
Ik ga jou clubje ook niet bezoeken.quote:
Yeah, kijk daar kan ik mee pratenquote:
Ik ben bekend met SOADquote:Op maandag 7 september 2009 20:47 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Yeah, kijk daar kan ik mee praten
Is wel een beetje een mainstream nummer trouwens, je moet Peephole of Prison Song es proberen.
Geachte SWJ, valt deze post ook niet onder het zogenoemde twitteren/spammen/etc?quote:
Ga eens bij de NS werkenquote:Op maandag 7 september 2009 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Dienstmededeling!
Dit is een SC, geen verkapte msn/twitter. Dus niet hele pagina's volposten met 'Hoi', 'Ik ben er weer', 'Ik ga naar bed',, 'Ik moet poepen', enz. Zulke postopkrikkers zullen worden genote. Wordt er te veel getwitterd, gaat de SC dicht en niet meer open.
-einde diensmedeling-
quote:Op maandag 7 september 2009 20:49 schreef -Datdus- het volgende:
boemboemboemboemmmmm![]()
![]()
http://player.fear.fm/harder/
huppelmuts..quote:Op maandag 7 september 2009 20:49 schreef UncleErnie het volgende:
Hoi. Welke breezer komen we in dit topic mee?
Wordt platgewalst doorquote:Op maandag 7 september 2009 20:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben bekend met SOADMaar ik dacht ik post B.Y.O.B maar, die is nog een beetje bekend.
Sugar vind ik het tofst
quote:Op maandag 7 september 2009 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Dienstmededeling!
-einde diensmededeling-
Tenk joe verrie mats, hier nog wat:quote:Op maandag 7 september 2009 20:49 schreef -Datdus- het volgende:
boemboemboemboemmmmm![]()
![]()
http://player.fear.fm/harder/
Ook geweldig!quote:
Ja, en diens ipv dienst.quote:
Jij goed.quote:Op maandag 7 september 2009 20:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ook geweldig!
GnR![]()
SOAD
[..]
Ja, en diens ipv dienst.
Dat hele album vind ik sowieso de bestequote:Op maandag 7 september 2009 20:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben bekend met SOADMaar ik dacht ik post B.Y.O.B maar, die is nog een beetje bekend.
Sugar vind ik het tofst
* Powerkiwi voegt RacerDKB toe aan lijstje van topusersquote:Op maandag 7 september 2009 20:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ook geweldig!
GnR![]()
SOAD
[..]
Ja, en diens ipv dienst.
En ik? En ik?quote:Op maandag 7 september 2009 20:55 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
* Powerkiwi voegt RacerDKB toe aan lijstje van topusers
Wederzijds kerel.quote:Op maandag 7 september 2009 20:55 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
* Powerkiwi voegt RacerDKB toe aan lijstje van topusers
Jij stond er al in.quote:
DD post alleen maar kwaliteitquote:
Not quite.quote:Op maandag 7 september 2009 20:59 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Jij stond er al in.
Met je bazen UI
Is dat jouw kat?
quote:Op maandag 7 september 2009 20:59 schreef RacerDKB het volgende:
[Wijven jankstemmetje]Laten we -Datdus- afkraken.[/Wijven jankstemmetje]
DD is een goede user.quote:
Oeps, ja ik ken ook al die meme's nietquote:
quote:
Trouwens, die hardstyle shit mag NU oprotten uit m'n topic alsjeblieftquote:Op maandag 7 september 2009 21:03 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]![]()
Mensen met goede muzieksmaak hier
Jouw topic?quote:Op maandag 7 september 2009 21:03 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Trouwens, die hardstyle shit mag NU oprotten uit m'n topic alsjeblieft
WE beginnen netquote:Op maandag 7 september 2009 21:03 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Trouwens, die hardstyle shit mag NU oprotten uit m'n topic alsjeblieft
Ik heb het tegen 'm gezegdquote:Op maandag 7 september 2009 21:01 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
DD is een goede user.
Stoep ook
Justmattie ook
SWJ ook.
RDKB ook.
Graseter niet
Wantquote:Op maandag 7 september 2009 21:07 schreef -Datdus- het volgende:
by the way nog een jaartje dan mag ik naar Qlimax/defqon1/decibel
Ja ik hoor het jaquote:
Ik ben 15, 1.90 en kom overal naar binnenquote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ja![]()
en ik ben nogal klein van stuk dus ben altijd de lul met legitimeren
Aankomend weekend is Qbase, zouden we heen maar ja weer gezeik met wie de bob zou zijn, dus helaasquote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ja![]()
en ik ben nogal klein van stuk dus ben altijd de lul met legitimeren
dat bedoel ik... ik moet me nog steeds voor de film legitimerenquote:Op maandag 7 september 2009 21:10 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ik ben 15, 1.90 en kom overal naar binnen
taxies!quote:Op maandag 7 september 2009 21:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Aankomend weekend is Qbase, zouden we heen maar ja weer gezeik met wie de bob zou zijn, dus helaas
Dit topic trekt mensen die van goeie muziek houdenquote:
Ja hoor, van Leeuwarden naar Weeze (duitsland)quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 21:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
dat bedoel ik... ik moet me nog steeds voor de film legitimeren
Je gaat toch niet zeggen dat je het niet meer bij kan houdenquote:
minder als een liter ghbquote:Op maandag 7 september 2009 21:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja hoor, van Leeuwarden naar Weeze (duitsland)
Weet je wat dat gaat kosten
Dat komt door de TTquote:
Minder dan.quote:
Nouquote:Op maandag 7 september 2009 21:14 schreef -Datdus- het volgende:
Huppel je bent onze BrEezAhh van het topic
quote:Op maandag 7 september 2009 21:15 schreef -Datdus- het volgende:
'- R itchie zegt:
*Grapje hoor
x, Sonjaaa [(F)] zegt:
*haha
*snap ik:P
'- R itchie zegt:
*oh want dat was sarcatisch
powned
Zo mag ik 't zienquote:Op maandag 7 september 2009 21:16 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ik bagger met Stoeprand op msn.
Ik bagger met Powerkiwi op msn.quote:Op maandag 7 september 2009 21:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zo mag ik 't zien![]()
+1 positieve note.
quote:Op maandag 7 september 2009 21:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zo mag ik 't zien![]()
+1 positieve note.
HEE IK OOKquote:Op maandag 7 september 2009 21:19 schreef -Datdus- het volgende:
ik heb net graseter een nutch flood bezorgd
let me hink this trough eh..quote:Op maandag 7 september 2009 21:25 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
HEE IK OOK
Wat is je msn, dan doen we het samen
Oh god, ik kende 'm nog niet en ik ging dood van binnenquote:Op maandag 7 september 2009 21:31 schreef Powerkiwi het volgende:
Wat een kutreclame
Die gast, wat denken ze, dat de gemiddelde nederlander zich daar in herkent?
quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Oh god, ik kende 'm nog niet en ik ging dood van binnen
Mensen hebben enorm lang moeten knokken om SC in ONZ weer voor elkaar te krijgen. Is dit het nu, dat System of a Downsyndrome? Ik vind het eigenlijk net zo interessant als ZUU. Succes en veel plezier allemaal.quote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Powerkiwi het volgende:
Wat is dit nou, als die ROFL-bar er is loopt de hele SC leeg
Dat staat er heul niet.quote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Mensen hebben enorm lang moeten knokken om SC in ONZ weer voor elkaar te krijgen. Is dit het nu, dat System of a Downsyndrome? Ik vind het eigenlijk net zo interessant als ZUU. Succes en veel plezier allemaal.
quote:Op maandag 7 september 2009 21:14 schreef -Datdus- het volgende:
Huppel je bent onze BrEezAhh van het topic
Er is al veel deeltjes geroepen dat de SC meer moest zijn dan een uitgebreid MSN gesprek. Bijvoorbeeld door er een leuke TT en OP aan toe te voegen. Maar geen nummers en geen incrowd OP. Nu is er een TT waardoor mensen gaan discussiëren en dat is goed.quote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Mensen hebben enorm lang moeten knokken om SC in ONZ weer voor elkaar te krijgen. Is dit het nu, dat System of a Downsyndrome? Ik vind het eigenlijk net zo interessant als ZUU. Succes en veel plezier allemaal.
Pardon?quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef justmattie het volgende:
Gelukkig heb ik geen Fok!kers op hyves
Ik doelde op doorsnee Fok!kers, daar hoor jij niet bijquote:
Prachtige reddingquote:Op maandag 7 september 2009 22:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik doelde op doorsnee Fok!kers, daar hoor jij niet bij
Discussies? Hier?quote:Op maandag 7 september 2009 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
That hurts![]()
[..]
Er is al veel deeltjes geroepen dat de SC meer moest zijn dan een uitgebreid MSN gesprek. Bijvoorbeeld door er een leuke TT en OP aan toe te voegen. Maar geen nummers en geen incrowd OP. Nu is er een TT waardoor mensen gaan discussiëren en dat is goed.
Deze TT is alleen bij dit deel en ik vind je gejank eigenlijk nergens op slaan. Topic is zo vol en dan is het volgende deeltje er weer. Met een beetje pech weer met een nietszeggende TT en OP
Hij was van korte duurquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Hopelijk wel ja!
Leuke kinderen hoor, maar ze vreten energie
Hoor jij niet in bed te liggen?quote:
Lig ik ook, ik kan niet slapenquote:Op maandag 7 september 2009 22:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoor jij niet in bed te liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
quote:Op maandag 7 september 2009 22:57 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Lig ik ook, ik kan niet slapenLaptop is kut, ik kan nooit normaal tikken op zo'n dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toetsenbord + muis
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Het went, ik kan nou zelfs al shooters spelen met het touchpadquote:Op maandag 7 september 2009 23:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Laptop is kut, ik kan nooit normaal tikken op zo'n dingToetsenbord + muis
Elke keer als ik bv de shift indruk ram ik op de caps waardoor ik weer behoorlijk frustie wordtquote:Op maandag 7 september 2009 23:05 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Het went, ik kan nou zelfs al shooters spelen met het touchpad
Je mist dan ook users die meer dan één zin uit zijn of haar toetsenbord weet te kloppen. Die users zijn nu net diegene die ONZ inmiddels verlaten hebben.quote:Op maandag 7 september 2009 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was van korte duur![]()
Zou toch leuk zijn als het minder twitterachtig werd hier (en ja ik doe daar zelf ook aan mee)
Goh, ik vind dat nou het leuke van ONZ, je kunt gewoon wat minder serieus doen. Ik ben ook heus wel in staat verhalen van meerdere alineas te produceren, maar als ik diepgaande discussies wil ga ik wel naar GC, waar is ONZ anders voor? Ik zie in ONZ een hoop kwaliteitsusers die in 1 of 2 zinnen precies kunnen uitdrukken wat ze bedoelen, op zon humoristische manier dat je er gewoon echt om moet lachen. Dat is waar ONZ voor gemaakt is, diepgaande discussies kun je IMHO in GC kwijt.quote:Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je mist dan ook users die meer dan één zin uit zijn of haar toetsenbord weet te kloppen. Die users zijn nu net diegene die ONZ inmiddels verlaten hebben.
Plus het feit dat je grappige reactie's in 1 zin zet, anders wordt het te langdradig en is de opmerking niet leuk meer. De meeste ONZ topics gaan over bier, tieten, friet en patat. Met hier en daar een painttopic. Wat vallen daar nou voor monsterachtige zinnen te gebruiken?quote:Op maandag 7 september 2009 23:20 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Goh, ik vind dat nou het leuke van ONZ, je kunt gewoon wat minder serieus doen. Ik ben ook heus wel in staat verhalen van meerdere alineas te produceren, maar als ik diepgaande discussies wil ga ik wel naar GC, waar is ONZ anders voor? Ik zie in ONZ een hoop kwaliteitsusers die in 1 of 2 zinnen precies kunnen uitdrukken wat ze bedoelen, op zon humoristische manier dat je er gewoon echt om moet lachen. Dat is waar ONZ voor gemaakt is, diepgaande discussies kun je IMHO in GC kwijt.
Inderdaad, de rest van Fok! is al serieus genoeg, hier hoeft dat dan toch juist niet?quote:Op maandag 7 september 2009 23:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Plus het feit dat je grappige reactie's in 1 zin zet, anders wordt het te langdradig en is de opmerking niet leuk meer. De meeste ONZ topics gaan over bier, tieten, friet en patat. Met hier en daar een painttopic. Wat vallen daar nou voor monsterachtige zinnen te gebruiken?
Gedeeltelijk mee eens. Ik vind dingen als 'brb, ff poepen' ook achterlijk inderdaad, maar 'kut, ik moet weer werken morgen' moeten kunnen,quote:Op maandag 7 september 2009 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
Het ging hier over de SC hè? Een plaats die ruimte biedt aan zij die er behoefte aan hebben om gewoon wat te praten met elkaar, een discussie te hebben. Jolige oneliners kun je kwijt in andere topics in ONZ. Deze SC gebruikt men om aan te geven dat ze er zijn of juist weer weggaan. Een veredelde Twitter.
quote:Op maandag 7 september 2009 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
Het ging hier over de SC hè? Een plaats die ruimte biedt aan zij die er behoefte aan hebben om gewoon wat te praten met elkaar, een discussie te hebben. Jolige oneliners kun je kwijt in andere topics in ONZ. Deze SC gebruikt men om aan te geven dat ze er zijn of juist weer weggaan. Een veredelde Twitter.
Discussiesitequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:04 schreef -Datdus- het volgende:
Twee derdejaars leerlingen van het ICT-Lyceum op het Friesland College in Leeuwarden zijn een week geschorst, omdat ze met een schoolcomputer hebben geprobeerd discussiesite Fok.nl plat te leggen. Dat heeft een woordvoerder van de school vandaag gezegd.
Volgens Johan Heslinga van Fok.nl was het een 'denial of service attack'. Daarbij wordt een site zo vaak opgevraagd dat hij vertraagd en uiteindelijk zelfs onbereikbaar wordt. De website ontdekte de aanval, omdat de site extreem traag werd. ''Na enig zoeken werd duidelijk wat er aan de hand was en konden we de herkomst herleiden. Toen hebben we contact opgenomen met de systeembeheerder van de school'', aldus Heslinga. Fok.nl heeft geen aanklacht ingediend.
lol falers niet eens een botnet gemaakt
of iig een proxy
Dat vertelde hij gisteren toch al?quote:
Ja inderdaad, stond gister bij ons in de krantquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vertelde hij gisteren toch al?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | (()))())()). (()"````"::= ) )| _ _ ::= ) (()(o)/ (o) ?(/) )(::c ::.( (( \ .__. ;,/(/) ) `.___,'/ (/) | | (/) _.' ,\(/)__ _.-" ` u (/) ". ," ^ \ / | | . `. | | /,' _ `.' _ `.| | || (o) | (o) || | |\ ; /) ( \ `.,___,' `.,__,'/ \ \ | | / \ `; |/ `. / | Y | / ( | / ; / / ; ` . ,'( | \##' \ : Y \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ |
Doe hem in code tagsquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe hem in code tags
edit: oh laat maar
Nou -Datdus-, word je dat?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 | ,,,,:~~~~~~::~~~~~~~~~:~:~::,,:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~=~===~~~~~~~~::::~~:~~~:..,~ ,,,,,~~~~~:,::~~~~~~~~~:::::~:~~:::~~===============++++++======~~~::~~~~~::..,: .,,,,:~~~~:::::~~~~~~~~~::::::::~====+====~~===~======+++?+?++++++==~~~~~:,..:~= ,,,,,~~~~~:::::~~~~~~~~:::::~~================~==++++++????????++?+?++++=.~===== ..,,,:~~~~::,::::~~~:,,.:~~======++++++=+====+==++++++???+?????++++++?+=====++~= ...,,::~~:::,,,,::,..,~~~===++++++++++++==========+++++++++++++++++++++++++=~=+= ...,,:~~=:::,,,,,..,~~~===+=+++++++++==~=~======+==+++++++++?++++++++=I+==++++++ .,,~~=~~~~:,,,,,:,~~===+==+++++++++==~~=======+++=+==++???+++?+++++==+++++=+?=== .:~=======+~,,,,~~=========+++++++=~=====+====+=++=====++????????+++=++??===+++= ~==========:?=:~=+++=====++++++++=~~~=++==+~=====+=+===++?????????+?+==++++==??+ ====~~:~==========~=~====+++++++=~~===~==============+===+??????????++=?I?+++?+= ~~=~~~?+=+========+~=====+++++++~~~====+~~~~~~~~++~======++????III???++=??+=++=+ =~=~~~~~==:=~~~=+=~=~~=++++++++=~====+==~=~~,~=~=+=======++????III???+++==+???++ ~~~~~~~=~=~=====~===:=++?????+==~=~==++~~~~~::~=~=?+=++==+?????IIII??++++==???++ ~~=~~~::~~=~~====~+:==++??+?++==~~==~===~~=~~~====++++===++?IIIIII????+++++++?++ ..:~:~~~~~==~~=+++~~=++?+???++=+=~~=~=~=+===~~=~++++===++???IIIIIII???+????????? .....:,,::~~~~=~==~==++++??++++==~~~~~=~~~~==~=~========+????????????++??IIIIII? .....,::,~~~==~~~~~==+++++++++====~~~~~===~~=+=~~=====+++++++++++++++++????????? .....:~==:~~====~======+++++++====~~~~~~~~~~~~~=~~~==++==++++====+++++????????++ ......:=+=~~~=============+++====~~~~~~~~~~==~====+======+++===+=+++++?????????+ .......,~:~~~=====================~~:~~~~~=~====+=+==========+++++++++++?????+++ .........,~~~~=============++++==~~~~:~~~~~~====+=====~~~~===+++++++++++++??++++ .........,:~~~==============+======~~~::~~~=========~=~~~~~=====++++==++=++++++= ..........:~~=~==================~~~~~=:~~~~~~=====~~~~~~~~~~===+++=+=========== ..........,:~~~================~~~~~~==~::~~~~~==~~~~~~~~~~~~~======+=========== ..........,::~~~~==============~~~~~~~~:.:~~~~~===~~~:.::~~~~~~============~===~ ..........,::~~~~~~~=======~~~~~~~~:::,,,,:~~~~=~~~~~:,,,:::~~~~~~=~===~~==~=~~~ ..........,,:~:~~~~~=~~~~~~~~~~~~~~:,,,,,::::~~~~~~~~:,,,,,,:~::~~~~~~~~~~~~~~~: ...........,::~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~:,,,,,,::~~:~~~~~~~,,,,,,,,:::::~~~~~:~~~~~~:~ ...........,,:~~:~~~~~~~~~~~~~~~~:,..,,,,::~~~~~~~~~~,:,,,,,,,,::::~:~~~~~~~~~~~ ..........,,,::::~~~~~~:~~~:~~::,,,,,,,,,:~~,~~~=~~~~,::::,,,,,,,:,::~~~:~:~~~~~ ............,,:::~~~~~~:~~:::~::,.,......~~~~=~~~~~~~,,,,,,,,,,,,.,::::::::~:~~: .............,:::::~~::~::::::,,,,,......::~~=~~~=~~~,,,,,,,,,,.....,::::::::~~: :,............,::::::::::::::,,,,,,......~~~~~~~~~~~~,,,,,,,,,,,,,....,,,,,::::: ==~=......,...,,:::::,::::::,,.,,,:......:~~~~~~~~~~~,,,,,,,,,,,,,,,......,.,::: |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij praat over chickies hosselenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon vraagt zich af of er zoiets bestaan als een "ubercoole nerd".
Je weet wel zo'n gigantsche nerd die denkt dat hij met zijn computergepraat chickies kan hosselen (ja zo zei mijn zoon dat echt)
11quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hij praat over chickies hosselenHoe oud is ie ?
Lepelquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:52 schreef -Datdus- het volgende:
orek orek orek soep eet je met een..
steek je haar in de fik, film het en upload het op youtubequote:
gut ooh gut wat een drama zeg meid, overleef je het wel? al die ellendequote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef Powerkiwi het volgende:
Pff, wat een kutdag vandaag op school zeg!
Had dus voor de vakantie gehoord in welke klas ik zou komen, maar ging vrij snel. Leek me wel een chille klas.
Gisteren bij het rooster ophalen heb ik mn klas niet echt gezien.
Nou kom ik dus op school vandaag, blijkt dat al m'n vrienden enzo allemaal in die andere gymnasiumklas zitten, en ik zit nou met allemaal nerds en fopnegers
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
gut ooh gut wat een drama zeg meid, overleef je het wel? al die ellende
whehehe pwned wie unne noobquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:17 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Nou moet ik die 14 km heul alleen fietsen
Pff, je zit niet in klb hoorquote:
goed dat je het even zegt ik dacht namelijk dat de ONZ SC in KLB wasquote:
Het is toch ook allemaal maar weer wat hè.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:11 schreef Powerkiwi het volgende:
Pff, wat een kutdag vandaag op school zeg!
Had dus voor de vakantie gehoord in welke klas ik zou komen, maar ging vrij snel. Leek me wel een chille klas.
Gisteren bij het rooster ophalen heb ik mn klas niet echt gezien.
Nou kom ik dus op school vandaag, blijkt dat al m'n vrienden enzo allemaal in die andere gymnasiumklas zitten, en ik zit nou met allemaal nerds en fopnegers
"Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor"quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed dat je het even zegt ik dacht namelijk dat de ONZ SC in KLB was
Je doet niet liefquote:
zeik nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:43 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Je doet niet lief
dus ik word niet vrolijk
ziekquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
PeZu waar ben jij al die tijd geweest?
Mexflu?quote:
quote:
nu niks meerquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:50 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Mexflu?
GA DAN WEG, IK WIL HET NIET OOK KRIJGEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dankjequote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
kuche, kuche, hatsjie, recht in je gezicht
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu weer helemaal beter?bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah in drachten is een man opgepakt die katten had verdronken. Krijg ik net de foto te zien van 3 verdronken katten![]()
Nu ben ik verdrietig
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
bijna
Wat had/heb je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzorging nodig?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jij wil die foto ook zien he?quote:
beknelde zenuw in mijn onderrug en daarna flink nasleep van gehadquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat had/heb je dan?
Verzorging nodig?
*troost*quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah in drachten is een man opgepakt die katten had verdronken. Krijg ik net de foto te zien van 3 verdronken katten![]()
Nu ben ik verdrietig
Jij zat toch ook al thuis met rugklachten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
beknelde zenuw in mijn onderrug en daarna flink nasleep van gehad
Dank jequote:
M'n zusje is ziek aan het worden en haar halve klas is al ziek.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:54 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Dankje
Lijkt me best vet om mexicaanse griep te hebben, kun je aan je kleinkinderen vertellen
Vriend van me is vandaag ziek naar huis gegaan met die symptomen.
Ik welquote:
Nou en, wees blij dat je het niet in de vakantie kreeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
M'n zusje is ziek aan het worden en haar halve klas is al ziek.
Ik ga dood.
dat was over maar er schoot een zenuw klemquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zat toch ook al thuis met rugklachten?
Operatie voor gehad?
[..]
Dank je
Dat is waar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:00 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Nou en, wees blij dat je het niet in de vakantie kreeg.
Echt waar? Ik heb jou niet op msn he?quote:
Van 2 kwaden blablaquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was over maar er schoot een zenuw klem
nope zenuw is er vanzelf uit gesprongen maar daarmee ook gelijk mijn oude klachten weer terug
Neequote:Op dinsdag 8 september 2009 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt waar? Ik heb jou niet op msn he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of doe maar niet.
sick.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:07 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
NeeEen groene pagina met tekst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of doe maar niet.
sick.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Naar de kermis. En ik ga eerst naar bedquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Je hebt een hot date? Vertel! Blind date? Ga je bowlen?
En uiteraard als de date is geweest willen we ook een uitgebreid verslag!
Dat begint al goed dan. Maar ik moet toegeven, zo'n vrachtschip zie je echt niet aankomen.quote:SYDNEY - De Australische Jessica Watson (16), die net als de Nederlandse Laura Dekker (13) als jongste zeilster solo om de wereld wil varen, is woensdag binnen 24 uur na vertrek richting startpunt Sydney tegen een vrachtschip gebotst. Dat meldden Australische media.
De zeilster wil het record van de 17-jarige Brit Mike Perham verbeteren, om solo, non-stop en zonder hulp de wereldzeeën te bevaren.
Ze vertrok dinsdag na meer dan een jaar voorbereiding vanaf de Australische Sunshine Coast ten noorden van de stad Brisbane om in tien dagen naar Sydney te zeilen.
Maar onze Laura denkt dat zij het wel kan en er aan toe is.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat begint al goed dan. Maar ik moet toegeven, zo'n vrachtschip zie je echt niet aankomen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 07:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat begint al goed dan. Maar ik moet toegeven, zo'n vrachtschip zie je echt niet aankomen.
Mamma wil ;t niet meer, en denkt dat het vaderfiguur wil dat Laura gaat, meer dan Laura zelf.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar onze Laura denkt dat zij het wel kan en er aan toe is.
Ik vind het belachelijk dat die ouders dat kind ook gewoon willen laten gaan
Volgens mij zijn die ouders gescheiden en woont ze bij d'r pa, die wil op deze manier natuurlijk de pubertijd "omzeilen"... Rare lui hoor, ik hoop echt dat het hun compleet onmogelijk gemaakt wordt om dat 13 jarige kind de aarde te laten rond zeilen...quote:Op woensdag 9 september 2009 07:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar onze Laura denkt dat zij het wel kan en er aan toe is.
Ik vind het belachelijk dat die ouders dat kind ook gewoon willen laten gaan
Typisch voorbeeld van hoe de ouders hun kroost tegenwoordig opvoeden. Toen wij 13 waren moesten we nog gewoon voor donker thuis zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die ouders gescheiden en woont ze bij d'r pa, die wil op deze manier natuurlijk de pubertijd "omzeilen"... Rare lui hoor, ik hoop echt dat het hun compleet onmogelijk gemaakt wordt om dat 13 jarige kind de aarde te laten rond zeilen...
Ze gaat ook niet meer, want de moeder wil het niet meer hebben. (:quote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die ouders gescheiden en woont ze bij d'r pa, die wil op deze manier natuurlijk de pubertijd "omzeilen"... Rare lui hoor, ik hoop echt dat het hun compleet onmogelijk gemaakt wordt om dat 13 jarige kind de aarde te laten rond zeilen...
Vroeger was alles inderdaad veel beter! Het is nog maar een paar generaties geleden dat 13jarige meisjes al haast getrouwd waren! De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van hoe de ouders hun kroost tegenwoordig opvoeden. Toen wij 13 waren moesten we nog gewoon voor donker thuis zijn
Voor het donker? Klokslag 9 uur!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van hoe de ouders hun kroost tegenwoordig opvoeden. Toen wij 13 waren moesten we nog gewoon voor donker thuis zijn
En met 16 gingen we op stap, moest je 1 uur thuis zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor het donker? Klokslag 9 uur!
Met 14 op stap, 11 uur thuis.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
En met 16 gingen we op stap, moest je 1 uur thuis zijn![]()
rulerquote:Op woensdag 9 september 2009 14:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Erwin
ik was net even scooby doo kijken op boomerang
Nee, ik ga eigenlijk nooit uit in Purmerend... als ik al uit ga (en dat kan helaas niet vaak) dan is dat vaak in Zaandam of Amsterdam...quote:Op woensdag 9 september 2009 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
Zeg Erwin, jij ziet er uit als een rocker, kom jij wel eens in Satisfaction?
Ze hebben hertog jan daar ;-) En binnen roken na 2 uurquote:Op woensdag 9 september 2009 14:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, ik ga eigenlijk nooit uit in Purmerend... als ik al uit ga (en dat kan helaas niet vaak) dan is dat vaak in Zaandam of Amsterdam...
Maar de optie bestaat altijd natuurlijk...![]()
* 8108139dpths wil toch wat vaker uit gaan...![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze hebben hertog jan daar ;-) En binnen roken na 2 uur
Scooby doo is awesome.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Erwin
ik was net even scooby doo kijken op boomerang
Hertog Jan.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze hebben hertog jan daar ;-) En binnen roken na 2 uur
Nou, toen ik 13 was hing ik ook al in de kroeg en mocht ik na het donker thuiskomen, maar toen kon je ook nog wel redelijk veilig 's nachts op de fiets zitten (dat is nu imho ook wel anders). Maar een kroeg in of in je eentje op een bootje de wereld rond, dat zijn toch 2 heel verschillende dingenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lieve lieve kuukeltje van me!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben weer aan het werk snoepies, kom vanavond nog wel even langs
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve lieve kuukeltje van me!Wat fijn dat jij er bent om me te verblijden met je groene teddybeer
![]()
Graag gedaan ZwolleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Nee niet echt. Dus doeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Hangt er ook vanaf waar je bent he, als ik uit de kroeg in Sneek kom moet ik nog 5 km fietsen, maar nooit problemen ofzo, als ik in Leeuwarden rondloop, proberen negers me ;s middags al achter een raam te krijgen.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, toen ik 13 was hing ik ook al in de kroeg en mocht ik na het donker thuiskomen, maar toen kon je ook nog wel redelijk veilig 's nachts op de fiets zitten (dat is nu imho ook wel anders). Maar een kroeg in of in je eentje op een bootje de wereld rond, dat zijn toch 2 heel verschillende dingen
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee niet echt. Dus doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:23 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Graag gedaan Zwolle
Ik word ook heel blij van je groene teddybeer hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jij bent toch die piraat?quote:
Kijk, daar krijg ik dus weer een warm gevoel vanquote:Op woensdag 9 september 2009 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik word ook heel blij van je groene teddybeer hoor.
quote:
It makes you happy in pants?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kijk, daar krijg ik dus weer een warm gevoel van
Ookquote:Op woensdag 9 september 2009 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
It makes you happy in pants?
quote:
quote:
Omdat ik dacht je daar wel eens gezien te hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
... maar ik rook niet.![]()
Maar vanwaar de vraag?
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat ik dacht je daar wel eens gezien te hebben
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Captain Morgan!
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:07 schreef Trevland het volgende:
Eindelijk ben ik weer thuisen nu:
Gebak
[ afbeelding ]
Drank
[ afbeelding ]
en wilde dames
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jarigquote:Op woensdag 9 september 2009 16:07 schreef Trevland het volgende:
Gebak
[ afbeelding ]
Drank
[ afbeelding ]
en wilde dames
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Marsupilami is zo geweldigquote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en mochten jullie denken, dat gele ken ik ergens van, inderdaad. Marsupalami.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:07 schreef Trevland het volgende:
Gebak
[ afbeelding ]
Drank
[ afbeelding ]
en wilde dames
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nee, nee, neeee moet nog werkenquote:
Ik wil ook een marsupilami knuffel.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Marsupilami is zo geweldig![]()
[ afbeelding ]
Yordi heeft er ook een grote knuffel van met een staart van een meter of 4
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, nee, neeee moet nog werken
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Marsupilami is zo geweldig![]()
[ afbeelding ]
Yordi heeft er ook een grote knuffel van met een staart van een meter of 4
Fijne avond jongen, ik hou die damesch wel bezig terwijl jij je cadeau's uitpaktquote:Op woensdag 9 september 2009 16:07 schreef Trevland het volgende:
Gebak
[ afbeelding ]
Drank
[ afbeelding ]
en wilde dames
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
Say what?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fijne avond jongen, ik hou die damesch wel bezig terwijl jij je cadeau's uitpakt
Dat ik je wel bezig hou als Trev zijn cadeau's aan het uitpakken is.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat ik je wel bezig hou als Trev zijn cadeau's aan het uitpakken is.
quote:
Denk je echt dat je goed genoeg bent om mij bezig te houden? ;pquote:Op woensdag 9 september 2009 16:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fijne avond jongen, ik hou die damesch wel bezig terwijl jij je cadeau's uitpakt
Prachtige redding schatquote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat ik je wel bezig hou als Trev zijn cadeau's aan het uitpakken is.
Ik heb het donkergrijze vermoeden dat jij niet mee telt. Jij zit elke keer ONDER het bed.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk je echt dat je goed genoeg bent om mij bezig te houden? ;p
Ja tot EZ weg gaat dan komt ze op het bedquote:Op woensdag 9 september 2009 17:14 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik heb het donkergrijze vermoeden dat jij niet mee telt. Jij zit elke keer ONDER het bed.
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk je echt dat je goed genoeg bent om mij bezig te houden? ;p
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja tot EZ weg gaat dan komt ze op het bed![]()
hihi ik zei komen![]()
Fixedquote:Op woensdag 9 september 2009 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja tot Huppel weg gaat dan komt ze op het bed![]()
hihi ik zei komen![]()
Ik moest gniffelenquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen![]()
En nu ga ik naar de sportschool
Achter je pc zitten is toch al sportschool?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen![]()
En nu ga ik naar de sportschool
Ez is een beetje onzeker, en wil geen trio met Huppel en mij. Hij denkt dat hij niet mans genoeg is voor ons tweeen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:14 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik heb het donkergrijze vermoeden dat jij niet mee telt. Jij zit elke keer ONDER het bed.
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez is een beetje onzeker, en wil geen trio met Huppel en mij. Hij denkt dat hij niet mans genoeg is voor ons tweeen.
Ik ben eerder bang voor huppel, dan onzeker of niet mans genoeg zijn. Kom maar opquote:Op woensdag 9 september 2009 17:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez is een beetje onzeker, en wil geen trio met Huppel en mij. Hij denkt dat hij niet mans genoeg is voor ons tweeen.
Alleen voor huppel kom ik onder het bed uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang voor huppel, dan onzeker of niet mans genoeg zijn. Kom maar op
Dan zie ik geen probleem.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen voor huppel kom ik onder het bed uit.
Ik wel, als jij er bij bent.quote:
Zo uit ik mijn liefde voor Bart.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo uit ik mijn liefde voor Bart.
Ik hou ook van jou.quote:
hoe lang speel je al gitaar?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef Powerkiwi het volgende:
Hoi allemaal.
Straks weer voor het eerst sinds 9 weken gitaarles
M'n snaren zijn verroest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |