Je doet niet liefquote:
zeik nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:43 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Je doet niet lief
dus ik word niet vrolijk
ziekquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
PeZu waar ben jij al die tijd geweest?
Mexflu?quote:
quote:
nu niks meerquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:50 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Mexflu?
GA DAN WEG, IK WIL HET NIET OOK KRIJGEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dankjequote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
kuche, kuche, hatsjie, recht in je gezicht
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu weer helemaal beter?bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah in drachten is een man opgepakt die katten had verdronken. Krijg ik net de foto te zien van 3 verdronken katten![]()
Nu ben ik verdrietig
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
bijna
Wat had/heb je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzorging nodig?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jij wil die foto ook zien he?quote:
beknelde zenuw in mijn onderrug en daarna flink nasleep van gehadquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat had/heb je dan?
Verzorging nodig?
*troost*quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah in drachten is een man opgepakt die katten had verdronken. Krijg ik net de foto te zien van 3 verdronken katten![]()
Nu ben ik verdrietig
Jij zat toch ook al thuis met rugklachten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
beknelde zenuw in mijn onderrug en daarna flink nasleep van gehad
Dank jequote:
M'n zusje is ziek aan het worden en haar halve klas is al ziek.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:54 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Dankje
Lijkt me best vet om mexicaanse griep te hebben, kun je aan je kleinkinderen vertellen
Vriend van me is vandaag ziek naar huis gegaan met die symptomen.
Ik welquote:
Nou en, wees blij dat je het niet in de vakantie kreeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
M'n zusje is ziek aan het worden en haar halve klas is al ziek.
Ik ga dood.
dat was over maar er schoot een zenuw klemquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zat toch ook al thuis met rugklachten?
Operatie voor gehad?
[..]
Dank je
Dat is waar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:00 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Nou en, wees blij dat je het niet in de vakantie kreeg.
Echt waar? Ik heb jou niet op msn he?quote:
Van 2 kwaden blablaquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was over maar er schoot een zenuw klem
nope zenuw is er vanzelf uit gesprongen maar daarmee ook gelijk mijn oude klachten weer terug
Neequote:Op dinsdag 8 september 2009 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt waar? Ik heb jou niet op msn he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of doe maar niet.
sick.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |