Dat staat er heul niet.quote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Mensen hebben enorm lang moeten knokken om SC in ONZ weer voor elkaar te krijgen. Is dit het nu, dat System of a Downsyndrome? Ik vind het eigenlijk net zo interessant als ZUU. Succes en veel plezier allemaal.
quote:Op maandag 7 september 2009 21:14 schreef -Datdus- het volgende:
Huppel je bent onze BrEezAhh van het topic
Er is al veel deeltjes geroepen dat de SC meer moest zijn dan een uitgebreid MSN gesprek. Bijvoorbeeld door er een leuke TT en OP aan toe te voegen. Maar geen nummers en geen incrowd OP. Nu is er een TT waardoor mensen gaan discussiëren en dat is goed.quote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Mensen hebben enorm lang moeten knokken om SC in ONZ weer voor elkaar te krijgen. Is dit het nu, dat System of a Downsyndrome? Ik vind het eigenlijk net zo interessant als ZUU. Succes en veel plezier allemaal.
Pardon?quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef justmattie het volgende:
Gelukkig heb ik geen Fok!kers op hyves
Ik doelde op doorsnee Fok!kers, daar hoor jij niet bijquote:
Prachtige reddingquote:Op maandag 7 september 2009 22:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik doelde op doorsnee Fok!kers, daar hoor jij niet bij
Discussies? Hier?quote:Op maandag 7 september 2009 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
That hurts![]()
[..]
Er is al veel deeltjes geroepen dat de SC meer moest zijn dan een uitgebreid MSN gesprek. Bijvoorbeeld door er een leuke TT en OP aan toe te voegen. Maar geen nummers en geen incrowd OP. Nu is er een TT waardoor mensen gaan discussiëren en dat is goed.
Deze TT is alleen bij dit deel en ik vind je gejank eigenlijk nergens op slaan. Topic is zo vol en dan is het volgende deeltje er weer. Met een beetje pech weer met een nietszeggende TT en OP
Hij was van korte duurquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Hopelijk wel ja!
Leuke kinderen hoor, maar ze vreten energie
Hoor jij niet in bed te liggen?quote:
Lig ik ook, ik kan niet slapenquote:Op maandag 7 september 2009 22:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoor jij niet in bed te liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
quote:Op maandag 7 september 2009 22:57 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Lig ik ook, ik kan niet slapenLaptop is kut, ik kan nooit normaal tikken op zo'n dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toetsenbord + muis
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Het went, ik kan nou zelfs al shooters spelen met het touchpadquote:Op maandag 7 september 2009 23:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Laptop is kut, ik kan nooit normaal tikken op zo'n dingToetsenbord + muis
Elke keer als ik bv de shift indruk ram ik op de caps waardoor ik weer behoorlijk frustie wordtquote:Op maandag 7 september 2009 23:05 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Het went, ik kan nou zelfs al shooters spelen met het touchpad
Je mist dan ook users die meer dan één zin uit zijn of haar toetsenbord weet te kloppen. Die users zijn nu net diegene die ONZ inmiddels verlaten hebben.quote:Op maandag 7 september 2009 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was van korte duur![]()
Zou toch leuk zijn als het minder twitterachtig werd hier (en ja ik doe daar zelf ook aan mee)
Goh, ik vind dat nou het leuke van ONZ, je kunt gewoon wat minder serieus doen. Ik ben ook heus wel in staat verhalen van meerdere alineas te produceren, maar als ik diepgaande discussies wil ga ik wel naar GC, waar is ONZ anders voor? Ik zie in ONZ een hoop kwaliteitsusers die in 1 of 2 zinnen precies kunnen uitdrukken wat ze bedoelen, op zon humoristische manier dat je er gewoon echt om moet lachen. Dat is waar ONZ voor gemaakt is, diepgaande discussies kun je IMHO in GC kwijt.quote:Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je mist dan ook users die meer dan één zin uit zijn of haar toetsenbord weet te kloppen. Die users zijn nu net diegene die ONZ inmiddels verlaten hebben.
Plus het feit dat je grappige reactie's in 1 zin zet, anders wordt het te langdradig en is de opmerking niet leuk meer. De meeste ONZ topics gaan over bier, tieten, friet en patat. Met hier en daar een painttopic. Wat vallen daar nou voor monsterachtige zinnen te gebruiken?quote:Op maandag 7 september 2009 23:20 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Goh, ik vind dat nou het leuke van ONZ, je kunt gewoon wat minder serieus doen. Ik ben ook heus wel in staat verhalen van meerdere alineas te produceren, maar als ik diepgaande discussies wil ga ik wel naar GC, waar is ONZ anders voor? Ik zie in ONZ een hoop kwaliteitsusers die in 1 of 2 zinnen precies kunnen uitdrukken wat ze bedoelen, op zon humoristische manier dat je er gewoon echt om moet lachen. Dat is waar ONZ voor gemaakt is, diepgaande discussies kun je IMHO in GC kwijt.
Inderdaad, de rest van Fok! is al serieus genoeg, hier hoeft dat dan toch juist niet?quote:Op maandag 7 september 2009 23:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Plus het feit dat je grappige reactie's in 1 zin zet, anders wordt het te langdradig en is de opmerking niet leuk meer. De meeste ONZ topics gaan over bier, tieten, friet en patat. Met hier en daar een painttopic. Wat vallen daar nou voor monsterachtige zinnen te gebruiken?
Gedeeltelijk mee eens. Ik vind dingen als 'brb, ff poepen' ook achterlijk inderdaad, maar 'kut, ik moet weer werken morgen' moeten kunnen,quote:Op maandag 7 september 2009 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
Het ging hier over de SC hè? Een plaats die ruimte biedt aan zij die er behoefte aan hebben om gewoon wat te praten met elkaar, een discussie te hebben. Jolige oneliners kun je kwijt in andere topics in ONZ. Deze SC gebruikt men om aan te geven dat ze er zijn of juist weer weggaan. Een veredelde Twitter.
quote:Op maandag 7 september 2009 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
Het ging hier over de SC hč? Een plaats die ruimte biedt aan zij die er behoefte aan hebben om gewoon wat te praten met elkaar, een discussie te hebben. Jolige oneliners kun je kwijt in andere topics in ONZ. Deze SC gebruikt men om aan te geven dat ze er zijn of juist weer weggaan. Een veredelde Twitter.
Discussiesitequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:04 schreef -Datdus- het volgende:
Twee derdejaars leerlingen van het ICT-Lyceum op het Friesland College in Leeuwarden zijn een week geschorst, omdat ze met een schoolcomputer hebben geprobeerd discussiesite Fok.nl plat te leggen. Dat heeft een woordvoerder van de school vandaag gezegd.
Volgens Johan Heslinga van Fok.nl was het een 'denial of service attack'. Daarbij wordt een site zo vaak opgevraagd dat hij vertraagd en uiteindelijk zelfs onbereikbaar wordt. De website ontdekte de aanval, omdat de site extreem traag werd. ''Na enig zoeken werd duidelijk wat er aan de hand was en konden we de herkomst herleiden. Toen hebben we contact opgenomen met de systeembeheerder van de school'', aldus Heslinga. Fok.nl heeft geen aanklacht ingediend.
lol falers niet eens een botnet gemaakt
of iig een proxy
Dat vertelde hij gisteren toch al?quote:
Ja inderdaad, stond gister bij ons in de krantquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vertelde hij gisteren toch al?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | (()))())()). (()"````"::= ) )| _ _ ::= ) (()(o)/ (o) ?(/) )(::c ::.( (( \ .__. ;,/(/) ) `.___,'/ (/) | | (/) _.' ,\(/)__ _.-" ` u (/) ". ," ^ \ / | | . `. | | /,' _ `.' _ `.| | || (o) | (o) || | |\ ; /) ( \ `.,___,' `.,__,'/ \ \ | | / \ `; |/ `. / | Y | / ( | / ; / / ; ` . ,'( | \##' \ : Y \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ |
Doe hem in code tagsquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe hem in code tags
edit: oh laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |