Middagquote:Op woensdag 9 september 2009 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
C0nd0r!![]()
Heb je al een baantje voor me geregeld?![]()
En dankzij jou doet m'n toetsenbord niet meer gek!
Marijke!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Middag DW!![]()
Hoe is het met jou?
Is er een SC dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
als deze opslot gaan we gewoon in de SC verder![]()
![]()
ONZ SC #System of a Downquote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is er een SC dan?waarwaarwaar?
Zie punt 1, bevriend zijn met mensen in de goede kringen. =Dquote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Betalen om te zien hoe mods over mij denken?![]()
![]()
![]()
Dan kom ik daar ook voor in aanmerkingquote:Op woensdag 9 september 2009 12:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Serieus? Whehe hoe krijg je dat voor elkaar?
Daar zou een award voor moeten zijn ofzo! Held
Hahaha, ik hoop voor jou dat je dan een bazin hebtquote:Op woensdag 9 september 2009 12:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Middag![]()
Ik lig nu onder de baas zijn bureau voor je
Dan weet ik je te vindenquote:En houden zoAls je nog is wat hebt..
Fijn dat je keel weer wat meewerkt!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Marijke!
Ugh, met m;n keel gaat ;t beter, met de rest alleen maar slechter. Hoe gaat het met jou dan?
Dankquote:Op woensdag 9 september 2009 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev![]()
Gefeli met je verjaardag!
![]()
Nog leuke cadeautjes gehad?
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maak je er toch zelf eentje over je beessies in F&F![]()
DWquote:Op woensdag 9 september 2009 12:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie punt 1, bevriend zijn met mensen in de goede kringen. =D
Dankje!quote:
Had het gelezen! Dat was echt zooooo sip!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank
heb een naam topic gekregen die alleen door een of andere remlof te vroeg was dicht gegooid.
Link: Feliciteer hem hier!; Trevland verjaardagstopic *O*
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha, ik hoop voor jou dat je dan een bazin hebt![]()
[..]
Dan open ik em wel voor je, jouw beessies zijn zo GE-WEL-DIG!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn eigen naamtopic maken
Marijkequote:Op woensdag 9 september 2009 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bartje!![]()
![]()
Hoe is het met de beessies enzo?
en daar gaat het toch omquote:Op woensdag 9 september 2009 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had het gelezen! Dat was echt zooooo sip!
Maar gelukkig kennen wij je allemaal wel!
Kloptquote:Op woensdag 9 september 2009 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan open ik em wel voor je, jouw beessies zijn zo GE-WEL-DIG!![]()
Mooi beestjequote:Op woensdag 9 september 2009 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
Prima, ze leven nog steeds enzo.
Oh, en voor de liefhebbers, ik zou nog een foto van Harry posten, de kleine kameleon:
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ookquote:
Ja inderdaad, ik kan eindelijk weer eten, drinken en roken.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat je keel weer wat meewerkt!jammer van de rest..
Is er iets specifieks aan de hand?
Hier alles wel redelijk okee. Voel me wel weer wat beter. En heb vooral zin in de vakantie die a.s. vrijdag begint
Ik ben geen mod.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben geen mod.
Maar ga vooral door met mij aanbidden enzo.
Jeuj!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik kan eindelijk weer eten, drinken en roken.
mja, iets met rode vlag enzo.en de ontsteking is ook nog niet helemaal weg.
Oeh, vakantie! Ga je ook nog weg enzo? (:
Da's mooi! En hoe is het met jouzelf?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
Oh, en voor de liefhebbers, ik zou nog een foto van Harry posten, de kleine kameleon:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben geen mod.
Maar ga vooral door met mij aanbidden enzo.
Marsupalami is awesome.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en mochten jullie denken, dat gele ken ik ergens van, inderdaad. Marsupalami.
Hehehe ook prima. Totaal geen klachten eigenlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's mooi! En hoe is het met jouzelf?
Huisdieren lijken op de baasjes hèquote:
Klopt, alleen als knuffel wel schijtirritant met die lange staart van hemquote:
denk dat ik toch liever het huis dier heb dan de baasquote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huisdieren lijken op de baasjes hè
Ja, maar dan als knuffelquote:
Ja idd.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj!Da's echt fijn dat dat weer een beetje lukt!
Ah, ja, daar wordt ik ook altijd wat anders van enzo... en balen dat de ontsteking nog steeds niet weg is, hoe lang loop je daar nu al mee?
Jah, ik ga nog met Remco (dat ex-vriendje) op vakantie naar Duitsland, lekker rond toeren
Toe maar, ga maar door. ;pquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
denk dat ik toch liever het huis dier heb dan de baas
....Sinds wanneer ben jij een kameleon?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huisdieren lijken op de baasjes hè
Blech.... wordt je wel een beetje vertroeteld dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja idd.Wel een voordeel van niet kunnen eten; ik ben 3 kg afgevallen.
![]()
Mja is min he. En mijn rug is dood op het moment.
Vorige week maandag is het eigenlijk begonnen, maar krijg ook geen antibiotica ofzo, moet vanzelf overgaan. ;o Mweh. Duurt te lang. ;p
Ohja, dat wist ik al5 dagen toch? ;p
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt, alleen als knuffel wel schijtirritant met die lange staart van hem
werk zequote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blech.... wordt je wel een beetje vertroeteld dan?
Bijna, van vrijdag tot vrijdag
Ik moet weer aan het werk mensen, spreek jullie later!
Ik hoef helemaal niks meer te doen in ;t huishoudenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
werk zequote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heeft die een lange...quote:Op woensdag 9 september 2009 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, maar dan als knuffel
Google heeft er een plaatje van:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |