Neequote:Op maandag 7 september 2009 20:43 schreef justmattie het volgende:
haha deze gaat dicht EINSZWEIDREI hertgewei
Ik zet hem ff in de OP ok?quote:Op maandag 7 september 2009 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Dienstmededeling!
Dit is een SC, geen verkapte msn/twitter. Dus niet hele pagina's volposten met 'Hoi', 'Ik ben er weer', 'Ik ga naar bed',, 'Ik moet poepen', enz. Zulke postopkrikkers zullen worden genote. Wordt er te veel getwitterd, gaat de SC dicht en niet meer open.
-einde diensmedeling-
Geen idee. Heb jij 'm?quote:Op maandag 7 september 2009 20:45 schreef Powerkiwi het volgende:
He SWJ, tof dat je deze open liet, ik had namelijk niet eens zitten lapohunten.
Waar is de "nodig al je vrienden uit" banner?
Ik ga jou clubje ook niet bezoeken.quote:
Yeah, kijk daar kan ik mee pratenquote:
Ik ben bekend met SOADquote:Op maandag 7 september 2009 20:47 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Yeah, kijk daar kan ik mee praten
Is wel een beetje een mainstream nummer trouwens, je moet Peephole of Prison Song es proberen.
Geachte SWJ, valt deze post ook niet onder het zogenoemde twitteren/spammen/etc?quote:
Ga eens bij de NS werkenquote:Op maandag 7 september 2009 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Dienstmededeling!
Dit is een SC, geen verkapte msn/twitter. Dus niet hele pagina's volposten met 'Hoi', 'Ik ben er weer', 'Ik ga naar bed',, 'Ik moet poepen', enz. Zulke postopkrikkers zullen worden genote. Wordt er te veel getwitterd, gaat de SC dicht en niet meer open.
-einde diensmedeling-
quote:Op maandag 7 september 2009 20:49 schreef -Datdus- het volgende:
boemboemboemboemmmmm![]()
![]()
http://player.fear.fm/harder/
huppelmuts..quote:Op maandag 7 september 2009 20:49 schreef UncleErnie het volgende:
Hoi. Welke breezer komen we in dit topic mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |