Nee, ik ga eigenlijk nooit uit in Purmerend... als ik al uit ga (en dat kan helaas niet vaak) dan is dat vaak in Zaandam of Amsterdam...quote:Op woensdag 9 september 2009 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
Zeg Erwin, jij ziet er uit als een rocker, kom jij wel eens in Satisfaction?
Ze hebben hertog jan daar ;-) En binnen roken na 2 uurquote:Op woensdag 9 september 2009 14:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, ik ga eigenlijk nooit uit in Purmerend... als ik al uit ga (en dat kan helaas niet vaak) dan is dat vaak in Zaandam of Amsterdam...
Maar de optie bestaat altijd natuurlijk...![]()
* 8108139dpths wil toch wat vaker uit gaan...![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze hebben hertog jan daar ;-) En binnen roken na 2 uur
Scooby doo is awesome.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Erwin
ik was net even scooby doo kijken op boomerang
Hertog Jan.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze hebben hertog jan daar ;-) En binnen roken na 2 uur
Nou, toen ik 13 was hing ik ook al in de kroeg en mocht ik na het donker thuiskomen, maar toen kon je ook nog wel redelijk veilig 's nachts op de fiets zitten (dat is nu imho ook wel anders). Maar een kroeg in of in je eentje op een bootje de wereld rond, dat zijn toch 2 heel verschillende dingenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van hoe de ouders hun kroost tegenwoordig opvoeden. Toen wij 13 waren moesten we nog gewoon voor donker thuis zijn
Lieve lieve kuukeltje van me!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben weer aan het werk snoepies, kom vanavond nog wel even langs
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve lieve kuukeltje van me!Wat fijn dat jij er bent om me te verblijden met je groene teddybeer
![]()
Graag gedaan ZwolleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Nee niet echt. Dus doeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Hangt er ook vanaf waar je bent he, als ik uit de kroeg in Sneek kom moet ik nog 5 km fietsen, maar nooit problemen ofzo, als ik in Leeuwarden rondloop, proberen negers me ;s middags al achter een raam te krijgen.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, toen ik 13 was hing ik ook al in de kroeg en mocht ik na het donker thuiskomen, maar toen kon je ook nog wel redelijk veilig 's nachts op de fiets zitten (dat is nu imho ook wel anders). Maar een kroeg in of in je eentje op een bootje de wereld rond, dat zijn toch 2 heel verschillende dingen
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee niet echt. Dus doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:23 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Graag gedaan Zwolle
Ik word ook heel blij van je groene teddybeer hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jij bent toch die piraat?quote:
Kijk, daar krijg ik dus weer een warm gevoel vanquote:Op woensdag 9 september 2009 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik word ook heel blij van je groene teddybeer hoor.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |