quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:07 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
NeeEen groene pagina met tekst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of doe maar niet.
sick.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Naar de kermis. En ik ga eerst naar bedquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Je hebt een hot date? Vertel! Blind date? Ga je bowlen?
En uiteraard als de date is geweest willen we ook een uitgebreid verslag!
Dat begint al goed dan. Maar ik moet toegeven, zo'n vrachtschip zie je echt niet aankomen.quote:SYDNEY - De Australische Jessica Watson (16), die net als de Nederlandse Laura Dekker (13) als jongste zeilster solo om de wereld wil varen, is woensdag binnen 24 uur na vertrek richting startpunt Sydney tegen een vrachtschip gebotst. Dat meldden Australische media.
De zeilster wil het record van de 17-jarige Brit Mike Perham verbeteren, om solo, non-stop en zonder hulp de wereldzeeën te bevaren.
Ze vertrok dinsdag na meer dan een jaar voorbereiding vanaf de Australische Sunshine Coast ten noorden van de stad Brisbane om in tien dagen naar Sydney te zeilen.
Maar onze Laura denkt dat zij het wel kan en er aan toe is.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat begint al goed dan. Maar ik moet toegeven, zo'n vrachtschip zie je echt niet aankomen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 07:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat begint al goed dan. Maar ik moet toegeven, zo'n vrachtschip zie je echt niet aankomen.
Mamma wil ;t niet meer, en denkt dat het vaderfiguur wil dat Laura gaat, meer dan Laura zelf.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar onze Laura denkt dat zij het wel kan en er aan toe is.
Ik vind het belachelijk dat die ouders dat kind ook gewoon willen laten gaan
Volgens mij zijn die ouders gescheiden en woont ze bij d'r pa, die wil op deze manier natuurlijk de pubertijd "omzeilen"... Rare lui hoor, ik hoop echt dat het hun compleet onmogelijk gemaakt wordt om dat 13 jarige kind de aarde te laten rond zeilen...quote:Op woensdag 9 september 2009 07:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar onze Laura denkt dat zij het wel kan en er aan toe is.
Ik vind het belachelijk dat die ouders dat kind ook gewoon willen laten gaan
Typisch voorbeeld van hoe de ouders hun kroost tegenwoordig opvoeden. Toen wij 13 waren moesten we nog gewoon voor donker thuis zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die ouders gescheiden en woont ze bij d'r pa, die wil op deze manier natuurlijk de pubertijd "omzeilen"... Rare lui hoor, ik hoop echt dat het hun compleet onmogelijk gemaakt wordt om dat 13 jarige kind de aarde te laten rond zeilen...
Ze gaat ook niet meer, want de moeder wil het niet meer hebben. (:quote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die ouders gescheiden en woont ze bij d'r pa, die wil op deze manier natuurlijk de pubertijd "omzeilen"... Rare lui hoor, ik hoop echt dat het hun compleet onmogelijk gemaakt wordt om dat 13 jarige kind de aarde te laten rond zeilen...
Vroeger was alles inderdaad veel beter! Het is nog maar een paar generaties geleden dat 13jarige meisjes al haast getrouwd waren! De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van hoe de ouders hun kroost tegenwoordig opvoeden. Toen wij 13 waren moesten we nog gewoon voor donker thuis zijn
Voor het donker? Klokslag 9 uur!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van hoe de ouders hun kroost tegenwoordig opvoeden. Toen wij 13 waren moesten we nog gewoon voor donker thuis zijn
En met 16 gingen we op stap, moest je 1 uur thuis zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor het donker? Klokslag 9 uur!
Met 14 op stap, 11 uur thuis.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
En met 16 gingen we op stap, moest je 1 uur thuis zijn![]()
rulerquote:Op woensdag 9 september 2009 14:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Erwin
ik was net even scooby doo kijken op boomerang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |