ja hoor:quote:Op maandag 7 september 2009 18:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oei, klinkt heerlijk! Hebbie zo een recept?
Dat moet een grap zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef -Mellow- het volgende:
Pannenkoeken met courgette, spinazie en kikkererwten
Ik zou niet weten waarom, is een prima combinatiequote:
zekerquote:Op woensdag 9 september 2009 20:21 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, is een prima combinatie
Daar ben ik ook aan verslaafdquote:Op woensdag 9 september 2009 22:07 schreef Mirjam het volgende:
had nog een grote zak zonnebloempitten liggen, daar knabbel ik er nu een paar van
jammer dat ze die niet los verkopen. ze verklopen ze wel los, maar dan zijn ze niet zo lekker als die gezouten in hun schilletje vind ik
ach niks mis mee toch? ik vind chicken tonight hawaï ook lekker (met wat toevoegingen)quote:Op donderdag 10 september 2009 15:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Chicken tonight hawai
Wel met verse ui, paprika, sperziebonen, doperwten.
Meestal niet alleen sla hoor, maar ik had nu geen zin om er broccoli bij te eten.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:39 schreef jack4ya het volgende:
Wat eten de meesten van jullie weinig groentes!?
Ja, kleine lepel arachide-olie eroverheen, roeren, op de bakplaat leggen en 25 minuutjes in de ovenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:46 schreef jack4ya het volgende:
Enferma, je hebt denk ik gewoon een makkelijke dag, maar die eigen frietjes zijn dan wel weer top natuurlijk (in de wok/olie?)
Sja, tuurlijk hebben we ook wel makkelijke dagen (gister pizza tijdens het klussen bijv) maar ik mis echt groenten als ik een dag of 1/2 niet eet?
Pasta vind ik to-taal niet interessant, aardappel aleen als het goede/nieuwe/gepofte zijn en (goede) rijst is wel okay. Misschien dat groenten dan ook dat gat een beetje moeten vullen.
Ik ken mensen die nóóit groenten eten of het moet in de afhaal zitten ofzo. Ik kan me er niets bij voorstellen.![]()
Gewoon enkel champignons of heb je er nog iets mee gedaan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:48 schreef Sarabi het volgende:
Als lunch vanmiddag champignons uit de oven
Met philadelphia en wat kruiden erbijquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Gewoon enkel champignons of heb je er nog iets mee gedaan?
't Is het seizoen, toch? Heb je een recept?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:51 schreef DarkElf het volgende:
Daarna ga ik een klein vijgentaartje maken.
Wat een feestmaalquote:Op zondag 13 september 2009 07:44 schreef Riann het volgende:
broodje met gebakken ei omdat ik jarig ben vandaag
Ik wil er wel 2 bakken voor jouquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ooooooooh daar heb ik nu ook zin in.
klinkt lekkerquote:Op maandag 14 september 2009 15:08 schreef -Mellow- het volgende:
Vanavond eet ik met twee vriendinnen en ik maak het hoofdgerecht: lamsstoofpotje met pruimen, en daarbij couscous en gegrilde groentes
Je mag best wat aan mij geven hoor!quote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef Mirjam het volgende:
cheesecake
stuk is eigenlijk wel te groot
sorry, wat is ook alweer een metbal?quote:Op maandag 14 september 2009 20:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hadden stampot hutspot met een laagje kaas en een metbal
Denk dat ze een meatball bedoelt, gehaktbal dusquote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sorry, wat is ook alweer een metbal?
Ik heb vegetarisch gegeten vnv; pinda-banaansoep vooraf, daarna uientaart met kaas, rijst-vruchtensalade en stoofpeertjes, toe pure chocolademousse.
Nee, een metbal bestaat volgens mij echt, ik heb er ook wel eens van gehoord...quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Denk dat ze een meatball bedoelt, gehaktbal dus![]()
ik geloof dat ik niet zo thuis ben in dat soort snacks danquote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Nee, een metbal bestaat volgens mij echt, ik heb er ook wel eens van gehoord...
Het deed mij iig denken aan het rijtje snacks die je lekker ordinair klinken, de picanto, een lihanboutje, de metbal....
Nu de herfst zich aankondigt kan ik niet wachten om dit ook weer vaak te maken! Handig met zo'n thee-ei.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:34 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Stoofpot in wording. Bier, laurier, kruidnagelen en gedroogde chilipeper gaan er zodadelijk bij:
[ afbeelding ]
En dan over een uur of zeven opeten, met geroosterde Roseval-aardappelen!
Oh. Mijn. God.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:39 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
= Een parfait van witte chocolade en Earl Grey-thee. Met erin gestoken brokken pure chocolade met gehakte, gedroogde cranberries. (Pure chocolade vergeten te temperen, daarom beetje dof)
Ah, welnee, zonder goed avondeten stelt een toetje niks voor!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik was zo content met mijn zuurkoolstampot met worst vanavond, maar dat valt nu vies tegen
helaas begint snert eten hier pas echt in de winter maar wat zou ik graag morgen zo'n bord willenquote:
Ik had er zo'n zin in! Hopelijk is er gauw weer boerenkoolquote:Op woensdag 16 september 2009 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helaas begint snert eten hier pas echt in de winter maar wat zou ik graag morgen zo'n bord willen
Dat ziet er goed uit!! Ik heb het een keer zelf geprobeerd te maken en het mislukte totaal!quote:
Wat zitten er voor kruiden bij die Aziatische karbonades?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:58 schreef Zo-is-dat het volgende:
Gisteren aziatische karbonades gegeten met sinasappel advocado salade en witte rijst. (delicious) Vandaag nog een keer alleen dan met kip. Was erg lekker!
dat ziet er heerlijk uitquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:04 schreef golfer het volgende:
Basmatitijst met kabeljauwhaasje op een bedje van zeekraal vergezeld door een gegratineerde langoest-staart.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |