Vanochtend voor wedstrijd; broodje pindakaas/hagelslag Op de braderie: portie kibbeling + vietnamese loempia Nu voor 2e: wedstrijd: een zakje noodles Na wedstrijd: patat met (weer) loempia
Roergebakken spinazie, doperwten/wortelen met daarbij pasta met roomsaus en tonijn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
500 gram asperges 1 broccoli 3 uien 1/2 voet knoflook olijfolie peper water (afgegoten van het koken van asperge en broccoli) 2 bouillonblokken crème fresh
Vanavond taze fasülye ( Turks prutje van snijbonen, een van mijn favo vega gerechten ) daarbij "gegrilde" rode mulletjes met wat peterselie en knoflook
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
Ben helemaal alleen thuis dat is nooit echt goed met eten Dus... Vooraf: Paprikachips Hoofd: 2 witte bolletjes met 1 hamburger en saus Na:2 stroopwafels
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla