quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:46 schreef jack4ya het volgende:Enferma, je hebt denk ik gewoon een makkelijke dag, maar die eigen frietjes zijn dan wel weer top natuurlijk (in de wok/olie?)
Sja, tuurlijk hebben we ook wel makkelijke dagen (gister pizza tijdens het klussen bijv) maar ik mis echt groenten als ik een dag of 1/2 niet eet?
Pasta vind ik to-taal niet interessant, aardappel aleen als het goede/nieuwe/gepofte zijn en (goede) rijst is wel okay. Misschien dat groenten dan ook dat gat een beetje moeten vullen.
Ik ken mensen die nóóit groenten eten of het moet in de afhaal zitten ofzo. Ik kan me er niets bij voorstellen.
Ja, kleine lepel arachide-olie eroverheen, roeren, op de bakplaat leggen en 25 minuutjes in de oven

Soms ook nog wel eens met tijm en/of rozemarijn ofzo

Precies.... Makkelijke dag is altijd lekker

En inderdaad, ik moet geen 2 dagen 'slecht' eten zeg maar, dat vind ik ook niks

Hou van groenten!

En als ik zelf pizza maak doe ik er ook vaak nog groente op. Wij hebben ook de afspraak dat we maar 1x in de week max. 'slecht' mogen doen, dus of iets halen bij de snackbar, of een pizza zelf maken, zoiets

Pasta niet?? Oh heerlijk

Kan daar eindeloos in varieren! Nooit een boek van Jamie ingekeken?

I know.

Ik ook. Of mensen die niet 'kunnen' koken, wat ik altijd een slap excuus vind. Mijn motto; koken is niet moeilijk, alles op dezelfde tijd gaar krijgen, dat is lastiger

Mja, misschien zijn die mensen met een ander eetpatroon opgegroeid? Ik kom uit een gezin waar er altijd minstens 1 soort groente op tafel stond (en staat), en meestal meer, 2, soms wel 3!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥