Ik wil er wel 2 bakken voor jouquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ooooooooh daar heb ik nu ook zin in.
klinkt lekkerquote:Op maandag 14 september 2009 15:08 schreef -Mellow- het volgende:
Vanavond eet ik met twee vriendinnen en ik maak het hoofdgerecht: lamsstoofpotje met pruimen, en daarbij couscous en gegrilde groentes
Je mag best wat aan mij geven hoor!quote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef Mirjam het volgende:
cheesecake
stuk is eigenlijk wel te groot
sorry, wat is ook alweer een metbal?quote:Op maandag 14 september 2009 20:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wij hadden stampot hutspot met een laagje kaas en een metbal
Denk dat ze een meatball bedoelt, gehaktbal dusquote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sorry, wat is ook alweer een metbal?
Ik heb vegetarisch gegeten vnv; pinda-banaansoep vooraf, daarna uientaart met kaas, rijst-vruchtensalade en stoofpeertjes, toe pure chocolademousse.
Nee, een metbal bestaat volgens mij echt, ik heb er ook wel eens van gehoord...quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Denk dat ze een meatball bedoelt, gehaktbal dus![]()
ik geloof dat ik niet zo thuis ben in dat soort snacks danquote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Nee, een metbal bestaat volgens mij echt, ik heb er ook wel eens van gehoord...
Het deed mij iig denken aan het rijtje snacks die je lekker ordinair klinken, de picanto, een lihanboutje, de metbal....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |