Nu de herfst zich aankondigt kan ik niet wachten om dit ook weer vaak te maken! Handig met zo'n thee-ei.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:34 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Stoofpot in wording. Bier, laurier, kruidnagelen en gedroogde chilipeper gaan er zodadelijk bij:
[ afbeelding ]
En dan over een uur of zeven opeten, met geroosterde Roseval-aardappelen!
Oh. Mijn. God.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:39 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
= Een parfait van witte chocolade en Earl Grey-thee. Met erin gestoken brokken pure chocolade met gehakte, gedroogde cranberries. (Pure chocolade vergeten te temperen, daarom beetje dof)
Ah, welnee, zonder goed avondeten stelt een toetje niks voor!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik was zo content met mijn zuurkoolstampot met worst vanavond, maar dat valt nu vies tegen
helaas begint snert eten hier pas echt in de winter maar wat zou ik graag morgen zo'n bord willenquote:
Ik had er zo'n zin in! Hopelijk is er gauw weer boerenkoolquote:Op woensdag 16 september 2009 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helaas begint snert eten hier pas echt in de winter maar wat zou ik graag morgen zo'n bord willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |