Yupquote:Op zondag 6 september 2009 23:34 schreef Szura het volgende:
Bedoelen die Belgen met "toss" de opgooi ofzo
Yep.quote:Op zondag 6 september 2009 23:34 schreef Szura het volgende:
Bedoelen die Belgen met "toss" de opgooi ofzo
quote:Op zondag 6 september 2009 23:37 schreef TheGeneral het volgende:
Nu tegen Li. Moet ook gewoon kunnen.
Daar zie ik het dan wel eindigen voor Kim jammer genoeg...jammer dat het geen finale kan zijn...quote:Op zondag 6 september 2009 23:38 schreef Szura het volgende:
Belgische finale kan nog steeds![]()
Ik kijk nu al uit naar Kim - Serena in de halve finale
Trouwens ik stem voor een verandering van de TT![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, op Eurosport na de 2-1 voor JMDP: "Del Potro door", het is best of 5 beste man.
Mafkees.quote:Op zondag 6 september 2009 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
Eerste rally die we zien en meteen slaat Crazy Dani z'n racket op de grond.
Als die wedstrijd in de SF komt tegen Serena, zie ik niet hoe de winnaar daarvan het toernooi nog kan verliezen. Imo is dat dus ook finale dan.quote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar zie ik het dan wel eindigen voor Kim jammer genoeg...jammer dat het geen finale kan zijn...
Hij had een dik voordeel in de rally en stond op het punt te pakken. Bal werd uitgegeven, maar was duidelijk in, dus replay the point en weg voordeel. Op zich wel een logische reactie dus.quote:
Iddquote:Op maandag 7 september 2009 00:01 schreef Szura het volgende:
Tsonga vs. Gonzalez![]()
![]()
Partij waar ik al naar uitkeek toen het schema bekend was![]()
Dat moet gewoon fantastisch worden
Ik voel de voorbeelden aankomen........ (hoopsmilie)quote:Op zondag 6 september 2009 23:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo lang het niet zo psychopatisch wordt zoals je het in enkele filmpjes wel van em tegenkomt is het idd nog vrij vermakelijk
Dat heb ik er graag voor over, twee van die hardhitters tegen elkaarquote:Op maandag 7 september 2009 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, zal wel een avondpartij worden, dus dat wordt een nachtritme-verneuker
.
Ben blij dat ik morgen weer thuis ben ja, mooie wedstrijden komen er nog aanquote:Op maandag 7 september 2009 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, zal wel een avondpartij worden, dus dat wordt een nachtritme-verneuker
.
Hij slaat nu wel door ja.quote:Op maandag 7 september 2009 00:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Probeert ie zich nou voor te doen als de lolbroek?
Herenquote:Op maandag 7 september 2009 00:20 schreef Bevin het volgende:
Ben benieuwd wat ze nu gaan laten zien, vrouwen of heren
Tot 1.10 iig mannen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:20 schreef Bevin het volgende:
Ben benieuwd wat ze nu gaan laten zien, vrouwen of heren
Oh, dankquote:
Maar op deze manier vind ik het totaal geoorloofd hoe hij JMDP heeft benaderd en hoe hij in diens hoofd is gaan zitten.quote:Op maandag 7 september 2009 00:20 schreef Bramaldo11 het volgende:
Del Potro bedankt God even dat ie niet nog een set met die gast op de baan hoeft te staan
Edit: Owja tuurlijk. Even uitgebreid handtekeningen uitdelen. Na het interview van Del Potro staat ie daar nog op de baan
Heb je zeker een punt.quote:Op maandag 7 september 2009 00:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar op deze manier vind ik het totaal geoorloofd hoe hij JMDP heeft benaderd en hoe hij in diens hoofd is gaan zitten.
Niet met kankeren of schelden of onsportief gedrag. Nee, een beetje de clown uithangen, goed tennissen, lekker publiek bespelen.
Heerlijk om naar te kijken vond ik ...
Mee eens, als dat jou manier is om goed te presteren, waarom niet.quote:Op maandag 7 september 2009 00:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar op deze manier vind ik het totaal geoorloofd hoe hij JMDP heeft benaderd en hoe hij in diens hoofd is gaan zitten.
Niet met kankeren of schelden of onsportief gedrag. Nee, een beetje de clown uithangen, goed tennissen, lekker publiek bespelen.
Heerlijk om naar te kijken vond ik ...
cristea en wozniacki in de dubbel samen??quote:Op maandag 7 september 2009 00:29 schreef luckass het volgende:
Zometeen nog Sorana & Caroline in de dubbel.
Uhu, tegen de Bokito's.quote:Op maandag 7 september 2009 00:31 schreef kevinoz het volgende:
[..]
cristea en wozniacki in de dubbel samen??![]()
![]()
King Oscarquote:Op maandag 7 september 2009 00:05 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Ik voel de voorbeelden aankomen........ (hoopsmilie)
quote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, op Eurosport na de 2-1 voor JMDP: "Del Potro door", het is best of 5 beste man.
Heb je dan helemaal geen gevoel, mannetje.quote:
Ik niet.quote:Op maandag 7 september 2009 12:57 schreef Colplay het volgende:
En wie is voor jullie nu favoriet voor de zege bij de mannen?
Vind nietmand heel overtuigend spelen.
Federer: heeft de ervaring en natuurlijk vijf keer op rij gewonnen. Tegen Hewitt was hij echter niet goed en verliest een set.
Murray: lijkt mij eigenlijk het beste in vorm. Verloor wel set van Capdeville, maar de andere drie won hij met overmacht.
Nadal: begon goed, maar lijkt toch weer last van zijn knie te krijgen.
Djokovic: speelt niet supergoed, maar heeft bewezen hier overheen te kunnen komen. Toch is hij qua basisspel ook de minste van de top vier in mijn ogen.
Eigenlijk ga ik uit van een finale Murray - Federer, waarbij ik Murray nu iets scherper vind. Lijkt mij ook fitter, wat met Super Saturday en finale op zondag natuurlijk ook een rol kan gaan spelen.
En is er iemand die verwacht dat een speler van buiten de top vier het toernooi wint?
Daar had je echt wel een kennersoog voor nodig om dat te constaterenquote:Op maandag 7 september 2009 11:10 schreef Klopkoek het volgende:
Henin moet ook maar eens een comeback gaan makenVond ik altijd beter dan Clijsters. Vooral die backhand was om van te smullen.
Ik wil ook nog wel even een samenvatting checkenquote:Op maandag 7 september 2009 11:44 schreef Chriz2k het volgende:
Koellerer!
Wat een enorme baas is het toch ook. Kan ik nog ergens de hoogtepunten terugvinden, die bal in de een na laatste game waar hij met een snoekduik een lob over Del Potro heenspeelde was echt briljant.
Verrassing in de zin: Toernooi winnen of gewoon iemand van de top vier uitschakelen?quote:Op maandag 7 september 2009 13:05 schreef Bevin het volgende:
Eén van die Fransen gaat nog wel verrassen, Tsonga of Monfils
quote:Op maandag 7 september 2009 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal geen gevoel, mannetje.![]()
Dat komt gewoon doordat de kleinere toernooien ze geen ruk kunnen schelen. Ze trainen ook het minste van alle topdames, wat het geringe niveau van de rest weer aangeeftquote:Op maandag 7 september 2009 14:45 schreef kevinoz het volgende:
Valt het eigenlijk wel eens op, dat de williams zusjes alleen presteren op de grand slams, en daarbuiten om elke keer in de 1e 2 rondes van elk toernooi er zowat uit vliegen...??
Vind dit eigenlijk wel verdacht vinden...
quote:Op maandag 7 september 2009 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat komt gewoon doordat de kleinere toernooien ze geen ruk kunnen schelen. Ze trainen ook het minste van alle topdames, wat het geringe niveau van de rest weer aangeeft.
Baseer je dat nog ergens op of roep je maar wat?quote:Op maandag 7 september 2009 14:52 schreef kevinoz het volgende:
Ik denk niet dat het te maken heeft met het geringe niveau van de andere dames (niet dat het super is, maar goed) Ik zit meer te denken aan prestatie verhogende middelen...
Ja en die nemen ze dan elke keer ff voor een Grand Slamquote:Op maandag 7 september 2009 14:52 schreef kevinoz het volgende:
Ik denk niet dat het te maken heeft met het geringe niveau van de andere dames (niet dat het super is, maar goed) Ik zit meer te denken aan prestatie verhogende middelen...
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 15:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja en die nemen ze dan elke keer ff voor een Grand Slam
Ik zie Monfils in ieder geval wel Nadal verslaan morgen.quote:Op maandag 7 september 2009 14:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
Verrassing in de zin: Toernooi winnen of gewoon iemand van de top vier uitschakelen?
Want zal me niet verbazen als er iemand van buiten de top 4 er voor de halve finale uitvliegt, maar verwacht geen winnaar van buiten de top vier.
Het zal me niets verbazen als één van die twee Fransen de finale haalt en dan hoop ik op Monfilsquote:Op maandag 7 september 2009 14:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
Verrassing in de zin: Toernooi winnen of gewoon iemand van de top vier uitschakelen?
Want zal me niet verbazen als er iemand van buiten de top 4 er voor de halve finale uitvliegt, maar verwacht geen winnaar van buiten de top vier.
Niet dus. Vrouwenvoetbal.quote:Op maandag 7 september 2009 17:19 schreef Szura het volgende:
Ik neem aan dat ES na de Vuelta gelijk overschakelt?
Davydenko is goed begonnen, breakie voor in de eerste set *3-2
Inmiddels 6-0 *4-0quote:Op maandag 7 september 2009 17:35 schreef Szura het volgende:
Bondarenko - Dulko 6-0 1-0
Staat er pas 2 keer en het is 6-0 *4-0.quote:Op maandag 7 september 2009 17:49 schreef qonmann het volgende:
Kateryna Bondarenko, die eerder al Ivanovic uitschakelde, maakt vooralsnog gehakt van Dulko
6-3, 4*-0
goh ..quote:Op maandag 7 september 2009 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat er pas 2 keer en het is 6-0 *4-0.
Vrouwentennisquote:Op maandag 7 september 2009 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Een double bagel in een vierde ronde van een GS..wtf
Lol, dat hoorde mijn moeder gister bij het tennis ookquote:Op maandag 7 september 2009 18:27 schreef Szura het volgende:
Eurosport met dat vrouwenvoetbal![]()
En dan ook nog met geluid dat achterloopt![]()
Telkens als iemand trapt hoor je de knal pas een seconde of 2 later
Eurosport 2 is het nu live.quote:Op maandag 7 september 2009 18:35 schreef senswal het volgende:
Komt de US Open sowieso nog ergens op tv behalve dan Eurosport om 8 uur?
Kan het dat Sporza (bij tele2) een gedeeld kanaal heeft met Eén?quote:Op maandag 7 september 2009 18:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Eurosport 2 is het nu live.
De wedstrijden van Clijsters komen live op Sporza.
Dat is het denk ik wel.
Nou ja, als ze van de veel betere Sharapova en Dementieva kan winnen kan ze dat zeker van Petrova.quote:
John Isner?quote:Op maandag 7 september 2009 18:42 schreef Klopkoek het volgende:
Wat zijn nog meer de verrassingen van het toernooi naast Oudin? Er was toch nog zo'n jonge dame/knul die het goed deed? (naam vergeten)
Nee, dat is zeker niet te hopenquote:Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef TheGeneral het volgende:
Als het maar geen verlenging wordt bij dat vrouwenvoetbal.
www.google.nlquote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef Klopkoek het volgende:
Wat heeft die Oudin trouwens hiervoor gepresteerd? Hoe goed was zij in de jeugd? Was zij daar heel dominant?
Reken maar wel op een gelijkmaker, verrassend dat Duitsland achterstaat.quote:Op maandag 7 september 2009 18:47 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker niet te hopen.
0-1 is het daar dus hopen dat het zo blijft en zeker niet gelijk wordt. Beetje raar dat ze vrouwenvoetbal gaan uitzenden terwijl er ook tennis op is. Als ze het Nederlands elftal uitzenden dan kan ik het nog begrijpen.
Kan, maar die is niet zo jong meer zie ik nuquote:
Yanina Wickmayer is live op Sporza te zien:quote:Op maandag 7 september 2009 18:35 schreef senswal het volgende:
Komt de US Open sowieso nog ergens op tv behalve dan Eurosport om 8 uur?
quote:Canvas zendt vanavond de wedstrijd
Yanina Wickmaeyer vs Petra Kvitova
rechtstreeks uit. Het is nog niet
duidelijk wanneer deze wedstrijd zal
beginnen. Meer uitleg vindt u op
pagina 269
Vrouwenvoetbal wordt in Duitsland heel serieus genomen. In Duitsland wonen 80 miljoen mensen en 1,5 miljoen vrouwen die voetballen. Het vrouwenvoetbal krijgt in Duitsland stadions vol. Eurosport is een pan-Europese zender.quote:Op maandag 7 september 2009 18:47 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker niet te hopen.
0-1 is het daar dus hopen dat het zo blijft en zeker niet gelijk wordt. Beetje raar dat ze vrouwenvoetbal gaan uitzenden terwijl er ook tennis op is. Als ze het Nederlands elftal uitzenden dan kan ik het nog begrijpen.
Ik had al eerder gewiki'tquote:
Dat was tegen Maria ook in de eerste setquote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef TheGeneral het volgende:
*5-1 Petrova. Het wil niet lukken voor Oudin voorlopig.
ja gelukkig wel, wil snel tennis zien.quote:Op maandag 7 september 2009 19:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Kans is klein dat Noorwegen gelijk maakt.
Wickmayer zometeen op Sporza.quote:Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef tennisboy het volgende:
[..]
ja gelukkig wel, wil snel tennis zien.
Nou ze krijgen nu toch wel wat flinke kansenquote:Op maandag 7 september 2009 19:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Kans is klein dat Noorwegen gelijk maakt.
18.30 idd.quote:Op maandag 7 september 2009 19:33 schreef Szura het volgende:
Wanneer: Morgen 19:30
Wat: vrouwentennis
Waar: Eurosport, Sporza
Wie: Na Li (Chi, 18) en Kim Clijsters
Be There!
Godver vergis ik me dus nog hequote:
Beetje onduidelijk als je daar geen 'heeft' bijzetquote:Op maandag 7 september 2009 19:36 schreef nightcowboy het volgende:
Petrova alweer teruggebroken.
Ja da's waar.quote:Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk als je daar geen 'heeft' bijzet.
3-3 2e set dus.
Neeeeeeeeeeee had ik maar niets gezegd, Edward van Cuilenborg is nog veel ergerquote:Op maandag 7 september 2009 19:53 schreef Bramaldo11 het volgende:
Gelukkig geeft Frank Kramer nu commentaar bij het voetbal, dan doet ie het zeker niet meteen ook bij tennis.
Ze kreeg nog een BP op 4-3* ookquote:
Dat vind je raar?quote:Op maandag 7 september 2009 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij heeft Petrova welgeteld 10 fans ofzo in dat stadion.
Der coach en der partner.quote:Op maandag 7 september 2009 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij heeft Petrova welgeteld 10 fans ofzo in dat stadion.
En ook dat vind je raar?quote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nah niet echt. Maar het is wel heel opvallend. Meer dan bij Sharapova en Dementieva.
quote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nah niet echt. Maar het is wel heel opvallend. Meer dan bij Sharapova en Dementieva.
Ik ben een meisje, ik kijk daar niet naar.quote:Op maandag 7 september 2009 20:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer opvallend, inderdaad.
Jij bent een meisjequote:Op maandag 7 september 2009 20:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, ik kijk daar niet naar.
Maar die Amerikanen schijnbaar wel ja.
Rich wint inderdaad met 6-2, 6-7, 6-2. Ze had het in de tweede set overigens al moeten uitmaken toen ze een MP kreeg. Maar goed, knap hersteld. Sowieso zit ze mentaal wel sterk in elkaar.quote:
Yes !quote:Op maandag 7 september 2009 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
Verdomme, breekt dat kind weer terug.
Idd, sla die speklap toch naar de hoeken manquote:Op maandag 7 september 2009 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
Verdomme, breekt dat kind weer terug.
quote:Op maandag 7 september 2009 20:52 schreef Bevin het volgende:
[..]
Idd, sla die speklap toch naar de hoeken man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |