Ik niet.quote:Op maandag 7 september 2009 12:57 schreef Colplay het volgende:
En wie is voor jullie nu favoriet voor de zege bij de mannen?
Vind nietmand heel overtuigend spelen.
Federer: heeft de ervaring en natuurlijk vijf keer op rij gewonnen. Tegen Hewitt was hij echter niet goed en verliest een set.
Murray: lijkt mij eigenlijk het beste in vorm. Verloor wel set van Capdeville, maar de andere drie won hij met overmacht.
Nadal: begon goed, maar lijkt toch weer last van zijn knie te krijgen.
Djokovic: speelt niet supergoed, maar heeft bewezen hier overheen te kunnen komen. Toch is hij qua basisspel ook de minste van de top vier in mijn ogen.
Eigenlijk ga ik uit van een finale Murray - Federer, waarbij ik Murray nu iets scherper vind. Lijkt mij ook fitter, wat met Super Saturday en finale op zondag natuurlijk ook een rol kan gaan spelen.
En is er iemand die verwacht dat een speler van buiten de top vier het toernooi wint?
Daar had je echt wel een kennersoog voor nodig om dat te constaterenquote:Op maandag 7 september 2009 11:10 schreef Klopkoek het volgende:
Henin moet ook maar eens een comeback gaan makenVond ik altijd beter dan Clijsters. Vooral die backhand was om van te smullen.
Ik wil ook nog wel even een samenvatting checkenquote:Op maandag 7 september 2009 11:44 schreef Chriz2k het volgende:
Koellerer!
Wat een enorme baas is het toch ook. Kan ik nog ergens de hoogtepunten terugvinden, die bal in de een na laatste game waar hij met een snoekduik een lob over Del Potro heenspeelde was echt briljant.
Verrassing in de zin: Toernooi winnen of gewoon iemand van de top vier uitschakelen?quote:Op maandag 7 september 2009 13:05 schreef Bevin het volgende:
Eén van die Fransen gaat nog wel verrassen, Tsonga of Monfils
quote:Op maandag 7 september 2009 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal geen gevoel, mannetje.![]()
Dat komt gewoon doordat de kleinere toernooien ze geen ruk kunnen schelen. Ze trainen ook het minste van alle topdames, wat het geringe niveau van de rest weer aangeeftquote:Op maandag 7 september 2009 14:45 schreef kevinoz het volgende:
Valt het eigenlijk wel eens op, dat de williams zusjes alleen presteren op de grand slams, en daarbuiten om elke keer in de 1e 2 rondes van elk toernooi er zowat uit vliegen...??
Vind dit eigenlijk wel verdacht vinden...
quote:Op maandag 7 september 2009 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat komt gewoon doordat de kleinere toernooien ze geen ruk kunnen schelen. Ze trainen ook het minste van alle topdames, wat het geringe niveau van de rest weer aangeeft.
Baseer je dat nog ergens op of roep je maar wat?quote:Op maandag 7 september 2009 14:52 schreef kevinoz het volgende:
Ik denk niet dat het te maken heeft met het geringe niveau van de andere dames (niet dat het super is, maar goed) Ik zit meer te denken aan prestatie verhogende middelen...
Ja en die nemen ze dan elke keer ff voor een Grand Slamquote:Op maandag 7 september 2009 14:52 schreef kevinoz het volgende:
Ik denk niet dat het te maken heeft met het geringe niveau van de andere dames (niet dat het super is, maar goed) Ik zit meer te denken aan prestatie verhogende middelen...
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 15:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja en die nemen ze dan elke keer ff voor een Grand Slam
Ik zie Monfils in ieder geval wel Nadal verslaan morgen.quote:Op maandag 7 september 2009 14:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
Verrassing in de zin: Toernooi winnen of gewoon iemand van de top vier uitschakelen?
Want zal me niet verbazen als er iemand van buiten de top 4 er voor de halve finale uitvliegt, maar verwacht geen winnaar van buiten de top vier.
Het zal me niets verbazen als één van die twee Fransen de finale haalt en dan hoop ik op Monfilsquote:Op maandag 7 september 2009 14:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
Verrassing in de zin: Toernooi winnen of gewoon iemand van de top vier uitschakelen?
Want zal me niet verbazen als er iemand van buiten de top 4 er voor de halve finale uitvliegt, maar verwacht geen winnaar van buiten de top vier.
Niet dus. Vrouwenvoetbal.quote:Op maandag 7 september 2009 17:19 schreef Szura het volgende:
Ik neem aan dat ES na de Vuelta gelijk overschakelt?
Davydenko is goed begonnen, breakie voor in de eerste set *3-2
Inmiddels 6-0 *4-0quote:Op maandag 7 september 2009 17:35 schreef Szura het volgende:
Bondarenko - Dulko 6-0 1-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |