Dat komt gewoon doordat de kleinere toernooien ze geen ruk kunnen schelen. Ze trainen ook het minste van alle topdames, wat het geringe niveau van de rest weer aangeeftquote:Op maandag 7 september 2009 14:45 schreef kevinoz het volgende:
Valt het eigenlijk wel eens op, dat de williams zusjes alleen presteren op de grand slams, en daarbuiten om elke keer in de 1e 2 rondes van elk toernooi er zowat uit vliegen...??
Vind dit eigenlijk wel verdacht vinden...
quote:Op maandag 7 september 2009 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat komt gewoon doordat de kleinere toernooien ze geen ruk kunnen schelen. Ze trainen ook het minste van alle topdames, wat het geringe niveau van de rest weer aangeeft.
Baseer je dat nog ergens op of roep je maar wat?quote:Op maandag 7 september 2009 14:52 schreef kevinoz het volgende:
Ik denk niet dat het te maken heeft met het geringe niveau van de andere dames (niet dat het super is, maar goed) Ik zit meer te denken aan prestatie verhogende middelen...
Ja en die nemen ze dan elke keer ff voor een Grand Slamquote:Op maandag 7 september 2009 14:52 schreef kevinoz het volgende:
Ik denk niet dat het te maken heeft met het geringe niveau van de andere dames (niet dat het super is, maar goed) Ik zit meer te denken aan prestatie verhogende middelen...
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 15:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja en die nemen ze dan elke keer ff voor een Grand Slam
Ik zie Monfils in ieder geval wel Nadal verslaan morgen.quote:Op maandag 7 september 2009 14:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
Verrassing in de zin: Toernooi winnen of gewoon iemand van de top vier uitschakelen?
Want zal me niet verbazen als er iemand van buiten de top 4 er voor de halve finale uitvliegt, maar verwacht geen winnaar van buiten de top vier.
Het zal me niets verbazen als één van die twee Fransen de finale haalt en dan hoop ik op Monfilsquote:Op maandag 7 september 2009 14:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
Verrassing in de zin: Toernooi winnen of gewoon iemand van de top vier uitschakelen?
Want zal me niet verbazen als er iemand van buiten de top 4 er voor de halve finale uitvliegt, maar verwacht geen winnaar van buiten de top vier.
Niet dus. Vrouwenvoetbal.quote:Op maandag 7 september 2009 17:19 schreef Szura het volgende:
Ik neem aan dat ES na de Vuelta gelijk overschakelt?
Davydenko is goed begonnen, breakie voor in de eerste set *3-2
Inmiddels 6-0 *4-0quote:Op maandag 7 september 2009 17:35 schreef Szura het volgende:
Bondarenko - Dulko 6-0 1-0
Staat er pas 2 keer en het is 6-0 *4-0.quote:Op maandag 7 september 2009 17:49 schreef qonmann het volgende:
Kateryna Bondarenko, die eerder al Ivanovic uitschakelde, maakt vooralsnog gehakt van Dulko
6-3, 4*-0
goh ..quote:Op maandag 7 september 2009 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat er pas 2 keer en het is 6-0 *4-0.
Vrouwentennisquote:Op maandag 7 september 2009 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Een double bagel in een vierde ronde van een GS..wtf
Lol, dat hoorde mijn moeder gister bij het tennis ookquote:Op maandag 7 september 2009 18:27 schreef Szura het volgende:
Eurosport met dat vrouwenvoetbal![]()
En dan ook nog met geluid dat achterloopt![]()
Telkens als iemand trapt hoor je de knal pas een seconde of 2 later
Eurosport 2 is het nu live.quote:Op maandag 7 september 2009 18:35 schreef senswal het volgende:
Komt de US Open sowieso nog ergens op tv behalve dan Eurosport om 8 uur?
Kan het dat Sporza (bij tele2) een gedeeld kanaal heeft met Eén?quote:Op maandag 7 september 2009 18:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Eurosport 2 is het nu live.
De wedstrijden van Clijsters komen live op Sporza.
Dat is het denk ik wel.
Nou ja, als ze van de veel betere Sharapova en Dementieva kan winnen kan ze dat zeker van Petrova.quote:
John Isner?quote:Op maandag 7 september 2009 18:42 schreef Klopkoek het volgende:
Wat zijn nog meer de verrassingen van het toernooi naast Oudin? Er was toch nog zo'n jonge dame/knul die het goed deed? (naam vergeten)
Nee, dat is zeker niet te hopenquote:Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef TheGeneral het volgende:
Als het maar geen verlenging wordt bij dat vrouwenvoetbal.
www.google.nlquote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef Klopkoek het volgende:
Wat heeft die Oudin trouwens hiervoor gepresteerd? Hoe goed was zij in de jeugd? Was zij daar heel dominant?
Reken maar wel op een gelijkmaker, verrassend dat Duitsland achterstaat.quote:Op maandag 7 september 2009 18:47 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker niet te hopen.
0-1 is het daar dus hopen dat het zo blijft en zeker niet gelijk wordt. Beetje raar dat ze vrouwenvoetbal gaan uitzenden terwijl er ook tennis op is. Als ze het Nederlands elftal uitzenden dan kan ik het nog begrijpen.
Kan, maar die is niet zo jong meer zie ik nuquote:
Yanina Wickmayer is live op Sporza te zien:quote:Op maandag 7 september 2009 18:35 schreef senswal het volgende:
Komt de US Open sowieso nog ergens op tv behalve dan Eurosport om 8 uur?
quote:Canvas zendt vanavond de wedstrijd
Yanina Wickmaeyer vs Petra Kvitova
rechtstreeks uit. Het is nog niet
duidelijk wanneer deze wedstrijd zal
beginnen. Meer uitleg vindt u op
pagina 269
Vrouwenvoetbal wordt in Duitsland heel serieus genomen. In Duitsland wonen 80 miljoen mensen en 1,5 miljoen vrouwen die voetballen. Het vrouwenvoetbal krijgt in Duitsland stadions vol. Eurosport is een pan-Europese zender.quote:Op maandag 7 september 2009 18:47 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker niet te hopen.
0-1 is het daar dus hopen dat het zo blijft en zeker niet gelijk wordt. Beetje raar dat ze vrouwenvoetbal gaan uitzenden terwijl er ook tennis op is. Als ze het Nederlands elftal uitzenden dan kan ik het nog begrijpen.
Ik had al eerder gewiki'tquote:
Dat was tegen Maria ook in de eerste setquote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef TheGeneral het volgende:
*5-1 Petrova. Het wil niet lukken voor Oudin voorlopig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |