Als die wedstrijd in de SF komt tegen Serena, zie ik niet hoe de winnaar daarvan het toernooi nog kan verliezen. Imo is dat dus ook finale dan.quote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar zie ik het dan wel eindigen voor Kim jammer genoeg...jammer dat het geen finale kan zijn...
Hij had een dik voordeel in de rally en stond op het punt te pakken. Bal werd uitgegeven, maar was duidelijk in, dus replay the point en weg voordeel. Op zich wel een logische reactie dus.quote:
Iddquote:Op maandag 7 september 2009 00:01 schreef Szura het volgende:
Tsonga vs. Gonzalez![]()
![]()
Partij waar ik al naar uitkeek toen het schema bekend was![]()
Dat moet gewoon fantastisch worden
Ik voel de voorbeelden aankomen........ (hoopsmilie)quote:Op zondag 6 september 2009 23:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo lang het niet zo psychopatisch wordt zoals je het in enkele filmpjes wel van em tegenkomt is het idd nog vrij vermakelijk
Dat heb ik er graag voor over, twee van die hardhitters tegen elkaarquote:Op maandag 7 september 2009 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, zal wel een avondpartij worden, dus dat wordt een nachtritme-verneuker
.
Ben blij dat ik morgen weer thuis ben ja, mooie wedstrijden komen er nog aanquote:Op maandag 7 september 2009 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, zal wel een avondpartij worden, dus dat wordt een nachtritme-verneuker
.
Hij slaat nu wel door ja.quote:Op maandag 7 september 2009 00:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Probeert ie zich nou voor te doen als de lolbroek?
Herenquote:Op maandag 7 september 2009 00:20 schreef Bevin het volgende:
Ben benieuwd wat ze nu gaan laten zien, vrouwen of heren
Tot 1.10 iig mannen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:20 schreef Bevin het volgende:
Ben benieuwd wat ze nu gaan laten zien, vrouwen of heren
Oh, dankquote:
Maar op deze manier vind ik het totaal geoorloofd hoe hij JMDP heeft benaderd en hoe hij in diens hoofd is gaan zitten.quote:Op maandag 7 september 2009 00:20 schreef Bramaldo11 het volgende:
Del Potro bedankt God even dat ie niet nog een set met die gast op de baan hoeft te staan
Edit: Owja tuurlijk. Even uitgebreid handtekeningen uitdelen. Na het interview van Del Potro staat ie daar nog op de baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |