Precies, dit dus.quote:Op zondag 6 september 2009 22:10 schreef Prosac het volgende:
Ik ga toch in de supermarkt niet vragen of er in de melkverpakking ook echt melk zit?
Omdat die vakanitegangers met een gehandicapte aan komen zonder het aan te geven.quote:Op zondag 6 september 2009 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
waarom had die vrouw gelijk? ik heb t niet gevolgd
Tja, persoonlijk had ik gewoon nagevraagd, vaak betekent rolstoelvriendelijk alleen maar dat je niet met de trap hoeft maar gewoon makkelijk toegankelijk is en dat is het dan...quote:Op zondag 6 september 2009 22:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Precies, dit dus.
Wat een stelletje kankerlijers zijn dat toch. Hiermee zou je toch hun kantoor naar de pleuris willen vernielen.
Ja ik klikte op jou postgeschiedenis want ik pikte het niet dat je wel op FOK bent en niet op msn.quote:
Meneer, ik wil graag deze plasmatelevisie, maar kan ik daar dan ook RTL4 en BBC mee ontvangen?quote:Op zondag 6 september 2009 22:11 schreef dronkeykong het volgende:
Vliegvakantie...
Contact opneemt met reisbureau of er echt een vliegtuig beschikbaar is.
als ik een kind zou hebben in een rolstoel zou ik bellen en ook echt specifiek daar naar zoeken en niet van iets uit gaan op de website...!quote:Op zondag 6 september 2009 22:12 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Tja, persoonlijk had ik gewoon nagevraagd, vaak betekent rolstoelvriendelijk alleen maar dat je niet met de trap hoeft maar gewoon makkelijk toegankelijk is en dat is het dan...
Ik blijf godverdomme niet bezigquote:Op zondag 6 september 2009 22:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja ik klikte op jou postgeschiedenis want ik pikte het niet dat je wel op FOK bent en niet op msn.
Wat maakt het uit dat ze gehandicapt is? Ze zit in een rolstoel en er staat rolstoelvriendelijk op de website.quote:Op zondag 6 september 2009 22:12 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Omdat die vakanitegangers met een gehandicapte aan komen zonder het aan te geven.
Dan kan je dit verwachten
wat betekent rolstoelvriendelijk voor jou dan?quote:Op zondag 6 september 2009 22:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ze gehandicapt is? Ze zit in een rolstoel en er staat rolstoelvriendelijk op de website.
Dat in elk geval de foto's op de website de waarheid zijn.quote:Op zondag 6 september 2009 22:15 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
wat betekent rolstoelvriendelijk voor jou dan?
jijquote:Op zondag 6 september 2009 22:16 schreef leolinedance het volgende:
Wie maakt het 'Nu we er toch zijn" topic?
Dat je in een rolstoel overal in het hotel (en in je kamer) kan komen.quote:Op zondag 6 september 2009 22:15 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
wat betekent rolstoelvriendelijk voor jou dan?
quote:Op zondag 6 september 2009 22:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat je in een rolstoel overal in het hotel (en in je kamer) kan komen.
Die andere heeft ie stuk gegooidquote:Op zondag 6 september 2009 22:20 schreef Damzkieee het volgende:
Heeft ie nou weer een andere telefoon of wat?
Even hiervoor had hij een witte dacht ikquote:Op zondag 6 september 2009 22:20 schreef Damzkieee het volgende:
Heeft ie nou weer een andere telefoon of wat?
DAT DIT KAN IN BENIDORM!!!quote:
aka Arkequote:Op zondag 6 september 2009 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:
TUI een grote gedegen organisatie? Ik heb er nog nooit van gehoord
quote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Alberto kreeg een orgasme aan de telefoon toen die meneer zei dat 'ie het eigenlijk moest waarderen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is groot hoor. De naam TUI wordt bijna nooit gebruikt in nederland.quote:Op zondag 6 september 2009 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:
TUI een grote gedegen organisatie? Ik heb er nog nooit van gehoord
quote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Alberto kreeg een orgasme aan de telefoon toen die meneer zei dat 'ie het eigenlijk moest waarderen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef sinadO het volgende:
Aha, maar to appreciate betekent niet alleen maar 'waarderen' maar ook 'begrijpen'. Dat was dus een knap staaltje spraakverwarring dunkt me.
Ik zag het!quote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Een klant helpen die eigenlijk geen klant is
quote:Op zondag 6 september 2009 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn vriendin hier suggereert dat Alberto de gesprekjes eerst opneemt en braaf antwoord, en vervolgens voor de camera heel stoer doet alsof hij die lui uitscheldt
Die gehandicapte ja.quote:
Had je dat geluidje van Alberto niet gehoord nadat de medewerker zei "You should appreciate it". Daar doelde ik op.quote:
Wat zijn we toch vieze mannetjesquote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat gek dat ik daar ook meteen aan dacht
quote:TUI Nederland is marktleider in de Nederlandse reiswereld en voert de reismerken Arke, Holland International, KRAS, ROBINSON en Lastminute.nl.
albertos antwoorden stoer vindenquote:Op zondag 6 september 2009 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn vriendin hier suggereert dat Alberto de gesprekjes eerst opneemt en braaf antwoord, en vervolgens voor de camera heel stoer doet alsof hij die lui uitscheldt
Zou goed kunnen inderdaad. Misschien heeft hij zelfs helemaal niet gebeld, maar iemand van de redactie.quote:Op zondag 6 september 2009 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |