DAT DIT KAN IN BENIDORM!!!quote:
aka Arkequote:Op zondag 6 september 2009 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:
TUI een grote gedegen organisatie? Ik heb er nog nooit van gehoord
quote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Alberto kreeg een orgasme aan de telefoon toen die meneer zei dat 'ie het eigenlijk moest waarderen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is groot hoor. De naam TUI wordt bijna nooit gebruikt in nederland.quote:Op zondag 6 september 2009 22:21 schreef Irritatie100 het volgende:
TUI een grote gedegen organisatie? Ik heb er nog nooit van gehoord
quote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Alberto kreeg een orgasme aan de telefoon toen die meneer zei dat 'ie het eigenlijk moest waarderen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef sinadO het volgende:
Aha, maar to appreciate betekent niet alleen maar 'waarderen' maar ook 'begrijpen'. Dat was dus een knap staaltje spraakverwarring dunkt me.
Ik zag het!quote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Een klant helpen die eigenlijk geen klant is
quote:Op zondag 6 september 2009 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn vriendin hier suggereert dat Alberto de gesprekjes eerst opneemt en braaf antwoord, en vervolgens voor de camera heel stoer doet alsof hij die lui uitscheldt
Die gehandicapte ja.quote:
Had je dat geluidje van Alberto niet gehoord nadat de medewerker zei "You should appreciate it". Daar doelde ik op.quote:
Wat zijn we toch vieze mannetjesquote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat gek dat ik daar ook meteen aan dacht
quote:TUI Nederland is marktleider in de Nederlandse reiswereld en voert de reismerken Arke, Holland International, KRAS, ROBINSON en Lastminute.nl.
albertos antwoorden stoer vindenquote:Op zondag 6 september 2009 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn vriendin hier suggereert dat Alberto de gesprekjes eerst opneemt en braaf antwoord, en vervolgens voor de camera heel stoer doet alsof hij die lui uitscheldt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |