Boeiend.quote:Op zondag 6 september 2009 16:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Denk dat Nederland er met 5-0 af gaat.
Nederland - Japan was niet veel beterquote:Op zondag 6 september 2009 17:09 schreef Breach het volgende:
Gaan jullie het echt jezelf aandoen? Weet je hoe dramatisch slecht dat voetbal is
Dat heb ik ook niet gekekenquote:Op zondag 6 september 2009 17:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nederland - Japan was niet veel beter.
Hehe hier ook. Die penalty'squote:Op zondag 6 september 2009 17:13 schreef Foca het volgende:
Ik ga absoluut weer kijken. Vond het donderdag ook nog best spannend ook![]()
Ik heb alleen de strafschoppen gezien en dat was al lachwekkend.quote:Op zondag 6 september 2009 17:09 schreef Breach het volgende:
Gaan jullie het echt jezelf aandoen? Weet je hoe dramatisch slecht dat voetbal is
linkje?quote:Op zondag 6 september 2009 17:08 schreef Prosac het volgende:
Anouk met babyvetjes in de wang.
Silenus in het wedstrijdtopic.![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 17:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Europees voetbal voor vrouwen met Oranje bij de NOS 18:00 #4.
Neuk me, serieus?quote:Op zondag 6 september 2009 17:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
18.00 is de halve finale Nederland - Engeland.
Nederland 1 en eurosport.
quote:Op zondag 6 september 2009 17:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Europees voetbal voor vrouwen met Oranje bij de NOS 18:00 #4.
Ik had ook niets anders verwacht van jequote:Op zondag 6 september 2009 17:13 schreef Foca het volgende:
Ik ga absoluut weer kijken. Vond het donderdag ook nog best spannend ook![]()
Klaarquote:Op zondag 6 september 2009 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Easybeats bijna klaar met downloaden.
Best coolquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:29 schreef Aanvoerder het volgende:
http://www.livemocha.com
Toffe shit.Talen leren =
Ik ben gewoon een hele gevoelige jongenquote:Op zondag 6 september 2009 17:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik had ook niets anders verwacht van je![]()
Als ik wel is hoor wat je kijkt
Genoeg taxi's in Hengelo toch?quote:Op zondag 6 september 2009 20:42 schreef Robinhoo het volgende:
Gisteren trouwens taxi gemist, de kankerUur zitten wachten.
Jep maar Filart bleef maar beloven dat er 1 onderweg was, dus wij maar wachten.quote:
Filart, die zijn nooit te vertrouwen.quote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jep maar Filart bleef maar beloven dat er 1 onderweg was, dus wij maar wachten.
quote:Op zondag 6 september 2009 20:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben trouwens serieus in slaap gevallen bij het vrouwenvoetbal, want toen ik wakker werd was het opeens op een andere zender
Ik schaam me kapot. Wat vinden jullie?quote:Op zondag 6 september 2009 20:46 schreef Foca het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een hele gevoelige jongen
Weet ikquote:
Betraptquote:Op zondag 6 september 2009 20:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot. Wat vinden jullie?
Sms hoer.quote:
Ik eens een keertje 120.quote:
Valt opzich mee, ik snap er niets van. Ik denk dat ik internet paar nachten aan heb laten staan ofzoquote:
Wat een huiliequote:Op zondag 6 september 2009 21:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Zulke mensen
"Nee, je weet toch evrdomme van tevoren dat we 90 minuten mo
Geen internet abonnement?quote:Op zondag 6 september 2009 21:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Valt opzich mee, ik snap er niets van. Ik denk dat ik internet paar nachten aan heb laten staan ofzo
quote:Op zondag 6 september 2009 21:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb ooit 900 euro boven m'n abonnement gezeten. Dat was gelukkig een foutje van KPN.
Ja ik had volgens mij de eerste 12 maanden internet abonnement. Maar dat is nu dus voorbij.quote:
Zo is het al de hele serie, dat is zo'n teefquote:Op zondag 6 september 2009 21:47 schreef Kopbal het volgende:
Ben baby te huur aan het kijken, zit er zo'n heks bij die echt letterlijk om de 5 minuten aan het janken slaat
Het zou pas gek zijn als je met André Rieu naar je ouders kijkt.quote:Op zondag 6 september 2009 22:02 schreef Grulez het volgende:
Net André Rieu met mijn ouders gekeken. Het moet niet gekker worden...
Je gaat je gang maar hoorquote:Op zondag 6 september 2009 22:05 schreef Robinhoo het volgende:
Het rooster wat ik deze week heb is echt lachwekkend.
Ik zeg het maar niet ivm jaloezie.
Morgen 12.45 uur - 15.00 uurquote:
quote:Op zondag 6 september 2009 22:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het zou pas gek zijn als je met André Rieu naar je ouders kijkt.
Ik had gehoopt op een Susan Boyle. Kom ik bedrogen uitquote:
En wat doe je?quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Morgen 12.45 uur - 15.00 uur
Dinsdag 12.45 uur - 15.00 uur
Woensdag 08.45 uur - 10.15 uur
Donderdag 08.45 uur - 10.15 uur
Vrijdag vrij
Bedrijfskundige Informatica - HBO 1e jaarquote:
Ach, ik ben morgen en overmorgen vrijquote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Vrijdag vrij
quote:Maandag 09:00 uur - 17.00 uur
Dinsdag 09:00 uur - 17.00 uur
Woensdag 09:00 uur - 17.00 uur
Donderdag 09:00 uur - 17.00 uur
Vrijdag 09:00 uur - 17.00 uur
Zegt me niks, leer je er wel iets?quote:Op zondag 6 september 2009 22:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatica - HBO 1e jaar
Iets met bedrijfskunde en iets met Informatica denk ik.quote:Op zondag 6 september 2009 22:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zegt me niks, leer je er wel iets?
Daar zou het wat mee te maken kunnen hebben ja.quote:Op zondag 6 september 2009 22:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Iets met bedrijfskunde en iets met Informatica denk ik.
1e week nog niet veel geleerd nee.quote:Op zondag 6 september 2009 22:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zegt me niks, leer je er wel iets?
Had ik maar loonquote:
07:45 treinquote:
quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Vrijdag vrij
Ik morgen, best wel benieuwdquote:
45 minuten. Valt mee.quote:Op zondag 6 september 2009 22:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Stuffie![]()
[..]
1 uur met de treinIk ben gewoon 2 uur onderweg
Tjeh stuffie. Die 90 euro in de maand red je het ook niet mee.quote:Op zondag 6 september 2009 22:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Stuffie![]()
[..]
1 uur met de treinIk ben gewoon 2 uur onderweg
Aanvullende beurs FTWquote:Op zondag 6 september 2009 22:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Tjeh stuffie. Die 90 euro in de maand red je het ook niet mee.
Of je moet illegaal uitwonend in hebben gevuld, dat is wel slim.
Waarom? Ik ben van jongs af aan fan van computers. En bedrijfskunde is een ding waar ik goed in benquote:Op zondag 6 september 2009 22:18 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat Robinhoo binnen 2 maanden stopt met zijn studie
En dom, aangezien ze daar steeds strenger op controleren.quote:Op zondag 6 september 2009 22:17 schreef Robinhoo het volgende:
Of je moet illegaal uitwonend in hebben gevuld, dat is wel slim.
Ik snap nog steeds niet hoe dat werkt, moet je dat terugbetalen?quote:
.quote:
Kutjong.quote:Op zondag 6 september 2009 22:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
9:00 beginnen, 8:30 in de auto.. heb ik nog tijd over bij aankomst.
Het zijn gewoon altijd dezelfde soort jongens die stoppenquote:Op zondag 6 september 2009 22:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben van jongs af aan fan van computers. En bedrijfskunde is een ding waar ik goed in ben
In ieder geval veel succesquote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Nee nog steeds niet. Maar ik heb prive flink wat moeilijkheden gehad, waardoor werk op het tweede plan is komen te staan helaas. Nu begin ik langzaam weer met zoeken en ben weer 1 ochtend in de week bezig op een vrijwillige plaats, waar ik eerder heb gezeten.
Verklaar je naderquote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het zijn gewoon altijd dezelfde soort jongens die stoppen
Ik ben ook gestoptquote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ligt aan het loon van je ouders of je wat extra krijgt.quote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe dat werkt, moet je dat terugbetalen?
Robinhoooo is wel zo'n type ja.quote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat laatste is het belangrijkste natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kutjong.
's Ochtends vind ik het niet erg, 's avonds wel. En vaak red ik 17:00 nog geen eens en ga ik rond 17:30 weg.
Maar ik vind m'n werk leuk.
Oke, mijn ouders werken allebei, en verdienen redelijk wat. Dus ik val af.quote:Op zondag 6 september 2009 22:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ligt aan het loon van je ouders of je wat extra krijgt.
En hopelijk binnenkort een publicatiequote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef Prosac het volgende:
Dat laatste is het belangrijkste natuurlijk.![]()
Oke ik zet een kratje op dat ik deze studie afmaak.quote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zullen we er een poultje op zetten?
Over kratjes gesprokenquote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke ik zet een kratje op dat ik deze studie afmaak.
Zo'n eerste-tentamen-stopper.quote:
Jaquote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke, mijn ouders werken allebei, en verdienen redelijk wat. Dus ik val af.
...quote:
Uhu, 1 oktober OV he. Ik zweer je dat je hem krijgtquote:
Die ga ik aan. Grolsch voor jou, Jupiler voor mij als je hem niet afmaakt. Geen gezeik met kratjes, gewoon de prijs op dat moment bij de Albert Heijn overmaken.quote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke ik zet een kratje op dat ik deze studie afmaak.
Nee.quote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Zien jullie mij mijneen studie afmaken?
Voor pasen gestopt.quote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Zien jullie mij mijn studie afmaken?
Oke deal.quote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die ga ik aan. Grolsch voor jou, Jupiler voor mij als je hem niet afmaakt. Geen gezeik met kratjes, gewoon de prijs op dat moment bij de Albert Heijn overmaken.
Jij bent nog een middelbaar scholiertjequote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Voor treinconducteur?quote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Weke studie. Professioneel fokker?quote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Groot deel van de eerstejaars kiest voor februari toch voor iets anders. Niks mis mee overigens.quote:Op zondag 6 september 2009 22:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke deal.
En mag ik nu weten waarom jullie mij een type vinden om de studie niet af te maken?
Daar is-ie wel geknipt voor ja. Kun je altijd doen als je je leven niet meer op de rails hebt en op dood spoor bent beland.quote:
quote:
quote:
Eerst nog slagen en dan nog een studie zoekenquote:Op zondag 6 september 2009 22:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Weke studie. Professioneel fokker?
Knippen bij een OV-Chipkaartquote:Op zondag 6 september 2009 22:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar is-ie wel geknipt voor ja. Kun je altijd doen als je je leven niet meer op de rails hebt en op dood spoor bent beland.
Ray, wat een grappen!
quote:Op zondag 6 september 2009 22:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij bent nog een middelbaar scholiertje
Hmm oke. Maar ik hou van computers.quote:Op zondag 6 september 2009 22:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Groot deel van de eerstejaars kiest voor februari toch voor iets anders. Niks mis mee overigens.
Ik begon de opleiding met 30 man, na een maand waren dat er 25 en ik ben afgestudeerd met 14 man.
Nerd.quote:Op zondag 6 september 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hmm oke. Maar ik hou van computers.
Nou, nee. Ik stap heel vaak in de verkeerde trein.quote:Op zondag 6 september 2009 22:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar is-ie wel geknipt voor ja. Kun je altijd doen als je je leven niet meer op de rails hebt en op dood spoor bent beland.
Ray, wat een grappen!
dude...quote:Op zondag 6 september 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben een nerd jaquote:
Ik hoef morgen alleen maar mijn rooster op te halen en dat is om kwart over 12quote:
Hehe ietwat overdreven natuurlijk, maar ik wist al heel lang dat ik wat computers ging doen.quote:
Jaja.quote:Op zondag 6 september 2009 22:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben een nerd jaMaar ik zie er niet als een nerd uit.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 6 september 2009 22:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben een nerd jaMaar ik zie er niet als een nerd uit.
Klopt.quote:
Mijn broertje is goed in rekenen en gek op zijn financiele bijbaantje, toch heeft hij 3 financiele opleidingen na een half jaar opgegeven.quote:Op zondag 6 september 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat vind je zo leuk aan computers? Zijn ze geil, vind je de spelletjes leuk? of hou je van excel?quote:Op zondag 6 september 2009 22:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe ietwat overdreven natuurlijk, maar ik wist al heel lang dat ik wat computers ging doen.
Sterfquote:
Als je een instelling uit zet he, hihihi dan kan je blote vrouwen zien hhihihi en dan soms ook een blote man hihih en die gaan elkaar dan verwennen hihih en dat kan allemaal op de computer!!!quote:Op zondag 6 september 2009 22:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat vind je zo leuk aan computers? Zijn ze geil, vind je de spelletjes leuk? of hou je van excel?
Ik wil nieuwe dingen vinden en maken, en hardware houd ik niet van.quote:Op zondag 6 september 2009 22:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat vind je zo leuk aan computers? Zijn ze geil, vind je de spelletjes leuk? of hou je van excel?
Dat is toch ook Brabant?quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 22:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik wil nieuwe dingen vinden en maken, en hardware houd ik niet van.![]()
quote:
Wou net zeggen.quote:
WEET IK VEEL. Ik verdien straks gewoon veel geld met mijn management functie op ict gebiedquote:
Nou, poeh. Gewoon maar wat doen als het maar verdiend!!!11quote:Op zondag 6 september 2009 22:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
WEET IK VEEL. Ik verdien straks gewoon veel geld met mijn management functie op ict gebied
Hahahhahaa. En dáárom zien we jou geen studie afmaken.quote:
Nee, Breda is Breda. Fuck provincies!quote:
Jij hebt trouwens HAVO gedaan met een M profiel hè?quote:
Dat zei ik ook altijd.quote:Op zondag 6 september 2009 22:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
WEET IK VEEL. Ik verdien straks gewoon veel geld met mijn management functie op ict gebied
Ej ik wist wel hoorquote:Op zondag 6 september 2009 22:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hahahhahaa. En dáárom zien we jou geen studie afmaken.
Heb je Civiele Techniek gestudeerd?quote:Op zondag 6 september 2009 22:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd.
"Ik verdien straks vet veel geld met mijn projectleiders functie civiele techniek!"
![]()
Verder begrijp ik niet geheel waarom je bedrijfskunde gaat doen als je computers zo tof vind en je nieuwe dingen wilt uitvinden.
EM ja hoezo?quote:Op zondag 6 september 2009 22:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens HAVO gedaan met een M profiel hè?
Omdat ik niet iets alleen wil met computers. Ik vind bedrijfskunde ook mooi.quote:Op zondag 6 september 2009 22:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd.
"Ik verdien straks vet veel geld met mijn projectleiders functie civiele techniek!"
![]()
Verder begrijp ik niet geheel waarom je bedrijfskunde gaat doen als je computers zo tof vind en je nieuwe dingen wilt uitvinden.
Nee serieus, ik wist echt wel dat Breda in Brabant ligt.quote:
Jup.quote:Op zondag 6 september 2009 22:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je Civiele Techniek gestudeerd?
Waarom vind je bedrijfskunde zo mooi, wat denk je er mee te gaan bereiken, wat trekt je in die studie?quote:Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omdat ik niet iets alleen wil met computers. Ik vind bedrijfskunde ook mooi.
quote:
Waarom ben jij geen psycholoog geworden?quote:Op zondag 6 september 2009 22:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Waarom vind je bedrijfskunde zo mooi, wat denk je er mee te gaan bereiken, wat trekt je in die studie?![]()
[..]
![]()
![]()
Dames en sportquote:Op zondag 6 september 2009 22:45 schreef RayMania het volgende:
Damestennis; Clijfers - Williams 6-0 0-6.
Niks. akquote:
Daar zit ik ook aan te denken.quote:
Omdat ik niet op een open dag ben geweest waar die studie werd aangeboden.quote:Op zondag 6 september 2009 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen psycholoog geworden?
Clijfersquote:Op zondag 6 september 2009 22:45 schreef RayMania het volgende:
Damestennis; Clijfers - Williams 6-0 0-6.
Had ik niet.quote:
Ehh, nou gewoon. Ik wil niet de hele dag achter de pc. Maar ik wil wel wat met pc's doen. Dit is de ideale opleiding daarvoor. En je bent een schakel tussen de opdrachtgever en de uitvoerende mensen. Lijkt me wel wat.quote:Op zondag 6 september 2009 22:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Waarom vind je bedrijfskunde zo mooi, wat denk je er mee te gaan bereiken, wat trekt je in die studie?![]()
[..]
![]()
![]()
Ik heb het over Civiele Techniek aan de Technische Universiteit. Ik denk alleen dat ik het toch niet haal.quote:Op zondag 6 september 2009 22:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Leuke studie hoor.![]()
Alleen was ik achteraf gezien liever direct naar de universiteit gegaan.
Mkay...quote:
Maakt dat wat uit dan?quote:Op zondag 6 september 2009 22:51 schreef RayMania het volgende:
Ik ga maar eens offline. Heb echt ziekelijk veel gepost volgens mij!
Ik ben van mening dat je beter praktijktechnisch onderlegt bent als je Civiele Techniek aan het HBO studeert.quote:Op zondag 6 september 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb het over Civiele Techniek aan de Technische Universiteit. Ik denk alleen dat ik het toch niet haal.
Euh.. alle bedrijfskunde mensen bij mijn werk zijn kantoormiepen.quote:Op zondag 6 september 2009 22:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ehh, nou gewoon. Ik wil niet de hele dag achter de pc. Maar ik wil wel wat met pc's doen. Dit is de ideale opleiding daarvoor. En je bent een schakel tussen de opdrachtgever en de uitvoerende mensen. Lijkt me wel wat.
Had m'n tijd wel nuttiger kunnen besteden ja.quote:
En dat houdt in?quote:Op zondag 6 september 2009 22:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Euh.. alle bedrijfskunde mensen bij mijn werk zijn kantoormiepen.
Ik doe geen VWO om dan HBO te gaan doen, had ik net zo goed meteen HAVO kunnen doen. Was ik al een jaar van school af ook.quote:Op zondag 6 september 2009 22:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je beter praktijktechnisch onderlegt bent als je Civiele Techniek aan het HBO studeert.
Mocht je Kalkbrenner bedoelen, grote kans dat ik die ga zien op I Love Techno.quote:
En als hij Kok bedoelt?quote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mocht je Kalkbrenner bedoelen, grote kans dat ik die ga zien op I Love Techno.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Daar wil ik ook heen.quote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hier ook, daarna werken tot 2300.quote:Op zondag 6 september 2009 22:56 schreef Bananenman het volgende:
He bah, morgen college tot 17u.
Op Dancevalley gezien, ge-wel-dig!quote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb ook VWO gedaan en toen bewust de stap terug naar het HBO gemaakt.quote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik doe geen VWO om dan HBO te gaan doen, had ik net zo goed meteen HAVO kunnen doen. Was ik al een jaar van school af ook.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tip: doe het niet. Wat een baggerfeest
Ik denk ook niet dat ik het aan kan maarja, ik moet sowieso nog een meeloopdag doen dit jaar om te kijken of ik het wel echt iets vind. Daarnaast zou ik de verschillen tusen HBO Civiel en WO Civiel echt niet weten.quote:Op zondag 6 september 2009 23:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb ook VWO gedaan en toen bewust de stap terug naar het HBO gemaakt.![]()
Op zich ook niet verkeerd gekozen achteraf gezien, TU civiel had ik toen niet aangekund.
Shit happens he.quote:Op zondag 6 september 2009 23:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas blijkbaar
Lelijke locatie, rijen om een dj te zien, te massaal, vies, om de 2 minuten een wazige buitenlander die om drugs komt vragen.quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 23:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Lelijke locatie, rijen om een dj te zien, te massaal, vies, om de 2 minuten een wazige buitenlander die om drugs komt vragen.
Wel handig als je verkoopt, je kan zo 10-20 euro voor een pil vragen
En oja, Belgen
Belgen zijn wel oké hoorquote:Op zondag 6 september 2009 23:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Lelijke locatie, rijen om een dj te zien, te massaal, vies, om de 2 minuten een wazige buitenlander die om drugs komt vragen.
En oja, Belgen
Dat accent is erger dan mijn accent.quote:
Stoer kijken en tof doen is de mode daar met allerlei guido kapsels bij feestenquote:
True, maar de weinige Vlamingen die ik ken zijn echt tof.quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 23:06 schreef Kopbal het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2009 23:15 schreef Robinhoo het volgende:
Ik wacht al op 13 juni, eindelijk legaal naar de shop.
Neeeeeeeeeeeeeuuuj, niet als je 17 bent.quote:
Zeker wel, alleen wel gefarliek.quote:Op zondag 6 september 2009 23:19 schreef Prosac het volgende:
GHB is de shit!
Ik kreeg alleen gratis bitterballen toen ik op m'n verjaardag in het casino was.quote:Op zondag 6 september 2009 23:21 schreef Kopbal het volgende:
Ik stond om 00.05 in de shop toen ik 18 werd. Wat denk je, werd er niet naar m'n ID gevraagd.
Daarna naar het casino, krijg je 4 gratis bier en een portie bitterballenAanradertje dus...
Dat ga ik ook doenquote:Op zondag 6 september 2009 23:21 schreef Kopbal het volgende:
Ik stond om 00.05 in de shop toen ik 18 werd. Wat denk je, werd er niet naar m'n ID gevraagd.
Daarna naar het casino, krijg je 4 gratis bier en een portie bitterballenAanradertje dus...
Holland Casino? Misschien is het alleen als je 18 wordt...quote:Op zondag 6 september 2009 23:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen gratis bitterballen toen ik op m'n verjaardag in het casino was.
Ja, Holland Casino op het Leidse. Klootzakken. Ik wil m'n gratis bierquote:Op zondag 6 september 2009 23:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Holland Casino? Misschien is het alleen als je 18 wordt...
Je mag niet om drugs vragen op dit forum.quote:Op zondag 6 september 2009 23:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Geen idee, nooit geprobeerd. Zou ook niet weten hoe ik er aan moest komen.
En je noemt mij een pauperquote:Op zondag 6 september 2009 23:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb alleen twee keer geblowed en 1 keer XTC. Blowen ga ik echt nooooit meer doen denk ik.
Gewoon langs gaan, en niet weg gaan tot je ze krijgt. Met gratis bier valt niet te sjoemelen godverdommequote:Op zondag 6 september 2009 23:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, Holland Casino op het Leidse. Klootzakken. Ik wil m'n gratis bier
Hehe.quote:Op zondag 6 september 2009 23:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je mag niet om drugs vragen op dit forum.
Uhm, ja?quote:
Tutuutuduu.quote:Op zondag 6 september 2009 23:28 schreef Superheld het volgende:
"Ook al zijn we nog zo lam, we nemen nog een gram heeeheeehooohooo"
Smerig spul vind ik dat, nee niet mijn spul. X en sos (op zn tijdquote:Op zondag 6 september 2009 23:30 schreef Kopbal het volgende:
Ach, je moet alles een keer geprobeerd hebben toch?Heb eigenlijk alleen GHB nog nooit gedaan, ga ik ook niet doen ook.
Op zich wel mee eens, maar om nou niet te kunnen wachten tot je 18 bent en de coffeeshop in kanquote:Op zondag 6 september 2009 23:30 schreef Kopbal het volgende:
Ach, je moet alles een keer geprobeerd hebben toch?Heb eigenlijk alleen GHB nog nooit gedaan, ga ik ook niet doen ook.
Why not?quote:Op zondag 6 september 2009 23:30 schreef Kopbal het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2009 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Op zich wel mee eens, maar om nou niet te kunnen wachten tot je 18 bent en de coffeeshop in kan!!
Je hebt nog nooit geblowd? Of het lijkt je leuk legaal te kunnen halen?quote:
Wel eens gedaan. Niet abnormaal vaak. Stuk of 6 keer.quote:Op zondag 6 september 2009 23:34 schreef Superheld het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit geblowd? Of het lijkt je leuk legaal te kunnen halen?
Dat 2e is sowieso niet leuk meer als het mag en het 1e valt de eerste x vaak tegen.
Veel te verslavend, en ik heb mensen er echt heel slecht op zien gaan. Beetje lame excuus is dat laatste altijd, I know.quote:
Nee vind ik niet.quote:Op zondag 6 september 2009 23:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Veel te verslavend, en ik heb mensen er echt heel slecht op zien gaan. Beetje lame excuus is dat laatste altijd, I know.
Stand in de 3e set?quote:Op zondag 6 september 2009 23:41 schreef borisz het volgende:
Kim Clijsters gooit Venus Williams uit de USopen
quote:Op zondag 6 september 2009 23:41 schreef borisz het volgende:
Kim Clijsters gooit Venus Williams uit de USopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |