Volgens mij iets van 1-2 weken, afhankelijk van de OvJ.quote:Op zondag 6 september 2009 20:42 schreef Shoombak het volgende:
Trouwens, hoe lang ben je je rijbewijs kwijt als je 50 km te hard rijdt?
Ligt aan de officier..quote:Op zondag 6 september 2009 20:42 schreef Shoombak het volgende:
Als het je eerste keer is bij zo'n overtreding maximaal 10 dagen, komt het vaker door dan bepaalt de OvJ het.`quote:Op zondag 6 september 2009 20:42 schreef Shoombak het volgende:
dat dusquote:Op zondag 6 september 2009 20:43 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ligt aan de officier..
Meestal als het je eerste keer is en je niet echt exorbitant hard hebt gereden krijg je hem binnen 10 dagen weer terug.
een vriend van mij is het overkomen n maandje geleden, die hebben we keihard uitgelachen (51 km te hardquote:Op zondag 6 september 2009 20:45 schreef Rosbief het volgende:
Mij lijkt het wel stoer om je rijbewijs kwijt te raken, kun je lekker mee patsen bij je matties en hoef je niet meer te bewijzen dat je een snelheidsduivel bent. Rij zelf regelmatig meer dan 50km/u te hard maar het is me nog niet gelukt om aangehouden te worden. Waar blijft die erkenning die ik verdien?![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 20:45 schreef Rosbief het volgende:
Mij lijkt het wel stoer om je rijbewijs kwijt te raken, kun je lekker mee patsen bij je matties en hoef je niet meer te bewijzen dat je een snelheidsduivel bent. Rij zelf regelmatig meer dan 50km/u te hard maar het is me nog niet gelukt om aangehouden te worden. Waar blijft die erkenning die ik verdien?![]()
en die boetes zijn ook niet om te lachen of je moet een heel lekker inkomen hebben ...quote:Op zondag 6 september 2009 20:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
een vriend van mij is het overkomen n maandje geleden, die hebben we keihard uitgelachen (51 km te hard) dus ga er niet vanuit dat je kan patsen, tenzij je 16 jarige scooterhomies hebt
Daar raak je je papiertje ook niet voor kwijtquote:Op zondag 6 september 2009 20:48 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde maar ik durf niet om met 170 langs een flitspaal te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |