Weke studie. Professioneel fokker?quote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Zien jullie mij mijn studie afmaken?
Groot deel van de eerstejaars kiest voor februari toch voor iets anders. Niks mis mee overigens.quote:Op zondag 6 september 2009 22:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke deal.
En mag ik nu weten waarom jullie mij een type vinden om de studie niet af te maken?
Daar is-ie wel geknipt voor ja. Kun je altijd doen als je je leven niet meer op de rails hebt en op dood spoor bent beland.quote:
quote:
quote:
Eerst nog slagen en dan nog een studie zoekenquote:Op zondag 6 september 2009 22:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Weke studie. Professioneel fokker?
Knippen bij een OV-Chipkaartquote:Op zondag 6 september 2009 22:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar is-ie wel geknipt voor ja. Kun je altijd doen als je je leven niet meer op de rails hebt en op dood spoor bent beland.
Ray, wat een grappen!
quote:Op zondag 6 september 2009 22:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij bent nog een middelbaar scholiertje
Hmm oke. Maar ik hou van computers.quote:Op zondag 6 september 2009 22:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Groot deel van de eerstejaars kiest voor februari toch voor iets anders. Niks mis mee overigens.
Ik begon de opleiding met 30 man, na een maand waren dat er 25 en ik ben afgestudeerd met 14 man.
Nerd.quote:Op zondag 6 september 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hmm oke. Maar ik hou van computers.
Nou, nee. Ik stap heel vaak in de verkeerde trein.quote:Op zondag 6 september 2009 22:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar is-ie wel geknipt voor ja. Kun je altijd doen als je je leven niet meer op de rails hebt en op dood spoor bent beland.
Ray, wat een grappen!
dude...quote:Op zondag 6 september 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben een nerd jaquote:
Ik hoef morgen alleen maar mijn rooster op te halen en dat is om kwart over 12quote:
Hehe ietwat overdreven natuurlijk, maar ik wist al heel lang dat ik wat computers ging doen.quote:
Jaja.quote:Op zondag 6 september 2009 22:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben een nerd jaMaar ik zie er niet als een nerd uit.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 6 september 2009 22:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben een nerd jaMaar ik zie er niet als een nerd uit.
Klopt.quote:
Mijn broertje is goed in rekenen en gek op zijn financiele bijbaantje, toch heeft hij 3 financiele opleidingen na een half jaar opgegeven.quote:Op zondag 6 september 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |