Robinhoooo is wel zo'n type ja.quote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het zijn gewoon altijd dezelfde soort jongens die stoppen
Dat laatste is het belangrijkste natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kutjong.
's Ochtends vind ik het niet erg, 's avonds wel. En vaak red ik 17:00 nog geen eens en ga ik rond 17:30 weg.
Maar ik vind m'n werk leuk.
Oke, mijn ouders werken allebei, en verdienen redelijk wat. Dus ik val af.quote:Op zondag 6 september 2009 22:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ligt aan het loon van je ouders of je wat extra krijgt.
En hopelijk binnenkort een publicatiequote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef Prosac het volgende:
Dat laatste is het belangrijkste natuurlijk.![]()
Oke ik zet een kratje op dat ik deze studie afmaak.quote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zullen we er een poultje op zetten?
Over kratjes gesprokenquote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke ik zet een kratje op dat ik deze studie afmaak.
Zo'n eerste-tentamen-stopper.quote:
Jaquote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke, mijn ouders werken allebei, en verdienen redelijk wat. Dus ik val af.
...quote:
Uhu, 1 oktober OV he. Ik zweer je dat je hem krijgtquote:
Die ga ik aan. Grolsch voor jou, Jupiler voor mij als je hem niet afmaakt. Geen gezeik met kratjes, gewoon de prijs op dat moment bij de Albert Heijn overmaken.quote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke ik zet een kratje op dat ik deze studie afmaak.
Nee.quote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Zien jullie mij mijneen studie afmaken?
Voor pasen gestopt.quote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Zien jullie mij mijn studie afmaken?
Oke deal.quote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die ga ik aan. Grolsch voor jou, Jupiler voor mij als je hem niet afmaakt. Geen gezeik met kratjes, gewoon de prijs op dat moment bij de Albert Heijn overmaken.
Jij bent nog een middelbaar scholiertjequote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Voor treinconducteur?quote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |