Ej ik wist wel hoorquote:Op zondag 6 september 2009 22:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hahahhahaa. En dáárom zien we jou geen studie afmaken.
Heb je Civiele Techniek gestudeerd?quote:Op zondag 6 september 2009 22:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd.
"Ik verdien straks vet veel geld met mijn projectleiders functie civiele techniek!"
![]()
Verder begrijp ik niet geheel waarom je bedrijfskunde gaat doen als je computers zo tof vind en je nieuwe dingen wilt uitvinden.
EM ja hoezo?quote:Op zondag 6 september 2009 22:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens HAVO gedaan met een M profiel hè?
Omdat ik niet iets alleen wil met computers. Ik vind bedrijfskunde ook mooi.quote:Op zondag 6 september 2009 22:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd.
"Ik verdien straks vet veel geld met mijn projectleiders functie civiele techniek!"
![]()
Verder begrijp ik niet geheel waarom je bedrijfskunde gaat doen als je computers zo tof vind en je nieuwe dingen wilt uitvinden.
Nee serieus, ik wist echt wel dat Breda in Brabant ligt.quote:
Jup.quote:Op zondag 6 september 2009 22:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je Civiele Techniek gestudeerd?
Waarom vind je bedrijfskunde zo mooi, wat denk je er mee te gaan bereiken, wat trekt je in die studie?quote:Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omdat ik niet iets alleen wil met computers. Ik vind bedrijfskunde ook mooi.
quote:
Waarom ben jij geen psycholoog geworden?quote:Op zondag 6 september 2009 22:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Waarom vind je bedrijfskunde zo mooi, wat denk je er mee te gaan bereiken, wat trekt je in die studie?![]()
[..]
![]()
![]()
Dames en sportquote:Op zondag 6 september 2009 22:45 schreef RayMania het volgende:
Damestennis; Clijfers - Williams 6-0 0-6.
Niks. akquote:
Daar zit ik ook aan te denken.quote:
Omdat ik niet op een open dag ben geweest waar die studie werd aangeboden.quote:Op zondag 6 september 2009 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen psycholoog geworden?
Clijfersquote:Op zondag 6 september 2009 22:45 schreef RayMania het volgende:
Damestennis; Clijfers - Williams 6-0 0-6.
Had ik niet.quote:
Ehh, nou gewoon. Ik wil niet de hele dag achter de pc. Maar ik wil wel wat met pc's doen. Dit is de ideale opleiding daarvoor. En je bent een schakel tussen de opdrachtgever en de uitvoerende mensen. Lijkt me wel wat.quote:Op zondag 6 september 2009 22:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Waarom vind je bedrijfskunde zo mooi, wat denk je er mee te gaan bereiken, wat trekt je in die studie?![]()
[..]
![]()
![]()
Ik heb het over Civiele Techniek aan de Technische Universiteit. Ik denk alleen dat ik het toch niet haal.quote:Op zondag 6 september 2009 22:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Leuke studie hoor.![]()
Alleen was ik achteraf gezien liever direct naar de universiteit gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |