Haha, ik zag het & dacht; Nee... Ik ga er niet aan beginnen...quote:Op zondag 6 september 2009 14:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga zo de Wiki en OP even bijwerken....
voor iedereen die de afgelopen een topic heeft geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 september 2009 14:31 schreef CaptainConfuzedAlot het volgende:
hey ik woon ook in tilburg! waarom sta ik niet op de lijst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 6 september 2009 14:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga zo de Wiki en OP even bijwerken....
voor iedereen die de afgelopen een topic heeft geopend
quote:Op zondag 6 september 2009 14:31 schreef CaptainConfuzedAlot het volgende:
hey ik woon ook in tilburg! waarom sta ik niet op de lijst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
Wat dan?quote:Op zondag 6 september 2009 14:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel iets bij mijzelf aangepast
quote:
Ik ben morgen jarigquote:
Ja, kloptquote:Op zondag 6 september 2009 14:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, nu net aangepast nadat ik de OP had gekopieerd zie ik.
Juist! Ik heb vanmorgen al visite gehad, dus ik voel mij al een beetje jarigquote:
Heb je al kado's gehad? Dan ben je pas echt jarigquote:Op zondag 6 september 2009 14:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist! Ik heb vanmorgen al visite gehad, dus ik voel mij al een beetje jarig
En al cadeaus gehadquote:Op zondag 6 september 2009 14:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist! Ik heb vanmorgen al visite gehad, dus ik voel mij al een beetje jarig
quote:Op zondag 6 september 2009 14:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je al kado's gehad? Dan ben je pas echt jarig
Ik heb geld gekregenquote:
Ja, dat telt ookquote:Op zondag 6 september 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geld gekregen
Telt dat ook?
Ik dacht Tegan / hetzusjevanquote:Op zondag 6 september 2009 14:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wie heeft het origineel van het "wie woont waar-kaartje" en wil dat even opnieuw uploaden?
Mooi, dan heb ik wat gekregenquote:Op zondag 6 september 2009 14:42 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ja, dat telt ook![]()
Ben zelf pas in mei weer jarig
Mwa, vooruit. Maar alleen als het veel geld is natuurlijkquote:Op zondag 6 september 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geld gekregen
Telt dat ook?
Ik zal morgenavond de balans opmakenquote:Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, vooruit. Maar alleen als het veel geld is natuurlijk
Ik heb geen origineel, enkel oudere versies...quote:Op zondag 6 september 2009 14:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wie heeft het origineel van het "wie woont waar-kaartje" en wil dat even opnieuw uploaden?
Ja, dat is goed, wel doen he!quote:Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal morgenavond de balans opmaken![]()
En de 19e een tweede balans, goed?
Als ik eraan denk hè...quote:
Ik weet niet waar je huis woont, dus ik kan het niet brengen. Helaas!quote:
Haha, wat was er dan gedaan?quote:Op zondag 6 september 2009 14:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
En wil degene die Graseter en Tripless heeft toegevoegd het alfabet gaan leren aub
Oo, zie ik nu pasquote:Op zondag 6 september 2009 15:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Die stonden onderaan het lijstje
Die met iedereen erop bedoelde ik eigenlijk, maar die heb je dus niet?quote:
Zeg dan ook meteen welkequote:Op zondag 6 september 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit al de hele dag één en hetzelfde liedje te luisteren
Haha, ik heb altijd mijn periodes met muziek.quote:Op zondag 6 september 2009 15:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Hmm niet echt mijn smaak. Vond Powerless van haar wel goed overigens;).
Ik kan overigens wel de hele dag luisteren naar Queen / Freddy Mercury
Ik ben vandaag nog niet buiten geweestquote:Op zondag 6 september 2009 15:24 schreef Crazy-M het volgende:
Goede middag allen,
toch best fris buiten
Ik alleen in de tuinquote:Op zondag 6 september 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest
Huh, welke iedereen? Die in de OP, daar staat toch iedereen op?quote:Op zondag 6 september 2009 15:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die met iedereen erop bedoelde ik eigenlijk, maar die heb je dus niet?
Het UI overzicht fix ik zometeen ook, ik ben ondertussen alleen ook bezig met een chocoladebol-bakexperiment
Doet die het bij jou wel dan? Ik zie hem al sinds halverwege het vorige topic niet meer.quote:Op zondag 6 september 2009 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Huh, welke iedereen? Die in de OP, daar staat toch iedereen op?
Oh, dat had ik niet doorquote:Op zondag 6 september 2009 17:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doet die het bij jou wel dan? Ik zie hem al sinds halverwege het vorige topic niet meer.
Mwah, 3 kwartier en ik hoef er niet elke dag te zijn hè. Besides, dat heb ik er wel voor over. Samenwonen met vriend of in een studentenhuis zitten.. dan weet ik het welquote:Op zondag 6 september 2009 17:45 schreef Tegan het volgende:
Drie jaar treinen naar Tilburg wordt kut hoor.
Ja, maar:quote:Op zondag 6 september 2009 18:00 schreef Tegan het volgende:
He auto, kon jij na je Hbo niet gelijk naar een Pre-Master op de Uni?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |