Ik zal morgenavond de balans opmakenquote:Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, vooruit. Maar alleen als het veel geld is natuurlijk
Ik heb geen origineel, enkel oudere versies...quote:Op zondag 6 september 2009 14:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wie heeft het origineel van het "wie woont waar-kaartje" en wil dat even opnieuw uploaden?
Ja, dat is goed, wel doen he!quote:Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal morgenavond de balans opmaken![]()
En de 19e een tweede balans, goed?
Als ik eraan denk hè...quote:
Ik weet niet waar je huis woont, dus ik kan het niet brengen. Helaas!quote:
Haha, wat was er dan gedaan?quote:Op zondag 6 september 2009 14:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
En wil degene die Graseter en Tripless heeft toegevoegd het alfabet gaan leren aub
Oo, zie ik nu pasquote:Op zondag 6 september 2009 15:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Die stonden onderaan het lijstje
Die met iedereen erop bedoelde ik eigenlijk, maar die heb je dus niet?quote:
Zeg dan ook meteen welkequote:Op zondag 6 september 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik zit al de hele dag één en hetzelfde liedje te luisteren
Haha, ik heb altijd mijn periodes met muziek.quote:Op zondag 6 september 2009 15:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Hmm niet echt mijn smaak. Vond Powerless van haar wel goed overigens;).
Ik kan overigens wel de hele dag luisteren naar Queen / Freddy Mercury
Ik ben vandaag nog niet buiten geweestquote:Op zondag 6 september 2009 15:24 schreef Crazy-M het volgende:
Goede middag allen,
toch best fris buiten
Ik alleen in de tuinquote:Op zondag 6 september 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |