1 2 3 4 5 | Goed voorspellen van het aantal doelpunten van de thuisploeg 1 punt Goed voorspellen van het aantal doelpunten van de uitploeg 1 punt Bovenstaande drie goed 1 punt Totaal aantal doelpunten goed 3 punten |
quote:Op zondag 6 september 2009 14:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
tvp
En totaal 14 doelpuntenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:45 schreef GotC het volgende:
Ik doe ook mee! Als t mag
Ballstreet - RKDEO (248180437) 3-1
Winschoten Wanderers- TeamKoekje (248137498) 1-1
VVV Roelofarendsveen - FC Borisz (248352303) 2-0
Filleadh Mor - FC Hogeveld (248281127) 3-2
FC The Warriors - FC G.A.S. (248121978) 1-0
quote:Op zondag 13 september 2009 16:19 schreef Outpost76 het volgende:
Ballstreet - RKDEO 1-2
Winschoten Wanderers- TeamKoekje 0-3
VVV Roelofarendsveen - FC Borisz 4-0
Filleadh Mor - FC Hogeveld 2-0
FC The Warriors - FC G.A.S. 1-2
Totaal 19 goals
handelen met voorkennis is bij de wet verboden, weet je dat?quote:Op zondag 13 september 2009 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Weer mn eigen uitslag goed voorspeld
Ja klopt. Gelukkig ben ik onschuldig tot t tegendeel is bewezenquote:Op zondag 13 september 2009 21:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
handelen met voorkennis is bij de wet verboden, weet je dat?
Topquote:Op maandag 14 september 2009 13:05 schreef NelisZ het volgende:
Uitslag ronde 1!
De wedstrijden:
Ballstreet - RKDEO - 1-2
Winschoten Wanderers- TeamKoekje - 4-0
VVV Roelofarendsveen - FC Borisz - 5-1
Filleadh Mor - FC Hogeveld - 1-0
FC The Warriors - FC G.A.S. - 2-2
De stand:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2009 17:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat was ook zo de bedoeling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
quote:Op maandag 14 september 2009 21:44 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat was ook zo de bedoeling!Ah vandaar dat t nog niet veranderd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah vandaar dat t nog niet veranderd isIk heb het veranderd in mijn excel filetje, ik vond het niet belangrijk genoeg om opnieuw een plaatje te uploaden edSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik heb het veranderd in mijn excel filetje, ik vond het niet belangrijk genoeg om opnieuw een plaatje te uploaden ed
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet zeuren.. Je ligt staat in ieder geval op boven Paula
Precies hetzelfde ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:40 schreef Psychonikeo het volgende:
Nelisz is hier ook al zo lekker extreem bezig
Die van mij had de vorige week ook wat storing, maar een wat grotere antenne werkt blijkbaar goedquote:
ik heb al 3 weken storingquote:Op maandag 28 september 2009 00:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Die van mij had de vorige week ook wat storing, maar een wat grotere antenne werkt blijkbaar goed
2 goals? dat lijkt me wel vrij weinigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:47 schreef Xummon het volgende:
Ronde 4
Jesaja Rangers - Interlation 2-0
Kanteltijd.nl - Landgraaf Calcio 1-2
Raging Bulls United - Fc drunen 3-1
Destron Elsloo FC - SCF Dordrecht 2-0
FC Bifröst - Astrids Eleven 1-0
2 goals
is inderdaad 12 goalsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
2 goals? dat lijkt me wel vrij weinig
Nouhou, niet het moment verpestenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:26 schreef NelisZ het volgende:
alleen als iedereen zulke scores haalt schiet je er nog niks mee op
hou eens op met me te stalkenquote:
Ik zie mijn wedstrijd niet als een moeilijk te voorspellen wedstrijd hoor. Ook niet spannend oid. Gewoon een ingecalculeerd verlies. Maar bedankt voor t vertrouwenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:45 schreef NelisZ het volgende:
Je mag, net als vorig seizoen, zelf ook je wedstrijd opgeven voor de TeauTeau als je verwacht dat het een spannende wedstrijd wordt. Zo ben je vrij zeker dat hij erin komt, en het scheelt mij wat werk
Tevens kun je zo ook je wedstrijd mee laten doen als je geen Supporter meer bent, en dus niet meer in de Fed zit...
Qua ranking is het wel een interessante wedstrijd, en veel verder kijk ik meestal niet. Dat wordt me teveel werkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zie mijn wedstrijd niet als een moeilijk te voorspellen wedstrijd hoor. Ook niet spannend oid. Gewoon een ingecalculeerd verlies. Maar bedankt voor t vertrouwen
Ik verwacht geen spannende wedstrijden bij mij, dus ik zal me niet opgevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:45 schreef NelisZ het volgende:
Je mag, net als vorig seizoen, zelf ook je wedstrijd opgeven voor de TeauTeau als je verwacht dat het een spannende wedstrijd wordt. Zo ben je vrij zeker dat hij erin komt, en het scheelt mij wat werk
Tevens kun je zo ook je wedstrijd mee laten doen als je geen Supporter meer bent, en dus niet meer in de Fed zit...
En Gotc dr wedstrijd dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
round 5
Coen Elf - RKDEO 3-1
Real Club de Culo - FC Rob United 2-3
Porthos FC - AFC Smerig & hard 2-0
De Club - United Black Panthers 3-1
19 goals
Geen idee, weet zeker dat ik het op alltid had gezien nu ik het net opzocht, hoe ik het niet heb ingevoerd is mij een raadsel. Dankje voor de waarchuwing iig;-)quote:
Graag gedaan. T is en blijft zondag ochtend he dus dan krijg je datquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Geen idee, weet zeker dat ik het op alltid had gezien nu ik het net opzocht, hoe ik het niet heb ingevoerd is mij een raadsel. Dankje voor de waarchuwing iig;-)
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zie mijn wedstrijd niet als een moeilijk te voorspellen wedstrijd hoor. Ook niet spannend oid. Gewoon een ingecalculeerd verlies. Maar bedankt voor t vertrouwen
Jij weet ook niet wat je wil hequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop t voor je!
Ik maak ook wel een goede kans al zeg ik t zelf. Bijna iedereen bij de teauteau denkt dat ik dik ga verliezen maar zn aanval is zo zwak dat ik die makkelijk moet kunnen hebben en dan hopen dat mijn aanval met een counter er door heen komt bij hem.
Het is nog steeds een ingecalculeerd verlies maar ik hoop op een counter winstquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:28 schreef NelisZ het volgende:
[..]
[..]
Jij weet ook niet wat je wil he
Of is dit een tactiek om de concurrentie in verwarring te brengen?
Beetje spannend houden elke week is veel leukerquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alleen schiet jij er zo weinig mee op in de totaalstand
Ah, je gaat de laatste weken knallen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Beetje spannend houden elke week is veel leuker
Dat valt wel mee hoor, ten minste voor een studentquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het is midden in de nacht man. Ga slapen...
Waarom heb ik 3 punten en Gijs_ 4?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:24 schreef NelisZ het volgende:
De uitslagen:
FC Mattheus Eugenius - wiming 6-2
v.v. Flying Tigers - Nub.nl 0-1
Raging Bulls United - Kleb 6-1
De-SparTies - De Binky Boys 1-0
FC Waterstad - Vulture United 1980 3-3
De tussenstand:
[ afbeelding ]
Strafpunten vanwege kopiëren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom heb ik 3 punten en Gijs_ 4?![]()
Ik heb t helemaal zeluf opgezocht hoor! Dat ik dan tot de zelfde conclusie kom kan ik niets aan doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Strafpunten vanwege kopiëren.
Dan zou je die PI die je gebruikt hebt, er niet bij gezet moeten hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t helemaal zeluf opgezocht hoor! Dat ik dan tot de zelfde conclusie kom kan ik niets aan doen.
Vind je t niet cool dan dat ik t zelf heb opgezocht?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zou je die PI die je gebruikt hebt, er niet bij gezet moeten hebben.
Oeps foutje, dat krijg je als je ff snel de scores wil verwerkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom heb ik 3 punten en Gijs_ 4?![]()
Thxquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:47 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Oeps foutje, dat krijg je als je ff snel de scores wil verwerken
Ik zal het ff aanpassen in mn excel bestandje
Eindstand 4-2quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet volgende week tegen hetzelfde team waar ik nu 3-0 tegen achtersta. Ik moet echter winnen en hoop dit ook te kunnen realiseren. Spannend dus.
Alle wedstrijden begonnen deze week om 8 uur, en waren dus op tijd afgelopenquote:
Iedereen moet volgende week tegen hetzelfde team als deze weekquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet volgende week tegen hetzelfde team waar ik nu 3-0 tegen achtersta. Ik moet echter winnen en hoop dit ook te kunnen realiseren. Spannend dus.
Ja uiteraard, maar bij mij dus interessant omdat ik nu heb verloren met 4-2 en toch zeker verwacht te/moet winnen volgende weekquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:14 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Iedereen moet volgende week tegen hetzelfde team als deze week
Dohh! Helemaal niet gezien dat dat team net een bot is gewordenquote:
Thnx for the infoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:36 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dohh! Helemaal niet gezien dat dat team net een bot is gewordenDomme 9de en 10de divisie ook
Op zich wel eens leuk om te voorspellen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:36 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dohh! Helemaal niet gezien dat dat team net een bot is gewordenDomme 9de en 10de divisie ook
Ja, jammer dat ie t heeft gezegd....nu hadden we meteen kunnen zien wie er echt een beetje effort in steekt.quote:
Het is ook nog besproken op IRC afgelopen zondag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ie t heeft gezegd....nu hadden we meteen kunnen zien wie er echt een beetje effort in steekt.
* Flap wist t toevallig
8e!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:36 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Vorig seizoen liep het tijdens het seizoen ook terug... Hopen dat iedereen er volgend seizoen weer aan wil beginnen...quote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
Maar 8 invullers?
Ik ben dus niet de einige die t vergeten is.
Wel een suc6 trouwens als men in t 2e seizoen nog 8 deelnemers heeft!![]()
Ik heaueaup t ook ja want we hebben niet veaur niets zeau een "rel" gehad. om een TTquote:Op maandag 2 november 2009 00:21 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Vorig seizoen liep het tijdens het seizoen ook terug... Hopen dat iedereen er volgend seizoen weer aan wil beginnen...
Eind van het seizoen maar ff een flinke promotiecampagne opzetten voor volgens seizoen, kijken of we meer mensen geïnteresseerd kunnen krijgenquote:Op maandag 2 november 2009 00:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heaueaup t ook ja want we hebben niet veaur niets zeau een "rel" gehad. om een TT
Toch nog 6e![]()
t vol spammen van de mailbox van hattrickende fokkers!quote:Op maandag 2 november 2009 00:47 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Eind van het seizoen maar ff een flinke promotiecampagne opzetten voor volgens seizoen, kijken of we meer mensen geïnteresseerd kunnen krijgen
Nou, ik ben er niet echt mee bezig geweest hoor. Vul altijd gewoon maar wat inquote:Op zondag 8 november 2009 12:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
haha, er was nog niemand ingevuld en terwijl ik er mee bezig ben, tevens 3 anderen
NelisZ, ik vind dat je erg goed en leuk bezig bent met deze teauteau. Erg jammer dat er maar zo weinig vaste klanten zijn!quote:Op maandag 9 november 2009 00:18 schreef NelisZ het volgende:
De uitslagen:
RKDEO - Pauljax 0-1
Real Club de Culo - rave's rovers 3-0
V.V.Hoogezand - Destron Elsloo FC 1-3
FC CMONYALL - AFC Arend 3-2
De Binky Boys - De-SparTies 0-1
De tussenstand:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op maandag 9 november 2009 07:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
NelisZ, ik vind dat je erg goed en leuk bezig bent met deze teauteau. Erg jammer dat er maar zo weinig vaste klanten zijn!
Thx, en inderdaad. Helaas valt de deelname wat tegen. Hopen dat het volgend seizoen wat beter gaat...quote:Op maandag 9 november 2009 07:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
NelisZ, ik vind dat je erg goed en leuk bezig bent met deze teauteau. Erg jammer dat er maar zo weinig vaste klanten zijn!
Misschien is t wat om all1 wedstrijden uit de div's te nemen van de fokkers die (nog) mee doen?quote:Op maandag 9 november 2009 10:22 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Thx, en inderdaad. Helaas valt de deelname wat tegen. Hopen dat het volgend seizoen wat beter gaat...
Dat probeer ik ook zoveel mogelijk, alleen is het aanbod dan redelijk beperkt en dus moeilijker om echt spannende, en moeilijk-voorspelbare wedstrijden te vindenquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien is t wat om all1 wedstrijden uit de div's te nemen van de fokkers die (nog) mee doen?
Kan ook gewoon een belangrijke wedstrijd in 1 van die div's zijn toch of moet er speciaal een team van onze fed aan mee doen?quote:Op woensdag 11 november 2009 00:12 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook zoveel mogelijk, alleen is het aanbod dan redelijk beperkt en dus moeilijker om echt spannende, en moeilijk-voorspelbare wedstrijden te vinden
Het was wel altijd de insteek om wedstrijden van federatie genoten te gebruiken...quote:Op woensdag 11 november 2009 08:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een belangrijke wedstrijd in 1 van die div's zijn toch of moet er speciaal een team van onze fed aan mee doen?
Dat weet ik maar omdat er zo weinig animo over is leek t me een optie om te overwegen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:59 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het was wel altijd de insteek om wedstrijden van federatie genoten te gebruiken...
Dat dus.quote:Op maandag 23 november 2009 09:53 schreef Gijs_ het volgende:
Ik heb 2 keer op Fok! gekeken het weekend, kon er 2 keer niet op... vandaar vergeten!
Mooie score idd Gotc! Felie!quote:Op maandag 30 november 2009 11:27 schreef Flappekz het volgende:
Mannen, we zijn gisteren allemaal verslagen door een vrouw![]()
Maar wat voor een vrouw!!
Jullie denken allemaal dat ik ga winnen....dat ga ik helemaal nietquote:Op zondag 6 december 2009 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
Lekker positief over mijn wedstrijd allemaal.
Ik ga denk ik juist voor een verrassing zorgen met mn 4-4-2 opstelling met counter.
Want?quote:Op zondag 6 december 2009 19:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jullie denken allemaal dat ik ga winnen....dat ga ik helemaal niet
Ik reageer niet meer op jouw vragen, voor je je weer voor 10 man voor de domme gaat houden 2 dagen lang.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 20:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik reageer niet meer op jouw vragen, voor je je weer voor 10 man voor de domme gaat houden 2 dagen lang.
Ik wil gewoon iedere week meer dan 10 punten halenquote:Op maandag 7 december 2009 18:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
1 pt
0 pt
0pt
1 pt
1 pt
Dus niet zeuren jij
Top dat je niet meedoet, maar wel commentaar geeft.quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Tjezis, dat er hier 3 mij gisteravond op een overwinning hadden gezet en zelfs 2 de uitslag helemaal goed voorspeld
Dat kan bijna niet anders dan dat niemand de teams (ik mistte 2 zeer belangrijke spelers door een blessure) zelf van tevoren bekijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |