is inderdaad 12 goalsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
2 goals? dat lijkt me wel vrij weinig
Nouhou, niet het moment verpestenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:26 schreef NelisZ het volgende:
alleen als iedereen zulke scores haalt schiet je er nog niks mee op
hou eens op met me te stalkenquote:
Ik zie mijn wedstrijd niet als een moeilijk te voorspellen wedstrijd hoor. Ook niet spannend oid. Gewoon een ingecalculeerd verlies. Maar bedankt voor t vertrouwenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:45 schreef NelisZ het volgende:
Je mag, net als vorig seizoen, zelf ook je wedstrijd opgeven voor de TeauTeau als je verwacht dat het een spannende wedstrijd wordt. Zo ben je vrij zeker dat hij erin komt, en het scheelt mij wat werk
Tevens kun je zo ook je wedstrijd mee laten doen als je geen Supporter meer bent, en dus niet meer in de Fed zit...
Qua ranking is het wel een interessante wedstrijd, en veel verder kijk ik meestal niet. Dat wordt me teveel werkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zie mijn wedstrijd niet als een moeilijk te voorspellen wedstrijd hoor. Ook niet spannend oid. Gewoon een ingecalculeerd verlies. Maar bedankt voor t vertrouwen
Ik verwacht geen spannende wedstrijden bij mij, dus ik zal me niet opgevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:45 schreef NelisZ het volgende:
Je mag, net als vorig seizoen, zelf ook je wedstrijd opgeven voor de TeauTeau als je verwacht dat het een spannende wedstrijd wordt. Zo ben je vrij zeker dat hij erin komt, en het scheelt mij wat werk
Tevens kun je zo ook je wedstrijd mee laten doen als je geen Supporter meer bent, en dus niet meer in de Fed zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |