het is voor iedereen.. dus dan zou het raar zijn om niet naar ideeën te luisteren.. ik heb er ook niks aan als ik mijn eigen ideeën er doorheen druk en niemand wil meedoen..quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:45 schreef Jaheur het volgende:
Altijd mooi dat iedereen steentje bij kan dragen met ideetjes en leuk dat mijn idee wordt doorgezet![]()
Ach dat gebeurt vaak bij grotere fora's wel zo namelijkquote:Op woensdag 16 september 2009 08:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is voor iedereen.. dus dan zou het raar zijn om niet naar ideeën te luisteren.. ik heb er ook niks aan als ik mijn eigen ideeën er doorheen druk en niemand wil meedoen..
waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Volgens mij heb ik het oudste team van heel fok
daar was ik al bang voor, maar ik denk ik vraag het voor de zekerheid maar evenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Op z'n teamnummer maar dat slaat nergens op.
Jawel! Ik heb het oudste teamnummer van heel fok!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Op z'n teamnummer maar dat slaat nergens op.
het laagste bedoel je zeker?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jawel! Ik heb het oudste teamnummer van heel fok!
Dat is toch hetzelfde?quote:
Ah toe nou! Zeg nou dat ik het oudste team van heel fok heb!quote:
kinderen die vragen worden overgeslagen...quote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah toe nou! Zeg nou dat ik het oudste team van heel fok heb!
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kinderen die vragen worden overgeslagen...
MrMoon zal tijdig een bericht posten wanneer het begint. Zolang dat nog niet is gebeurt kan je nog rustig een friendly regelen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:51 schreef Silver_Shark het volgende:
wanneer beginnen we met de fokcup kan ik nog een friendly regelen?
meestal toch rond de 4 of 5 bekerwedstrijdquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:51 schreef Silver_Shark het volgende:
wanneer beginnen we met de fokcup kan ik nog een friendly regelen?
Als je nog in de beker zit, terwijl de Fok!Cup begint, word je benoemd tot "bekerheld". Bekerhelden stromen op een later moment in de beker inquote:Op woensdag 23 september 2009 15:13 schreef Donaldo het volgende:
ook zo scherp, had mijn ht naam ingevuld ipv username
hoe werkt het trouwens als de cup begint en je nog in de nederlandse beker zit? niet dat ik dat dit seizoen verwacht omdat ik in een lagere klasse zit en dus betere tegenstanders loot maar stel dat![]()
dat bedoelde ik idd.. dank voor je scherpte..quote:Op zondag 27 september 2009 23:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2 oktober is een vrijdag.
Je bedoeld 30 september?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |