Waarom heb ik 3 punten en Gijs_ 4?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:24 schreef NelisZ het volgende:
De uitslagen:
FC Mattheus Eugenius - wiming 6-2
v.v. Flying Tigers - Nub.nl 0-1
Raging Bulls United - Kleb 6-1
De-SparTies - De Binky Boys 1-0
FC Waterstad - Vulture United 1980 3-3
De tussenstand:
[ afbeelding ]
Strafpunten vanwege kopiëren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom heb ik 3 punten en Gijs_ 4?![]()
Ik heb t helemaal zeluf opgezocht hoor! Dat ik dan tot de zelfde conclusie kom kan ik niets aan doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Strafpunten vanwege kopiëren.
Dan zou je die PI die je gebruikt hebt, er niet bij gezet moeten hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t helemaal zeluf opgezocht hoor! Dat ik dan tot de zelfde conclusie kom kan ik niets aan doen.
Vind je t niet cool dan dat ik t zelf heb opgezocht?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zou je die PI die je gebruikt hebt, er niet bij gezet moeten hebben.
Oeps foutje, dat krijg je als je ff snel de scores wil verwerkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom heb ik 3 punten en Gijs_ 4?![]()
Thxquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:47 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Oeps foutje, dat krijg je als je ff snel de scores wil verwerken
Ik zal het ff aanpassen in mn excel bestandje
Eindstand 4-2quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet volgende week tegen hetzelfde team waar ik nu 3-0 tegen achtersta. Ik moet echter winnen en hoop dit ook te kunnen realiseren. Spannend dus.
Alle wedstrijden begonnen deze week om 8 uur, en waren dus op tijd afgelopenquote:
Iedereen moet volgende week tegen hetzelfde team als deze weekquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet volgende week tegen hetzelfde team waar ik nu 3-0 tegen achtersta. Ik moet echter winnen en hoop dit ook te kunnen realiseren. Spannend dus.
Ja uiteraard, maar bij mij dus interessant omdat ik nu heb verloren met 4-2 en toch zeker verwacht te/moet winnen volgende weekquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:14 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Iedereen moet volgende week tegen hetzelfde team als deze week
Dohh! Helemaal niet gezien dat dat team net een bot is gewordenquote:
Thnx for the infoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:36 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dohh! Helemaal niet gezien dat dat team net een bot is gewordenDomme 9de en 10de divisie ook
Op zich wel eens leuk om te voorspellen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:36 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dohh! Helemaal niet gezien dat dat team net een bot is gewordenDomme 9de en 10de divisie ook
Ja, jammer dat ie t heeft gezegd....nu hadden we meteen kunnen zien wie er echt een beetje effort in steekt.quote:
Het is ook nog besproken op IRC afgelopen zondag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ie t heeft gezegd....nu hadden we meteen kunnen zien wie er echt een beetje effort in steekt.
* Flap wist t toevallig
8e!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:36 schreef NelisZ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |