Dan hang ik de vlag uit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:40 schreef borisz het volgende:
Als het zo blijft kan Portugal zich niet meer rechtstreeks kwalificeren.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Sloeg die scheidsrechter Dsuzak nou?
Maar ze behouden nog wel uitzicht op een WK-ticket.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:40 schreef borisz het volgende:
Als het zo blijft kan Portugal zich niet meer rechtstreeks kwalificeren.
Nee, komen nog 3 wedstrijden, maar ze kunnen dan wel geen 1e meer worden en moeten dan knokken om 2e te worden en dan bij de nr2's van de poules kijken of ze wat beter kunnen gaan presteren.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:36 schreef Kopbal het volgende:
Als het zo blijft is Portugal dan uitgeschakeld?
Portugal niet op een WK, ah dat zou fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar ze behouden nog wel uitzicht op een WK-ticket.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:42 schreef Kopbal het volgende:
Als Portugal 3e wordt zijn ze sowieso niet geplaatst toch?
Klopt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:42 schreef Kopbal het volgende:
Als Portugal 3e wordt zijn ze sowieso niet geplaatst toch?
De haat is niet daarom, maar vanwege het theatraal vallen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:43 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb niet die haat tegen PortugalSnap dat niet zo. Sommigen kunnen er gewoon niet tegen dat zij in 2006 slimmer waren
Het is ook gewoon het Portugees voetbal in het algemeen. Verschrikkelijk, ook de clubsquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:43 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb niet die haat tegen PortugalSnap dat niet zo. Sommigen kunnen er gewoon niet tegen dat zij in 2006 slimmer waren
Mijn haat op Portugal is gebaseerd op Cristiano Ronaldo die voor 94m naar Real Madrid verkaste.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:43 schreef Klopkoek het volgende:
De tyfusquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:45 schreef Joeriii het volgende:
Portugal 1-1
Domino-effect, zo heet ie nietquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:41 schreef Wilskracht het volgende:
Hij gaf hem een duw.
Topscheids irritant ventje die Dsuzak
[..]
Portugeze competitiequote:Op zaterdag 5 september 2009 21:43 schreef Klopkoek het volgende:
Ik al helemaal niet, sorry.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:47 schreef Espabilado het volgende:
Hebben we nou nog niet geleerd om niet te vroeg te juichen mbt portugal en voetbal?
Dan heb ik nog meer sympathie voor Duitsland en Italië. Portugal mist echt alles wat de twee voorgaande landen wel hebben: ambiance, publiek, klasse.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:48 schreef Palmboom313 het volgende:
3e keer al dat ze in de laatste minuten scoren GVD zeg
Dit heb ik ook wel. Al vind ik best wel fijn als ze er niet bij mochten zijn. Blijft een gevaarlijke tegenstanderquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:48 schreef venomsnake het volgende:
Haha, wel lollig die haat tegen Portugal hier..
Ik heb niets tegen dat land.
Alleen kan ik Figo en Ronaldo niet uitstaan.![]()
Het gaat toevallig om de man van 94 miljoen die we niet in Zuid-Afrika willen zien.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:48 schreef venomsnake het volgende:
Haha, wel lollig die haat tegen Portugal hier..
Ik heb niets tegen dat land.
Alleen kan ik Figo en Ronaldo niet uitstaan.![]()
In ieder geval meer dan Portugal.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:50 schreef Klopkoek het volgende:
Italië klasse? Dat middeleeuwse maffialand klasse?
Italiaquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:50 schreef Klopkoek het volgende:
Italië klasse? Dat middeleeuwse maffialand klasse?
Nou dan gaat Portugal toch nog gewoon doorquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
Whahaha, Zlatan met mazzel in de extra tijd![]()
![]()
![]()
Play-offs dan toch? Want Denemarken gaat eerste worden als ze zo doorgaan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:52 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nou dan gaat Portugal toch nog gewoon door
Had weer niets anders verwacht van deze VVD'er.quote:
Dat zou echt niet mogen, Real Madrid verdient al genoeg aan merchandising en ik hoop dat het daarbij blijft.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:51 schreef Klopkoek het volgende:
Nou, dan haalt Portugal gewoon het WK
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Had weer niets anders verwacht van deze VVD'er.
1 2 3 4 5 6 | 2 Hongarije 7 4 1 2 13 9 - 4 3 Zweden 7 3 3 1 12 8 - 3 4 Portugal 7 2 4 1 10 9 - 5 5 Albanië 8 1 3 4 6 4 - 8 6 Malta 8 0 1 7 1 0 - 21 |
Play-offs zijn dacht ik met seeding dus dan komt Portugal een zwakke tegenstander tegen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Play-offs dan toch? Want Denemarken gaat eerste worden als ze zo doorgaan.
09/09/09 18:30 Malta - Swedenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:53 schreef Kopbal het volgende:
Heeft iemand de stand en het programma?
Wat betreft de play-offs: de slechtste nummer 2 heeft geen toegang tot die twee extra wedstrijden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Play-offs dan toch? Want Denemarken gaat eerste worden als ze zo doorgaan.
Wat vind je leuk aan dat land? De corruptie? De hierarchie? Het krioelen? De hypocrisie? De maniertjes?quote:
das dus de oude stand.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:54 schreef stefan92 het volgende:
[..]
09/09/09 18:30 Malta - Sweden
09/09/09 20:30 Albania - Denmark
09/09/09 20:45 Hungary - Portugal
10/10/09 20:00 Denmark - Sweden
10/10/09 20:45 Portugal - Hungary
14/10/09 Sweden - Albania
14/10/09 Denmark - Hungary
14/10/09 Portugal Portugal - Malta
Team MP W D L GF GA Pts
Denmark Denmark 6 5 1 0 13 2 16
Hungary Hungary 6 4 1 1 8 2 13
Portugal Portugal 6 2 3 1 8 4 9
Sweden Sweden 6 2 3 1 6 2 9
Albania Albania 8 1 3 4 4 8 6
Malta Malta 8 0 1 7 0 21 1
Prachtig land. Prachtige steden. Ik hou van de cultuur daar. Ik hou van de koffie. Ik hou van de Italiaanse keuken. Met de Italiaanse politiek kan ik mij echter niet identificeren, en daar heb ik het dan ook niet over wanneer ik mijn liefde voor Italië uitspreek.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat vind je leuk aan dat land? De corruptie? De hierarchie? Het krioelen? De hypocrisie? De maniertjes?
geen zin in, doet ff iemand anders zo hopelijk op wikipediaquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:00 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nu de doelsaldos nog correct maken
Zweden wint wel van Malta en Albanië. Vraagteken is wat ze tegen Denemarken in Kopenhagen gaan doen. Zijn altijd beladen wedstrijden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:55 schreef Espabilado het volgende:
Stand groep 1:
1. Denemarken 7-17 (14- 3)
2. Hongarije 7-13 ( 9- 4)
3. Zweden 7- 12 ( 8- 3)
4. Portugal 7- 10 ( 9- 5)
5. Albanië 8- 6 ( 4- 8)
6. Malta 8- 1 ( 0-21)
Ik zie de Portugezen nog wel een keer gelijk spelen tegen Hongarije.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zweden wint wel van Malta en Albanië. Vraagteken is wat ze tegen Denemarken in Kopenhagen gaan doen. Zijn altijd beladen wedstrijden.
Hongarije heeft het moeilijk, twee keer tegen de Portugezen en een keer uit tegen de Denen.
Portugal moet twee keer tegen de Hongaren en zou daar één van moeten zien te winnen. Kunnen ze woensdag al doen. Dan is er niks aan het handje. Van Malta winnen ze ook wel.
Zweden geef ik op voorhand de meeste kans maar mocht Zweden tot een gelijkspel komen tegen de Denen dan zou het zomaar kunnen zijn dat Portugal op doelsaldo door gaat omdat Portugal zijn laatste wedstrijd in eigen huis tegen Malta speelt. Kunnen ze lekker gaan uithalen daar.
Onderling resultaat boven doelsaldo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
wat is trouwens belangrijker: onderling resultaat of doelsaldo?
Is dat dan niet onderdeel of een weerspiegeling van de cultuur daar?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Prachtig land. Prachtige steden. Ik hou van de cultuur daar. Ik hou van de koffie. Ik hou van de Italiaanse keuken. Met de Italiaanse politiek kan ik mij echter niet identificeren, en daar heb ik het dan ook niet over wanneer ik mijn liefde voor Italië uitspreek.
thxiequote:Op zaterdag 5 september 2009 22:05 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Onderling resultaat boven doelsaldo.
Doelsaldo hoor. Kijk maar op de UEFA websitequote:Op zaterdag 5 september 2009 22:05 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Onderling resultaat boven doelsaldo.
ow. Wat is het nou?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Doelsaldo hoor. Kijk maar op de UEFA website
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:05 schreef Joeriii het volgende:
Hongarije moet thuis gewoon ff winnen van Portugal
Maakt toch niet uit wat Zweden en Portugal betreft, 2x 0-0.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Doelsaldo hoor. Kijk maar op de UEFA website
Gaat het daarom dan? Neequote:Op zaterdag 5 september 2009 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vind jij Rommedahl, Gronkjaer, Jacob Poulsen, Tomasson, Daniel Jensen, Silberbauer en Schone bijzondere voetballers?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:08 schreef Palmboom313 het volgende:
Denemarken is wel zeker van plek 1. Het gaat gewoon tussen Portugal, Zweden en Hongarije. En jammer maar helaas dan geef ik Portugal toch de grootste kans om 2e te worden.
Portugal moet idd alles winnen, maar Zweden ook. Als Zweden gelijkspeelt tegen Denemarken dan komen ze gelijk in punten en kan Portugal in eigen huis lekker gaan uithalen tegen Malta terwijl de Zweden tegen Albanië zal moeten. Dan heeft Portugal gewoon alle troeven in handen. Verliest Zweden van Denemarken dan is het sprookje voor Zweden helemaal over.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:06 schreef Wilskracht het volgende:
Als Portugal nu niet alles wint liggen ze er uit.
Ik ga er dan vanuit dat Zweden wint van Malta en Albanie
en dat Denemarken ook nog 1 potje wint.
Is dat wel eens voorgekomen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:08 schreef gitaarsnaar het volgende:
The criteria will be as follows;
- Total points
- Goal difference
- Goals scored
- Goals scored away from home
- Disciplinary record *
- Drawing of lots
Kut fifa.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:13 schreef borisz het volgende:
Onderling resultaat is een uefa regel en geen fifa regel. Dit is een fifa toernooi dus telt het doelsaldo na de punten.
np.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:15 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Kut fifa.
Sorry dat ik verkeerd antwoordde, was vrij zeker van mijn zaak.
Tuurlijk is de politiek een onderdeel van de cultuur. Maar ondanks het feit dat het een onderdeel is van de cultuur, staat de Italiaanse politiek nogmaals los van mijn fascinatie voor Italië.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Is dat dan niet onderdeel of een weerspiegeling van de cultuur daar?
Niet dat ik weet.quote:
Nee, is ook geen ramp. Vond ze gisteren maar erg matig voetballen met weinig klasse in de ploeg.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:48 schreef WeebI het volgende:
Dat Zweden maar mooi thuis mag blijven.
Zweden > Portugal al is het alleen al wegens de vrouwelijke fansquote:Op woensdag 9 september 2009 19:48 schreef WeebI het volgende:
Dat Zweden maar mooi thuis mag blijven. Gun het Denemarken en Hongarije tien keer meer. Portugal of Zweden is me om het even.
één moment is voldoende hoor. dan ligt ie er gewoon in.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef venomsnake het volgende:
Zlatan zit in een vormcrisis ofzo. Hij bakt er ook nu weer vrij weinig van..
Ik zou gewoon Zweden kiezen.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:57 schreef WeebI het volgende:
Toegegeven, als ik dan toch moet kiezen tussen Zweden en Portugal gaat dat de beslissende factor zijn
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:59 schreef WeebI het volgende:
Pepe
Vuile aap die alleen maar kan trappen en schoppen en nu schakelt ie ook nog Hongarije praktisch uit.![]()
Mwa als je eerlijk bent zouden ze nooit die tweede plaats verdienen. Ze geven het nu wel weg, maar dat komt omdat ze nu alle 'moeilijke' landen op een rij krijgen. Zweden afgelopen weekend, nu Portugal en volgende speeldag staat Portugal alweer op het programma. Op 14 oktober wacht zelfs Denemarken nog in een uitwedstrijd.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef DIGGER het volgende:
Hongarije lijkt wel faalangst te hebebn, ze stonden zo goed en verkwisten alles.
En dan wordt het nog lastig om Zweden voor te blijven, lijkt me.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:16 schreef WeebI het volgende:
Bij winst van Denemarken is Portugal sowieso uitgeschakeld voor de eerste plaats.
Dan moeten ze eerst Zweden eens in zien te halen, lijkt me.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan wordt het nog lastig om Zweden voor te blijven, lijkt me.
Denemarken - Zweden 2-2 EK 2004quote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef Klopkoek het volgende:
Zweden moet niet van Denemarken gaan verliezen dan, in Kopenhagen. Reken maar dat Denen gebrand zijn op een zege. Dat is zoiets al Nederland-Duitsland.
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:50 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Denemarken - Zweden 2-2 EK 2004
Engeland![]()
1 2 3 4 5 6 | Zweden 8 4 3 1 15 9 - 3 Portugal 8 3 4 1 13 10 - 5 Hongarije 8 4 1 3 13 9 - 5 Albanië 9 1 4 4 7 5 - 9 Malta 9 0 1 8 1 0 - 22 |
spanning erin houdenquote:
Waarom bleef dat dan geen 0-0?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:50 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Denemarken - Zweden 2-2 EK 2004
Engeland![]()
Vriendendienst dus.
Onderling resultaat komt sowieso nog altijd NA vergelijking op doelsaldoquote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
Onderling resultaat tussen Portugal en Zweden is gelijk (twee keer 0-0), dus dan gaat het doelsaldo tellen, wat ook nauwelijks verschilt.
Dus Denemarken en Zweden kunnen het niet zomaar op een akkoordje gooien...
Moeten ze maar een keer voetballen ipv als ze zelfs 0-1 achter staan nog keihard verdedigenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef Rumille het volgende:
Hongarije gewoon volgende keer winnen van die stink Portugezen
Onze doedelzak schopt ze volgende maand naar huisquote:Op woensdag 9 september 2009 22:48 schreef N1ck het volgende:
[..]
Moeten ze maar een keer voetballen ipv als ze zelfs 0-1 achter staan nog keihard verdedigen
Omdat Italië dan op onderling resultaat doorging, omdat het resultaat tegen de nummer laatst (Bulgarije) wegviel bij een gelijke stand tussen Italië, Denemarken en Zweden.quote:
En dat baseer je op de wedstrijd van vandaag? Hij was nergens.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Onze doedelzak schopt ze volgende maand naar huis
Heb het opgezocht, en je hebt gelijk... Lijkt wel alsof ze dat elke keer weer veranderen...quote:Op woensdag 9 september 2009 22:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Onderling resultaat komt sowieso nog altijd NA vergelijking op doelsaldo
FIFA en UEFA hanteren verschillende regels. Daar ligt het aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb het opgezocht, en je hebt gelijk... Lijkt wel alsof ze dat elke keer weer veranderen...
Maakt niet uit, volgende maand doet ie het.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:50 schreef N1ck het volgende:
[..]
En dat baseer je op de wedstrijd van vandaag? Hij was nergens.
Zweden - Denemarken 0-1.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:59 schreef Gabbylicious het volgende:
Hoeveel werd de eerste ontmoeting van Denemarken en Zweden?
Ik denk dat ze beiden ook wel graag groepswinnaar willen worden en play-offs daarmee ontlopen...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:02 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik zie het al 1-0 voor de Denen. Ze kunnen dus gewoon een nederlaag lijden zonder dat het gevolgen gaat hebben voor de stand. Als het 1-0 voor Zweden word gaan beide teams door en ligt Portugal er gewoon machteloos uit.
* Gabbylicious wacht op de odds voor deze wedstrijd
Denk je niet dat ze het op een gelijkspelletje gooien? Ook voor die landen moet het natuurlijk mooi zijn om twee scandinavische landen mogelijk op het WK te hebben en Portugal thuis te kunnen laten.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:20 schreef Klopkoek het volgende:
Gaan het niet op een akkoordje gooien nee, zeker nu Denemarken zelf gelijk heeft gespeeld.
Kans zit er dik in dat Portugal gewoon door gaat.
EK 2004.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:39 schreef Klopkoek het volgende:
Nee joh, Zweden en Denemarken zijn van oudsher vijanden van elkaar. Nog tot diep in de 20ste eeuw maakten de Denen claims op Malmo en de provincie daaromheen.
Voor zover ik weet is het echt zoals Nederland-Duitsland of Nederland-België (maar weer niet zo vijandig als ontmoetingen tussen Argentinië en Engeland).
Maar misschien weten anderen er meer over.
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat zo'n 2-2 uitslag ook gewoon bestaat zonder het op een akkoordje te gooien?quote:
Dit is juist de scenario die ik niet zag uitkomen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef N1ck het volgende:
HOPPA!!!! denemarken wint 1-0 en portugal 3-0, nog 1 wedstrijd te gaan. PORTUGAL!!!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |