Ik vind Zlatan een betere aanwinst voor het WK dan Cris.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:49 schreef PabloLopez het volgende:
portugal 1-0 achter wat loopt iedereen te zeiken, sverige 0-1 tegen hongarije
ik kijk het via de schotel RTPIquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:54 schreef Rumille het volgende:
Waar kijken jullie Denemarken - Portugal?
Hongarije heeft anders ook een iets verouderd team.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:02 schreef Klopkoek het volgende:
En als je geen schotel hebt?
Ik wil graag die jankbek van Ronaldo zien want je voelt op je klompen aan dat Denemarken dit gewoon gaat winnen. Moeten alleen wel de Zweden verliezen anders hangen die Portugezen nog steeds aan het touwtje.
Ik koester nog hoop dat Hongarije dit niet zover laten komen, ze hebben een ticket te verdedigen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:04 schreef Klopkoek het volgende:
Ja, als de Hongaren dit verliezen zie ik Portugal alsnog door gaan omdat ook nog Zweden-Denemarken op het programma staan en die gaan daar echt geen salonremise van maken.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bendtner is de naam.
Wat een baas.
Deense vrouwenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
Het mooie aan Denemarken vind ik altijd dat ze als Nederland spelen. Sowieso lijkt heel Denemarken op Nederland
Ja ja ik weet het, doorgaans is het een prutser 1e klas. Maar hey als je de openingstreffer scoort tegen die tyfus Portugezen ben je voor even/of een dag een baas.quote:
Ik ben ook zo blij met z'n contractverlengingquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bendtner is de naam.
Wat een baas.
Het is dat hij soms staat op een plek waar een bal komt om vervolgens die bal direct op doel te schieten, verder doet hij letterlijk niks.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:16 schreef venomsnake het volgende:
Zlatan speelt weer bijzonder matig.
Flikker Berg er maar in aub.
Tijdens de verloren CL-finale was Ronaldo ook niet de leukste thuis.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:10 schreef Klopkoek het volgende:
Prachtige sfeer daar. Ronaldo nu al geirriteerd
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ben ook zo blij met z'n contractverlenging
Ik denk dat Portugal momenteel te onmachtig is om een beslissing te forceren.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:30 schreef Klopkoek het volgende:
Ja, dit wordt een goal in de laatste minuten. Denemarken roept het ook wel zelf over zich af.
Geen idee, maar ik hoop het zo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:36 schreef Kopbal het volgende:
Als het zo blijft is Portugal dan uitgeschakeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |