quote:
Voorlopig zie ik Mellberg.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:08 schreef EddyAlbena het volgende:
0-1 Zweden, Mellberg/eigen goal?.
Ja, maar leek toch echt meer een eigen goal. In het kopduel schampte Mellberg de bal, terwijl de Hongaar de b al vol raakte. Niet dat het er verder veel toe doet.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:17 schreef Espabilado het volgende:
Sport 1 snap ik ook nooit iets van.. 99% van de tijd zijn 4 van de 6 kanalen ongebruikt. Nu hebben ze wel Hongarije-Zweden maar dan niet Denemarken-Portugal... wtf? Wees verdomme een écht totaalzender voor sport en zend alles uit wat waard is om uit te zenden.. Denemarken-Portugal bv...
Soms echt die 10e pm niet waard.. gelukkig heb ik bij UPC eredivisie live erbij.
De held, als hij dat flikt en zo die Portugezen niet naar het WK zou laten gaan ..quote:
Verkapte ik-heb-een-Zweedse-vriendin post.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:36 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
De held, als hij dat flikt en zo die Portugezen niet naar het WK zou laten gaan ..![]()
Zweden moet wel gaan winnen hoor, want ik wil m'n vriendin kunnen pesten over dat beroerde voetbal van d'r land. Er is weinig leuker dan een Zweed te herinneren aan de wedstrijd tegen Trinidad en Tobago hihi.
Serieus, elke Zweed jankt als je ze aan die pot herinnert. Daarnaast - wat je wiltquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-Zweedse-vriendin post.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |