Dit is de selectie voor de oefenwedstrijd tegen Frankrijk:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:29 schreef PieterBas het volgende:
Heja Sverige.
Al moeten die Lagerbäck er maar eens uitzetten.. of zijn selectie verjongen, wat er stond tijdens het EK was om te huilen.
Wel wat nieuwe jonge spelers dus.quote:De Zweedse selectie:
Verdediging: Andreas Granqvist (FC Groningen), Petter Hansson (Stade Rennes), Peter Larsson (FC Kopenhagen), Daniel Majstorovic (AEK Athene), Olof Mellberg (Juventus), Mikael Nilsson (Panathinaikos), Fredrik Stoor (Fulham), Oscar Wendt (FC Kopenhagen).
Middenveld: Daniel Andersson (Malmö FF), Samuel Holmén (Bröndby IF), Kim Källström (Olympique Lyon), Sebastian Larsson (Birmingham City), Rasmus Lindgren (Ajax), Anders Svensson (Elfsborg)
Aanval: Marcus Berg (FC Groningen), Christian Wilhelmsson (Al-Hilal), Markus Rosenberg (Werder Bremen), Henrik Larsson (Helsingborg), Zlatan Ibrahimovic (Internazionale).
Larsson wil zijn 100ste interland halen. Staat nu op 99.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dit is de selectie voor de oefenwedstrijd tegen Frankrijk:
[..]
Wel wat nieuwe jonge spelers dus.![]()
En Larsson weet maar niet van ophouden.
Kloptquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij spelen de Zweden een oefenwedstrijd tegen Nederland in november..
Zweden gaat veldspelers in het doel zetten?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dit is de selectie voor de oefenwedstrijd tegen Frankrijk:
[..]
Wel wat nieuwe jonge spelers dus.![]()
En Larsson weet maar niet van ophouden.
PSV heeft geloof ik nog een keepertje rondlopen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:00 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Zweden gaat veldspelers in het doel zetten?
quote:Larsson wordt aanvoerder Zweden
Henrik Larsson wordt in de herfst van zijn interlandcarričre aanvoerder van het Zweedse elftal. Bondscoach Lars Lagerback heeft de aanvaller van Helsingborg IF aangewezen als opvolger van de gestopte Fredrik Ljungberg.
"De keuze was niet moeilijk", zegt Lagerback in een eerste reactie. "Met zijn ervaring is hij een rustgevende factor in onze selectie. Bovendien ligt hij uitstekend in de groep."
Larsson, die in het verleden uitkwam voor onder meer FC Barcelona en Celtic, speelt zaterdag zijn honderdste interland. Dan staat het treffen met Albanië op het programma.
inmiddels alweer 0-4 en afgelopenquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:19 schreef borisz het volgende:
POrtugal op een 0-1 voorsprong door een ed. van Brian Said
Co Adriaanse was al in 2004 weggegaan vanwege een 'verstreken houdbaarheidsdatum'.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:33 schreef borisz het volgende:
Albanie - Zweden 0-0 als eindstand.
Valt tegen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:54 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
inmiddels alweer 0-4 en afgelopen
Ik denk dat Lagerbäck een beetje de fout maakt, om steeds wat oudere ervaren spelers op te stellen. Terwijl er zeker genoeg jong talent in de selectie rond loopt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Co Adriaanse was al in 2004 weggegaan vanwege een 'verstreken houdbaarheidsdatum'.
Maar Lars Lagerbäck had al moeten weten dat het na het EK 2004 alleen slechter kon gaan.
Volgens mij ben je in de war met Duitsland.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Valt tegen.
De Portugezen hadden de gaskraan vanaf de eerste seconde moeten opendraaien.
Zo flauw en typisch Nederlands om nou weer naar Lagerbäck te wijzen, terwijl iedereen in de rest van de wereld gewoon de credits aan Arie Haan en zijn tactische vondsten geeft.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Co Adriaanse was al in 2004 weggegaan vanwege een 'verstreken houdbaarheidsdatum'.
Maar Lars Lagerbäck had al moeten weten dat het na het EK 2004 alleen slechter kon gaan.
Wow wat een eindequote:Op woensdag 10 september 2008 23:43 schreef Saviola het volgende:
Portugal [2 - 3] Denmark
42' [1 - 0] Nani
84' [1 - 1] N. Bendtner
86' [2 - 1] Deco (pen.)
90' [2 - 2] C. Poulsen
90' [2 - 3] D. Jensen
Dan zal er wel weer flink gejankt zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Portugal gaat onderuit?
Altijd smullen geblazen.
Zuur? Het mooiste wat je Portugal kan wensen! Die Portugeese jankmuilen mogen wat mij betreft thuis blijvenquote:
dat dusquote:Op donderdag 11 september 2008 01:19 schreef StarGazer het volgende:
Denemarken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stel je voor geen Ronaldo op het WKquote:Op donderdag 11 september 2008 09:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zuur? Het mooiste wat je Portugal kan wensen! Die Portugeese jankmuilen mogen wat mij betreft thuis blijven
quote:keepers
Andreas Isaksson, PSV Eindhoven
Johan Wiland, IF Elfsborg
verdedigers
Andreas Granqvist, FC Groningen
Petter Hansson, Rennes
Daniel Majstorovic, AEK Aten
Olof Mellberg, Juventus
Mikael Nilsson, Panathinaikos
Fredrik Stoor, Fulham
Behrang Safari, Basel
aanvallers/middenvelders
Daniel Andersson, Malmö FF
Andreas Johansson, Ålborg
Marcus Berg, FC Groningen
Victor Elm, Kalmar
Samuel Holmén, Bröndby IF
Zlatan Ibrahimovic, Inter
Kim Källström, Lyon
Johan Elmander, Bolton
Henrik Larsson, Helsingborg
Sebastian Larsson, Birmingham
Markus Rosenberg, Werder Bremen
Christian Wilhelmsson, Al-Hilal
Aftonbladet.se
Petter Andersson is ook nog geselecteerdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch wel grappig, een hoop "Nederlandse" Zweden in de selectie: Isaksson, Granqvist, Hansson, Majstorovic, Berg, Zlatan, Elmander, Larsson en Rosenberg.
Die Victor Elm zou toch ook naar Nederland komen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Petter Andersson is ook nog geselecteerd![]()
3 Grunn spelers dus.
Larsson en Rosenberg zijn trouwens geblesseerd en doen niet mee tegen Portugal.
Komt naar SC Heerenveenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die Victor Elm zou toch ook naar Nederland komen?
Eigenlijk verdient Portugal geen enkel punt meer gezien hun prestaties tot nu toe. Dan liever Denemarken dan deze Mediterrane B-acteurs.quote:
Alsof ik dat zal geloven.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:22 schreef mcyodogg het volgende:
Ronaldo is nog bezig aan zijn vorm te werken, en Deco en Carvalho onbreken nog. Portugal wordt nog wel sterker.
Ook geen doelpunten in de tweede helftquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:32 schreef borisz het volgende:
portugal - Albanie 0-0 halverwege.
Albanie is gereduceerd tot 10.
1 2 3 4 5 6 7 | 1 Denemarken 3 2 1 0 7 6 - 2 2 Hongarije 4 2 1 1 7 4 - 2 3 Portugal 4 1 2 1 5 6 - 3 4 Albanië 4 1 2 1 5 3 - 2 5 Zweden 3 1 2 0 5 2 - 1 6 Malta 4 0 0 4 0 0 - 11 |
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Hehe Portugal!!
Dit is toch wel genieten geblazen hoor.
yeah rightquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:38 schreef mcyodogg het volgende:
Dat Albanie pakt gewoon punten van Portugal en Zweden.
Portugal is verre van kansloos, maar ze moeten wel eens beginnen met voetballen. Portugal in vorm is een schitterend team. In maart hebben ze hopelijk weer wat topspelers terug in vorm.
Yeah right what? Als Portugal de overige 6 wedstrijden wint zullen ze vast wel naar het WK gaan. En voetballen kunnen ze echt wel.quote:
Je onderschat Malta.quote:
1 2 3 4 5 6 | Hungary 4 2 1 1 4 2 7 Albania 5 1 3 1 3 2 6 Portugal 4 1 2 1 6 3 5 Sweden 3 1 2 0 2 1 5 Malta 5 0 1 4 0 11 1 |
Zlaten speelt niet, geblesseerd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor Portugal-Zweden wil ik wel klaar zitten. Of iedereen mijn menig deelt is twee, het hangt ervan af wat Cris en Zlatan allemaal klaarspelen.
Nee. Ik blijf die moffen het meeste hatenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:56 schreef n00000b het volgende:
haha het valt me toch wel op dat de haat richting andere WK landen van (west)Duitsland is overgeslagen naar andere landen. Nu zijn het vooral Portugal en Frankrijk voor mijn gevoel, klopt dit?
Portugal gaat het echt nog wel halen, de kwalificatie voor het afgelopen EK ging ook niet bepaald moeiteloos.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:41 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik vind dit wel leuk, dat het zo lastig gaat voor Portugal. Maar ik heb dat eigenlijk altijd wel met grote landen die veel moeite hebben zich te kwalificeren.
Hoe slechter het deelnemersveld op het WK, hoe beter voor Oranje.
Ik vond ze al kut in de kwalificatie voor het WK 2002quote:Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef TC03 het volgende:
Wel grappig hoe Portugal na 2004/2006 aartsvijand nummer één lijkt te zijn geworden.
Liever een gerenomeerd land als Portugal dan fantasieteams als Trinidad en Iran. Op een WK horen de beste voetballanden aanwezig te zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond ze al kut in de kwalificatie voor het WK 2002
Precies. Mooi team, jammer dat Quieroz het niet draaiende krijgt, al was het de laatste jaren ook onder Scolari wat minder.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:13 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit wat tegen Portugal gehad.
Ze waren in de wedstrijden tegen Nederland gewoon net iets slimmer.
Ik kijk graag naar Portugal, lopen een paar goede spelers rond.
Vertel dat maar aan Blatter..quote:Op zondag 29 maart 2009 21:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Liever een gerenomeerd land als Portugal dan fantasieteams als Trinidad en Iran. Op een WK horen de beste voetballanden aanwezig te zijn.
Met de overtreffende trap van afbraakvoetbal inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:51 schreef borisz het volgende:
Ach T-T pakte wel een punt tegen Zweden hoor.
Wie staat er tegenwoordig centraal in de spits daar?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:53 schreef mcyodogg het volgende:
Wat Portugal mist is een targetman. Zolang ik me kan herinneren lopen er ook alleen maar prutser daar.
Gisteren Almeidaquote:Op zondag 29 maart 2009 21:54 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wie staat er tegenwoordig centraal in de spits daar?
Ze hadden eerst natuurlijk wel Pauleta.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:53 schreef mcyodogg het volgende:
Wat Portugal mist is een targetman. Zolang ik me kan herinneren lopen er ook alleen maar prutser daar.
inderdaad. En Erwin Koeman met Hongarije op het WK.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat zou het toch heerlijk zijn als die jankende Portugezen volgend jaar ontbreken
Je hebt Denemarken en Zweden ook nog.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
inderdaad. En Erwin Koeman met Hongarije op het WK.
Ja klopt, maar Hongarije staat nu aan kop.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt Denemarken en Zweden ook nog.
Denemarken gaat er vandaag nog wel overheen.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Hongarije staat nu aan kop.
1 2 3 4 5 6 | 2 Hongarije 6 4 1 1 13 8 - 2 3 Portugal 5 1 3 1 6 6 - 3 4 Zweden 4 1 3 0 6 2 - 1 5 Albanië 7 1 3 3 6 3 - 6 6 Malta 7 0 1 6 1 0 - 17 |
Zweden gaat het ook niet worden. Denemarken en Hongarije dicht ik meer kansen toe.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef venomsnake het volgende:
Zweden met 2-0 verloren. (oefenwedstrijd)
Zweden speelde zeer matig.
Maar goed, Elm, Lindgren en Berg hadden wel een basisplaats.
Denk dat Portugal gewoon alsnog doorgaat. Die moeten nog 2x tegen Hongarije. Zou erg knap zijn als Koeman daar stand kan houden.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zweden gaat het ook niet worden. Denemarken en Hongarije dicht ik meer kansen toe.
En uit tegen Denemarken... zo enorm groot is de kans niet dat Portugal het gaat redden.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Denk dat Portugal gewoon alsnog doorgaat. Die moeten nog 2x tegen Hongarije. Zou erg knap zijn als Koeman daar stand kan houden.
Dat zal voor Carlos Queiroz een enorme klap worden in zijn trainersloopbaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En uit tegen Denemarken... zo enorm groot is de kans niet dat Portugal het gaat redden.
Dat is ook de geste van Lars Lafbek die volgens Scandinavisch gebruik betonvoetbal prefereert.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Zweden altijd wel een leuk team... al speelden ze de laatste jaren nou niet bepaald het meest flitsende aanvallende voetbal waar ik de beste herinneringen aan heb... WK 1994 bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Zweden altijd wel een leuk team... al speelden ze de laatste jaren nou niet bepaald het meest flitsende aanvallende voetbal waar ik de beste herinneringen aan heb... WK 1994 bijvoorbeeld
En Anderssonquote:
quote:Boa Morte na drie jaar weer geselecteerd voor Portugal
Middenvelder van West Ham United, Luis Boa Morte is zaterdag weer geselecteerd door de keuzeheer van Portugal Carlos Queiroz. De laatste keer dat Boa Morte in actie kwam voor zijn vaderland, was alweer drie jaar geleden.
Boa Morte is geselecteerd voor het WK-kwalificatieduel van Portugal tegen Albanië. Ook zal de Portugees aantreden in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Estland. De 31-jarige middenvelder speelde op het WK van 2006 zijn laatste wedstrijd voor Portugal.
Boa Morte zelf was vanzelfsprekend erg blij met de selectie. "Het doet me goed om terug te keren in het nationale elftal van Portugal. Ik zal er alles aan doen zijn vertrouwen niet te beschamen. Ik ben in ieder geval vol zelfvertrouwen.
Boa Morte is bezig aan een overtuigend seizoen in dienst van West Ham United. Hij kwam dit seizoen tot 27 wedstrijden. Hierin wist hij echter niet te scoren.
Op zich heb je een punt, maar ondanks de resultaten schaal ik Portugal toch een stuk hoger in dan Denemarken en Zweden, maar ik verwacht ook nog steeds dat ze het gaan redden, vanaf nu gewoon geen misstappen meer begaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:47 schreef mcyodogg het volgende:
Je hoort bij de 'beste landen' als je je kwalificeert, laat dat duidelijk zijn. Maar ik zou ze missen op het WK. Al was het alleen vanwege het feit dat ze 75% van de Nederlandse bevolking om de kast krijgen.
Ik hoop echt dat Zweden thuisblijft, ik gun het Lagerbäck niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Zlatan bakt er tot nu toe niets van. Hoop balverlies en al 2 enorme kansen gemist.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Zweden thuisblijft, ik gun het Lagerbäck niet.
Nee.. Zlatan en Larsson staan in de spits.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef Gruning3r het volgende:
venom speelt berg?
Tribune of geblesseerd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef Gruning3r het volgende:
venom speelt berg? of op de bank?
Nee, van AIKquote:
quote:
1 2 3 4 5 6 | 2 Hongarije 6 4 1 1 13 8 - 2 3 Portugal 6 2 3 1 9 8 - 4 4 Zweden 5 1 3 1 6 2 - 2 5 Albanië 8 1 3 4 6 4 - 8 6 Malta 7 0 1 6 1 0 - 17 |
Voor Zweden is het WK nu heel ver weg..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
Zlatan![]()
Weer een dikke kans verneukt.
Zweden dus verloren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n matige ploeg heeft niks te zoeken op een eindtoernooi.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor Zweden is het WK nu heel ver weg..
Die bondscoach hadden ze voor het WK van 2006 (of anders daarna) al weg moeten doen die zak hooi.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor Zweden is het WK nu heel ver weg..
Ik snap ook niet waarom Lagerbäck er nog steeds zit, daarbij snap ik ook niet waarom er nog vaak "de oude garde" wordt opgesteld.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:47 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Die bondscoach hadden ze voor het WK van 2006 (of anders daarna) al weg moeten doen die zak hooi.
Deense vrouwen zijn ook niet mis hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Zweden NEEEEEJ nu missen we ons uitzicht.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:46 schreef N1ck het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-2 HOPPAAKEEE.
Wat een klote arbitrage zeg sjonge sjonge
PORTUGAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* kingmob kijkt naar standquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:25 schreef mcyodogg het volgende:
Vanwege die reacties hier vind ik het al leuk.
Maar ook al was het 1-1 gebleven dan nog hadden ze het in eigen hand.
Precies, en dat met nog sowieso 2 wedstrijden tegen die runner-up te gaan. Al moet je ook weer oet voorkomen dat je de slechtste nummer 2 wordt, want dan ben je er alsnog aan.quote:Op zondag 7 juni 2009 08:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
* kingmob kijkt naar stand
Dat was wel een hele krappe defintie van "in eigen hand" geweest. dan was het verschil met de nummer 2 6 punten geweest...
De beste 8 nummers 2 (van de 9 in totaal) moeten onderling beslissingswedstrijden spelen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:07 schreef Greetings het volgende:
Gaan de nummers 1 en 2 beiden door, of moeten de nummers 2 beslissingswedstrijden spelen?
Gevalletje eigen schuld. Arie Haan had absoluut iets verzonnen waardoor het 1-1 was gebleven. Een trage wissel ofzo, in elk geval iets.quote:
Liever Portugal dan Denemarken of Hongarije idd.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Portugal hoort gewoon op het WK thuis!
quote:
Nu je het zegt ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:26 schreef Kerol het volgende:
Wat doet dat trouwens in dit topic? Is geen kwalificatie wedstrijd..
Die doelpunten worden aan het einde toch nog geschrapt als Malta hekkensluiter blijft, deze uitslag is nog niet zeker.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:18 schreef Dos37 het volgende:
Zweden is aan het prijsschieten 4-0 inmiddels
Majstorovic
Ibrahimovic
Portugal moet nog uit en thuis tegen Hongarije en uit naar Denemarken plus drie punten tegen Malta.quote:1 Denemarken 6 5 1 0 16 13-2
2 Hongarije 6 4 1 1 13 8-2
3 Portugal 6 2 3 1 9 8-4
4 Zweden 6 2 3 1 9 6-2
5 Albanië 8 1 3 4 6 4-8
6 Malta -- 8 0 1 7 1 0-21
quote:
Voorlopig zie ik Mellberg.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:08 schreef EddyAlbena het volgende:
0-1 Zweden, Mellberg/eigen goal?.
Ja, maar leek toch echt meer een eigen goal. In het kopduel schampte Mellberg de bal, terwijl de Hongaar de b al vol raakte. Niet dat het er verder veel toe doet.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:17 schreef Espabilado het volgende:
Sport 1 snap ik ook nooit iets van.. 99% van de tijd zijn 4 van de 6 kanalen ongebruikt. Nu hebben ze wel Hongarije-Zweden maar dan niet Denemarken-Portugal... wtf? Wees verdomme een écht totaalzender voor sport en zend alles uit wat waard is om uit te zenden.. Denemarken-Portugal bv...
Soms echt die 10e pm niet waard.. gelukkig heb ik bij UPC eredivisie live erbij.
De held, als hij dat flikt en zo die Portugezen niet naar het WK zou laten gaan ..quote:
Verkapte ik-heb-een-Zweedse-vriendin post.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:36 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
De held, als hij dat flikt en zo die Portugezen niet naar het WK zou laten gaan ..![]()
Zweden moet wel gaan winnen hoor, want ik wil m'n vriendin kunnen pesten over dat beroerde voetbal van d'r land. Er is weinig leuker dan een Zweed te herinneren aan de wedstrijd tegen Trinidad en Tobago hihi.
Serieus, elke Zweed jankt als je ze aan die pot herinnert. Daarnaast - wat je wiltquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-een-Zweedse-vriendin post.![]()
Ik vind Zlatan een betere aanwinst voor het WK dan Cris.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:49 schreef PabloLopez het volgende:
portugal 1-0 achter wat loopt iedereen te zeiken, sverige 0-1 tegen hongarije
ik kijk het via de schotel RTPIquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:54 schreef Rumille het volgende:
Waar kijken jullie Denemarken - Portugal?
Hongarije heeft anders ook een iets verouderd team.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:02 schreef Klopkoek het volgende:
En als je geen schotel hebt?
Ik wil graag die jankbek van Ronaldo zien want je voelt op je klompen aan dat Denemarken dit gewoon gaat winnen. Moeten alleen wel de Zweden verliezen anders hangen die Portugezen nog steeds aan het touwtje.
Ik koester nog hoop dat Hongarije dit niet zover laten komen, ze hebben een ticket te verdedigen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:04 schreef Klopkoek het volgende:
Ja, als de Hongaren dit verliezen zie ik Portugal alsnog door gaan omdat ook nog Zweden-Denemarken op het programma staan en die gaan daar echt geen salonremise van maken.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bendtner is de naam.
Wat een baas.
Deense vrouwenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
Het mooie aan Denemarken vind ik altijd dat ze als Nederland spelen. Sowieso lijkt heel Denemarken op Nederland
Ja ja ik weet het, doorgaans is het een prutser 1e klas. Maar hey als je de openingstreffer scoort tegen die tyfus Portugezen ben je voor even/of een dag een baas.quote:
Ik ben ook zo blij met z'n contractverlengingquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bendtner is de naam.
Wat een baas.
Het is dat hij soms staat op een plek waar een bal komt om vervolgens die bal direct op doel te schieten, verder doet hij letterlijk niks.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:16 schreef venomsnake het volgende:
Zlatan speelt weer bijzonder matig.
Flikker Berg er maar in aub.
Tijdens de verloren CL-finale was Ronaldo ook niet de leukste thuis.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:10 schreef Klopkoek het volgende:
Prachtige sfeer daar. Ronaldo nu al geirriteerd
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ben ook zo blij met z'n contractverlenging
Ik denk dat Portugal momenteel te onmachtig is om een beslissing te forceren.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:30 schreef Klopkoek het volgende:
Ja, dit wordt een goal in de laatste minuten. Denemarken roept het ook wel zelf over zich af.
Geen idee, maar ik hoop het zo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:36 schreef Kopbal het volgende:
Als het zo blijft is Portugal dan uitgeschakeld?
nog nie.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:36 schreef Kopbal het volgende:
Als het zo blijft is Portugal dan uitgeschakeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |