inderdaad. En Erwin Koeman met Hongarije op het WK.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat zou het toch heerlijk zijn als die jankende Portugezen volgend jaar ontbreken
Je hebt Denemarken en Zweden ook nog.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
inderdaad. En Erwin Koeman met Hongarije op het WK.
Ja klopt, maar Hongarije staat nu aan kop.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt Denemarken en Zweden ook nog.
Denemarken gaat er vandaag nog wel overheen.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Hongarije staat nu aan kop.
1 2 3 4 5 6 | 2 Hongarije 6 4 1 1 13 8 - 2 3 Portugal 5 1 3 1 6 6 - 3 4 Zweden 4 1 3 0 6 2 - 1 5 Albanië 7 1 3 3 6 3 - 6 6 Malta 7 0 1 6 1 0 - 17 |
Zweden gaat het ook niet worden. Denemarken en Hongarije dicht ik meer kansen toe.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef venomsnake het volgende:
Zweden met 2-0 verloren. (oefenwedstrijd)
Zweden speelde zeer matig.
Maar goed, Elm, Lindgren en Berg hadden wel een basisplaats.
Denk dat Portugal gewoon alsnog doorgaat. Die moeten nog 2x tegen Hongarije. Zou erg knap zijn als Koeman daar stand kan houden.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zweden gaat het ook niet worden. Denemarken en Hongarije dicht ik meer kansen toe.
En uit tegen Denemarken... zo enorm groot is de kans niet dat Portugal het gaat redden.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Denk dat Portugal gewoon alsnog doorgaat. Die moeten nog 2x tegen Hongarije. Zou erg knap zijn als Koeman daar stand kan houden.
Dat zal voor Carlos Queiroz een enorme klap worden in zijn trainersloopbaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En uit tegen Denemarken... zo enorm groot is de kans niet dat Portugal het gaat redden.
Dat is ook de geste van Lars Lafbek die volgens Scandinavisch gebruik betonvoetbal prefereert.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Zweden altijd wel een leuk team... al speelden ze de laatste jaren nou niet bepaald het meest flitsende aanvallende voetbal waar ik de beste herinneringen aan heb... WK 1994 bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Zweden altijd wel een leuk team... al speelden ze de laatste jaren nou niet bepaald het meest flitsende aanvallende voetbal waar ik de beste herinneringen aan heb... WK 1994 bijvoorbeeld
En Anderssonquote:
quote:Boa Morte na drie jaar weer geselecteerd voor Portugal
Middenvelder van West Ham United, Luis Boa Morte is zaterdag weer geselecteerd door de keuzeheer van Portugal Carlos Queiroz. De laatste keer dat Boa Morte in actie kwam voor zijn vaderland, was alweer drie jaar geleden.
Boa Morte is geselecteerd voor het WK-kwalificatieduel van Portugal tegen Albanië. Ook zal de Portugees aantreden in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Estland. De 31-jarige middenvelder speelde op het WK van 2006 zijn laatste wedstrijd voor Portugal.
Boa Morte zelf was vanzelfsprekend erg blij met de selectie. "Het doet me goed om terug te keren in het nationale elftal van Portugal. Ik zal er alles aan doen zijn vertrouwen niet te beschamen. Ik ben in ieder geval vol zelfvertrouwen.
Boa Morte is bezig aan een overtuigend seizoen in dienst van West Ham United. Hij kwam dit seizoen tot 27 wedstrijden. Hierin wist hij echter niet te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |