Nee. Ik blijf die moffen het meeste hatenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:56 schreef n00000b het volgende:
haha het valt me toch wel op dat de haat richting andere WK landen van (west)Duitsland is overgeslagen naar andere landen. Nu zijn het vooral Portugal en Frankrijk voor mijn gevoel, klopt dit?
Portugal gaat het echt nog wel halen, de kwalificatie voor het afgelopen EK ging ook niet bepaald moeiteloos.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:41 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik vind dit wel leuk, dat het zo lastig gaat voor Portugal. Maar ik heb dat eigenlijk altijd wel met grote landen die veel moeite hebben zich te kwalificeren.
Hoe slechter het deelnemersveld op het WK, hoe beter voor Oranje.
Ik vond ze al kut in de kwalificatie voor het WK 2002quote:Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef TC03 het volgende:
Wel grappig hoe Portugal na 2004/2006 aartsvijand nummer één lijkt te zijn geworden.
Liever een gerenomeerd land als Portugal dan fantasieteams als Trinidad en Iran. Op een WK horen de beste voetballanden aanwezig te zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond ze al kut in de kwalificatie voor het WK 2002
Precies. Mooi team, jammer dat Quieroz het niet draaiende krijgt, al was het de laatste jaren ook onder Scolari wat minder.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:13 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit wat tegen Portugal gehad.
Ze waren in de wedstrijden tegen Nederland gewoon net iets slimmer.
Ik kijk graag naar Portugal, lopen een paar goede spelers rond.
Vertel dat maar aan Blatter..quote:Op zondag 29 maart 2009 21:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Liever een gerenomeerd land als Portugal dan fantasieteams als Trinidad en Iran. Op een WK horen de beste voetballanden aanwezig te zijn.
Met de overtreffende trap van afbraakvoetbal inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:51 schreef borisz het volgende:
Ach T-T pakte wel een punt tegen Zweden hoor.
Wie staat er tegenwoordig centraal in de spits daar?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:53 schreef mcyodogg het volgende:
Wat Portugal mist is een targetman. Zolang ik me kan herinneren lopen er ook alleen maar prutser daar.
Gisteren Almeidaquote:Op zondag 29 maart 2009 21:54 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wie staat er tegenwoordig centraal in de spits daar?
Ze hadden eerst natuurlijk wel Pauleta.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:53 schreef mcyodogg het volgende:
Wat Portugal mist is een targetman. Zolang ik me kan herinneren lopen er ook alleen maar prutser daar.
inderdaad. En Erwin Koeman met Hongarije op het WK.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat zou het toch heerlijk zijn als die jankende Portugezen volgend jaar ontbreken
Je hebt Denemarken en Zweden ook nog.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
inderdaad. En Erwin Koeman met Hongarije op het WK.
Ja klopt, maar Hongarije staat nu aan kop.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt Denemarken en Zweden ook nog.
Denemarken gaat er vandaag nog wel overheen.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Hongarije staat nu aan kop.
1 2 3 4 5 6 | 2 Hongarije 6 4 1 1 13 8 - 2 3 Portugal 5 1 3 1 6 6 - 3 4 Zweden 4 1 3 0 6 2 - 1 5 Albanië 7 1 3 3 6 3 - 6 6 Malta 7 0 1 6 1 0 - 17 |
Zweden gaat het ook niet worden. Denemarken en Hongarije dicht ik meer kansen toe.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:13 schreef venomsnake het volgende:
Zweden met 2-0 verloren. (oefenwedstrijd)
Zweden speelde zeer matig.
Maar goed, Elm, Lindgren en Berg hadden wel een basisplaats.
Denk dat Portugal gewoon alsnog doorgaat. Die moeten nog 2x tegen Hongarije. Zou erg knap zijn als Koeman daar stand kan houden.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zweden gaat het ook niet worden. Denemarken en Hongarije dicht ik meer kansen toe.
En uit tegen Denemarken... zo enorm groot is de kans niet dat Portugal het gaat redden.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Denk dat Portugal gewoon alsnog doorgaat. Die moeten nog 2x tegen Hongarije. Zou erg knap zijn als Koeman daar stand kan houden.
Dat zal voor Carlos Queiroz een enorme klap worden in zijn trainersloopbaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En uit tegen Denemarken... zo enorm groot is de kans niet dat Portugal het gaat redden.
Dat is ook de geste van Lars Lafbek die volgens Scandinavisch gebruik betonvoetbal prefereert.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Zweden altijd wel een leuk team... al speelden ze de laatste jaren nou niet bepaald het meest flitsende aanvallende voetbal waar ik de beste herinneringen aan heb... WK 1994 bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Zweden altijd wel een leuk team... al speelden ze de laatste jaren nou niet bepaald het meest flitsende aanvallende voetbal waar ik de beste herinneringen aan heb... WK 1994 bijvoorbeeld
En Anderssonquote:
quote:Boa Morte na drie jaar weer geselecteerd voor Portugal
Middenvelder van West Ham United, Luis Boa Morte is zaterdag weer geselecteerd door de keuzeheer van Portugal Carlos Queiroz. De laatste keer dat Boa Morte in actie kwam voor zijn vaderland, was alweer drie jaar geleden.
Boa Morte is geselecteerd voor het WK-kwalificatieduel van Portugal tegen Albanië. Ook zal de Portugees aantreden in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Estland. De 31-jarige middenvelder speelde op het WK van 2006 zijn laatste wedstrijd voor Portugal.
Boa Morte zelf was vanzelfsprekend erg blij met de selectie. "Het doet me goed om terug te keren in het nationale elftal van Portugal. Ik zal er alles aan doen zijn vertrouwen niet te beschamen. Ik ben in ieder geval vol zelfvertrouwen.
Boa Morte is bezig aan een overtuigend seizoen in dienst van West Ham United. Hij kwam dit seizoen tot 27 wedstrijden. Hierin wist hij echter niet te scoren.
Op zich heb je een punt, maar ondanks de resultaten schaal ik Portugal toch een stuk hoger in dan Denemarken en Zweden, maar ik verwacht ook nog steeds dat ze het gaan redden, vanaf nu gewoon geen misstappen meer begaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:47 schreef mcyodogg het volgende:
Je hoort bij de 'beste landen' als je je kwalificeert, laat dat duidelijk zijn. Maar ik zou ze missen op het WK. Al was het alleen vanwege het feit dat ze 75% van de Nederlandse bevolking om de kast krijgen.
Ik hoop echt dat Zweden thuisblijft, ik gun het Lagerbäck niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Zlatan bakt er tot nu toe niets van. Hoop balverlies en al 2 enorme kansen gemist.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Zweden thuisblijft, ik gun het Lagerbäck niet.
Nee.. Zlatan en Larsson staan in de spits.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef Gruning3r het volgende:
venom speelt berg?
Tribune of geblesseerd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:35 schreef Gruning3r het volgende:
venom speelt berg? of op de bank?
Nee, van AIKquote:
quote:
1 2 3 4 5 6 | 2 Hongarije 6 4 1 1 13 8 - 2 3 Portugal 6 2 3 1 9 8 - 4 4 Zweden 5 1 3 1 6 2 - 2 5 Albanië 8 1 3 4 6 4 - 8 6 Malta 7 0 1 6 1 0 - 17 |
Voor Zweden is het WK nu heel ver weg..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
Zlatan![]()
Weer een dikke kans verneukt.
Zweden dus verloren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n matige ploeg heeft niks te zoeken op een eindtoernooi.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor Zweden is het WK nu heel ver weg..
Die bondscoach hadden ze voor het WK van 2006 (of anders daarna) al weg moeten doen die zak hooi.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor Zweden is het WK nu heel ver weg..
Ik snap ook niet waarom Lagerbäck er nog steeds zit, daarbij snap ik ook niet waarom er nog vaak "de oude garde" wordt opgesteld.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:47 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Die bondscoach hadden ze voor het WK van 2006 (of anders daarna) al weg moeten doen die zak hooi.
Deense vrouwen zijn ook niet mis hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Zweden NEEEEEJ nu missen we ons uitzicht.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |