Dan hang ik de vlag uit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:40 schreef borisz het volgende:
Als het zo blijft kan Portugal zich niet meer rechtstreeks kwalificeren.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Sloeg die scheidsrechter Dsuzak nou?
Maar ze behouden nog wel uitzicht op een WK-ticket.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:40 schreef borisz het volgende:
Als het zo blijft kan Portugal zich niet meer rechtstreeks kwalificeren.
Nee, komen nog 3 wedstrijden, maar ze kunnen dan wel geen 1e meer worden en moeten dan knokken om 2e te worden en dan bij de nr2's van de poules kijken of ze wat beter kunnen gaan presteren.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:36 schreef Kopbal het volgende:
Als het zo blijft is Portugal dan uitgeschakeld?
Portugal niet op een WK, ah dat zou fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar ze behouden nog wel uitzicht op een WK-ticket.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:42 schreef Kopbal het volgende:
Als Portugal 3e wordt zijn ze sowieso niet geplaatst toch?
Klopt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:42 schreef Kopbal het volgende:
Als Portugal 3e wordt zijn ze sowieso niet geplaatst toch?
De haat is niet daarom, maar vanwege het theatraal vallen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:43 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb niet die haat tegen PortugalSnap dat niet zo. Sommigen kunnen er gewoon niet tegen dat zij in 2006 slimmer waren
Het is ook gewoon het Portugees voetbal in het algemeen. Verschrikkelijk, ook de clubsquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:43 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb niet die haat tegen PortugalSnap dat niet zo. Sommigen kunnen er gewoon niet tegen dat zij in 2006 slimmer waren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |